Zou me eigenlijk niet eens verbazen wanneer ze dat doen.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Men denkt dat het een noodzakelijk kwaad was. Als men dacht dat oorlogvoeren op zich 'goed' was, dan zouden ze iedereen de oorlog verklaren.
Parijs was dus leuk?quote:Op maandag 7 maart 2005 08:41 schreef miss_sly het volgende:Goeiemorgen
Parijs is zelfs leuk als er een gure koude wind staat en er veel drabbige oude sneeuw ligt
Poeh.. Wel uberhaupt nog verbetering?quote:Op maandag 7 maart 2005 08:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ook goeiemorgen. En ik ben nog steeds niet beter.Jee zeg, zo lang ben ik in mijn leven nog niet vaak ziek geweest. Ik ga dus maar niet naar college vandaag, een fietstocht wordt niks.
De VS heeft dan misschien een superieur leger, maar tegen de gehele wereld redden ze het vast niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:45 schreef Alicey het volgende:
Zou me eigenlijk niet eens verbazen wanneer ze dat doen.
Niet ten opzichte van gisteren, wel ten opzichte van de eerste twee dagen. Toen ik vanmorgen wakker werd, dacht ik dat het wel goed kwam, maar toen ik opstond merkte ik dat ik nog steeds zo slap als een vaatdoekje was. Heb natuurlijk ook al dagen nauwelijks gegeten, maar ik voel me ook echt nog ziek. Nou ja, het gaat ongetwijfeld weer over. Het volgende doel is morgen.quote:
Ik transpireerde daarnet zelfs alweer buiten, tijd voor luchtiger kleding ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:46 schreef Maethor het volgende:
Morgen! Volgens mij dooit het als n tierelier, 't is qua gevoelstemperatuur iig niet koud hier.
En beterschap, Lupa.
Ja, anders gaat het nog regenen ook!quote:Op maandag 7 maart 2005 08:51 schreef Alicey het volgende:
Ik transpireerde daarnet zelfs alweer buiten, tijd voor luchtiger kleding ofzo.
Inderdaad, aan de lucht te zien gaat dat toch wel gebeuren vandaag.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, anders gaat het nog regenen ook!
Getuige de huidige plannen zijn ze al aardig op wegquote:Op maandag 7 maart 2005 08:45 schreef Alicey het volgende:
Zou me eigenlijk niet eens verbazen wanneer ze dat doen.
Zit me niet te pesten, Lupaquote:Op maandag 7 maart 2005 09:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je vannacht lekker jezelf herschapen, eh lekker geslapen RC?
Als ik slaap heb ik ook meestal nergens last van.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zit me niet te pesten, Lupa.
Gisteravond gezellig met een vriendin de kroeg in geweest. Ik werd wel vannacht om twee uur kotsmisselijk wakker... Geen idee waarom
. Maar toen viel ik weer in slaap en nu gaat het wel weer
. Typisch hè?
Neem koffiequote:Op maandag 7 maart 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Oh, NU gaat het wel weer... Sorry, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik..
En dan was ik nog deels afwezig ook.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:16 schreef Doffy het volgende:
Sjeez, jullie spammen gewoon in één weekend een heel topic vol!![]()
quote:btw, beterschap en
aan Lupa! *thee met verse citroen breng*
Zelf neem ik
Dankjewel!quote:Op maandag 7 maart 2005 10:16 schreef Doffy het volgende:btw, beterschap en
aan Lupa! *thee met verse citroen breng*
Dat zal best jaquote:Op maandag 7 maart 2005 15:35 schreef Doffy het volgende:
De echte actie vind plaats in andere topics
Het is inderdaad heerlijk ouderwets felle discussie, waar ondergetekende niet in de laatste plaats schuldig aan is.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:35 schreef Doffy het volgende:
De echte actie vind plaats in andere topics
Het is hier nat en niet koudquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:07 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier geen vies weer. Het is droog en niet koud. Ik heb al gewandeld met Misu
Dat heb ik ook ja.. En toch zie je ze best vaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ken je ook die leuke hondeneigenaren die gewoon doorlopen als hun aangelijnde hond een poging tot plassen of poepen doet?Van sommige mensen vraag ik me echt af waarom ze een hond hebben...
Dan zal eerst een dier wat meer moeten worden dan een ding volgens de wet.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kei mee eens! Er moet zoiets als een huisdiervaardigheidsbewijs komen inclusief keiharde en onverbiddelijke beestonteigening voor de mensen die daar niet aan voldoen!
Juist niet. Dieren zoals katten en honden kun je dan beschouwen als potentieel schadelijke "dingen" (wat ze ook zijn) dus dan is het niet meer dan redelijk om (zware) eisen te stellen aan mogelijke eigenaren.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal eerst een dier wat meer moeten worden dan een ding volgens de wet.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Juist niet. Dieren zoals katten kun je dan beschouwen als potentieel schadelijke "dingen" (wat ze ook zijn)
Tijgers zijn nog altijd minder schadelijk dan mensen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Juist niet. Dieren zoals katten kun je dan beschouwen als potentieel schadelijke "dingen" (wat ze ook zijn) dus dan is het niet meer dan redelijk om (zware) eisen te stellen aan mogelijke eigenaren.
Ik wil net zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:26 schreef Alicey het volgende:
Tijgers zijn nog altijd minder schadelijk dan mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |