Tomaz had geen ruimte dus ik denk ik post even wat voor hem aangezien ik wel wat (snelle) webspace heb. Ik heb geen eens foto's van mijn set thuis maar ben alwel tijden van plan die te maken. Zodra ik wat foto's heb zal ik ze hier wel posten...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:31 schreef Xantra het volgende:
[..]
haha en god music er gewoon bij zetten![]()
uhm, waarom post je geen eigen foto's ipv tomaz![]()
(heb het bij jou nog niet gezien, dus)
hey, ik zie me vrienden wel tussen het publiekquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:57 schreef jackson het volgende:
ach... en nu ik toch bezig ben zet ik meteen van foto's van Tomaz hier neer. Dat geeft een kleine indruk voor de mensen die er niet geweest zijn... zoals ik![]()
Setje thuis bij TOMAZ (goeie shit ouwe)
[afbeelding]
same shit different records
[afbeelding]
publiek
[afbeelding]
whoeiiii
[afbeelding]
publeik
[afbeelding]
armin in spots !
[afbeelding]
(zusjes)
[afbeelding]
Filmpje: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/LEE/DSCF0201.AVI (even rechtermuisklik en shave your ass)
Het hele pakketje van 250MB kan na overleg met Tomaz wel voor iedereen beschikbaar worden. Als je me even aanspreekt op MSN dan zorg ik dat dat goed komt!
Tering.. POS - Gravityquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:57 schreef jackson het volgende:
ach... en nu ik toch bezig ben zet ik meteen van foto's van Tomaz hier neer. Dat geeft een kleine indruk voor de mensen die er niet geweest zijn... zoals ik![]()
ik mis iemand in het publiekquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:50 schreef Joppy het volgende:
[..]
hey, ik zie me vrienden wel tussen het publiek, mezelf niet
.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef Tomaz het volgende:
Dikke ramp btw, m'n school vond 't nodig om uitgerekend volgende week een belangrijk mondeling te houden. Door die vieze hoeren kan ik nu dus niet naar Zweden. Lang geleden dat ik zo chagrijnig en teleurgesteld was.
Hier wil ik zeker bij zijn!quote:Finally the big news is out, Tiësto will give an exclusive party for forum members only. On Friday the 29th of April, the Heineken Music Hall in Amsterdam will be the setting where the launch of the new In Search Of Sunrise 4 CD will be celebrated together with the forum members. Tiësto will play a 5 hours set with tracks from the new CD and a lot of new and familiar tunes. Tiësto will be supported by Mason and Mark Norman. Spectacular visuals will be provided by Micha Klein. The forum members will also be given the unique opportunity to be the first to buy the brand new CD because it will be exclusively available during the night.
Ticket sale will start Saturday March 19th at 10.00 AM. Ticket prize will be ¤ 37,50 excl. and they can only be bought through www.tiesto.com if you are a registered member. To buy the tickets, with a maximum of 2 per member, you can go to the forum where a banner concerning the forum party will be placed. When you click on the banner you will be directed to the international ticketservice website where the tickets can be bought.
Apart from this event, the In Search Of Sunrise 4 CD will be promoted to the big audience through a club tour throughout the Netherlands in the beginning of May and later throughout the rest of the world. The dates and venues are to be confirmed.
This exclusive news will only be provided to you through www.tiesto.com so you won’t see any of this in the regular media. This is a forum member party only!
De tering.... hoe kutquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef Tomaz het volgende:
Dikke ramp btw, m'n school vond 't nodig om uitgerekend volgende week een belangrijk mondeling te houden. Door die vieze hoeren kan ik nu dus niet naar Zweden. Lang geleden dat ik zo chagrijnig en teleurgesteld was.
dat is kut, gaat tino in z'n eentje?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef Tomaz het volgende:
gierig?? erg netjes dat ie aan zn fans denkt zal je bedoelenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:40 schreef Veersesmurf het volgende:
ik kan niet naar ISOS 4, want zit dan in Litouwen![]()
anders wilde ik zoiezo gaan! HMH, Tiësto 5 uur set en ISOS 4. betere combinatie denkbaar?
wel een beetje gierig dat ze dat doen met Members Only, alsof ze superveel mensen nodig hebben om lid te zijn o.i.d.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:32 schreef jackson het volgende:
Krijg trouwens net de post binnen met het kaartje van Joppy binnen. Ergggggggg kut... er stond een verkeerde postcode op dus vandaar de vertraging neem ik aan.
Dus het is in Joppy te prjzen dattie netjes mijn geld terug stuurde want ik begon te denken dat hij nooit wat opgestuurd had omdat hij zomaar geld terug stuurde naarmij. Dat blijkt dus niet het geval dat iedereen dat even weet
Dit is interessant.quote:Apart from this event, the In Search Of Sunrise 4 CD will be promoted to the big audience through a club tour throughout the Netherlands in the beginning of May and later throughout the rest of the world. The dates and venues are to be confirmed.
Nee, we gaan nu een paar dagen later beetje vakantie vieren in Zweden/Denemarken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:44 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat is kut, gaat tino in z'n eentje?
Tis gebeurt.... was al netjes dat je geld terug gafquote:
Tsja, je hoeft natuurlijk geen geld te betalen voor een feest dat je niet kan vieren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Tis gebeurt.... was al netjes dat je geld terug gaf
Op naar volgende dikke party's![]()
Bagger!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:17 schreef Tomaz het volgende:
Zeker bagger. Christian Rusch heeft ook afgezegd al.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Bagger!De line-up was best cool, met o.a. Gate42 en Christian Rusch. Nogmaals.. bagger!
Zonde dat ik ook niet kanquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:43 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Zeker bagger. Christian Rusch heeft ook afgezegd al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |