Fok lag er een middagje uitquote:Op zondag 13 maart 2005 16:56 schreef Xantra het volgende:
eeeeeeeeey lamstralen, nog steeds op bed ofzo, ik wil een armin report![]()
*smurf is benieuwd naar de feesten waar joppy altijd heen gaatquote:Op zondag 13 maart 2005 17:17 schreef Joppy het volgende:
enige minpuntje was misschien dat de vrouwen iets in de minderheid waren.
Ik streef naar perfectiequote:Op zondag 13 maart 2005 20:04 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
*smurf is benieuwd naar de feesten waar joppy altijd heen gaat![]()
naar mijn idee waren er echt veel (goeie) vrouwen! ik ben nog nooit op een feestje geweest waar meer vrouwen waren dan mannen. khoop dat ik het nog is mag meemaken![]()
ATRC bedoel je? origineel, deed ie vorige keer ookquote:Op zondag 13 maart 2005 20:04 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
ook ik had graag het einde meegemaakt met ASTR (Armin remix) maar je kunt niet alles hebbenen over die techno. volgens mij was dat echt wel 3 kwartier ofzo.
Er valt altijd wel wat te zeuren, al had hij de hele avond prog. trance gedraaid, dan was daar ook commentaar op geweest. Er werd aan het einde een stuk stevigere trance gedraaid, maar nou niet bepaald Q-stevig zeg maarquote:Op maandag 14 maart 2005 00:28 schreef Xantra het volgende:
[..]
ATRC bedoel je? origineel, deed ie vorige keer ook
verder lees ik op ander fora dat er vanaf 4.00 toch wel erg beuQen was...?
ligt vaak aan de dj zelfquote:Op maandag 14 maart 2005 10:12 schreef Joppy het volgende:
[..]
Er valt altijd wel wat te zeuren, al had hij de hele avond prog. trance gedraaid, dan was daar ook commentaar op geweest. Er werd aan het einde een stuk stevigere trance gedraaid, maar nou niet bepaald Q-stevig zeg maar
Het is trouwens vrij traditioneel dat er op feesten naar het einde toe harder gedraaid word, dus men had het kunnen verwachten
Ik zag wel een dikke limo aankomen toen ik net in de rij aansloot in de kou, zal hij daar in hebben gezeten? Maar goed ik weet ook niet hoe hij er uit ziet, misschien heb ik hem wel omver gelopenquote:Op maandag 14 maart 2005 21:52 schreef Veersesmurf het volgende:
ATRC bedoel ik idd. Ik heb deze plaat nooit op een feest gehoord, dus had waarschijnlijk enorm hard mee lopen bleren![]()
iemand al iets opgevangen over de film die is gemaakt??
trouwens Paul Oakenfold schijnt ook aanwezig zijn geweest. Ik herkende hem niet (maar ik weet ook niet hoe hij eruit ziet) maar hij scheen best wel stoned te zijngaaf or!
Ja, echt cool! En hij kwam niet speciaal voor Armin of voor het feest op zich. Nee, hij doet dit maandelijks. Amsterdam in en even lekker los! Aldus Menno de Jong & Passiva. Wat wordt die vent oud trouwensquote:Op maandag 14 maart 2005 21:52 schreef Veersesmurf het volgende:
trouwens Paul Oakenfold schijnt ook aanwezig zijn geweest. Ik herkende hem niet (maar ik weet ook niet hoe hij eruit ziet) maar hij scheen best wel stoned te zijngaaf or!
tering die kerel is oud geworden...quote:
Ach.... er zitten wat aardige foto's tussen hoor... kan prima zien wat erop staatquote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:30 schreef Tomaz het volgende:
Geen in om heel verslag te typen![]()
Misschien wel de beste Ocean Diva avond die ik heb meegemaakt. 't was echt heel erg goed!
Helaas heb ik m'n nieuwe camera nog niet echt door, dus heb geen mooie foto's om te laten zien. Wel leuke filmpjes die ik nergens kwijt kan![]()
En terecht zeg.... schitterende kerel trouwens die Passiva als ik dat zo meemaakte op 5DJ's en wel een hoor van andere mensen !quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:36 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ha! Hij was zo trots dat Paul hem herkende!
42 hehquote:
haha en god music er gewoon bij zettenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:57 schreef jackson het volgende:
same shit different records
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |