abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:15:31 #126
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25493915
Maar goed, straks lekker genieten (nu eigenlijk al, maar straks echt en op fatsoenlijk volume) van Armin van Buuren. Nog ff een biertje drinken en rond een uurtje of 10 richting A'dam.
gebruik ik ook een keer deze smilie, normaal vind ik hem veels te vrolijk
Let the beat control your body!
  zondag 13 maart 2005 @ 13:34:49 #127
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25506767
en hoe was het bij armin

ik ben in een breezahdiscotheek geweest, genaam Brothers in Bunnik, en er stond me toch een rij, draaide jean die avond en hoe slecht zeg, hij mixte niet eens, dus heb ik voor de rest van de avond maar in de apres-ski zaal gestaan en flink getankt, het was wel gezellig en veel bekenden uit mijn buurt gezien, dus was wel leuk
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 13 maart 2005 @ 16:56:21 #128
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25507352
eeeeeeeeey lamstralen, nog steeds op bed ofzo, ik wil een armin report
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 13 maart 2005 @ 17:17:19 #129
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25507635
Het was top bij Armin.
Uurtje of elf waren we aan boord, na ongeveer een kwartier in de rij te hebben gestaan, jas ophangen/muntjes halen ging vervolgens vrij vlot. Eerst een tijdje boven gestaan, beetje ouwehoeren/drinken/van de muziek genieten. Ik kwam daar ook nog een oude vriend tegen die ik al jaren niet had gezien! Er kwamen vele lekkere platen langs, maar ik ben niet zo goed met titels, dus geen lijst met platen die zijn gedraaid van mij. Vervolgens boven en beneden een beetje afgewisseld, wat niet wil zeggen dat ik boven stil kon blijven staan! Armin draaide na een tijdje aardig stevig, en dat vind ik helemaal niet erg , zelfs een paar technoplaatjes tussendoor (Murder was the bass, dacht ik te herkennen). Er werd ook gefilmd voor een DVD oid. en net toen Armin Veracocha - carte blanche draaide werden ik en mijn maten gefilmd. Als het goed is staan wij dus lekker uit ons dak te gaan op die film. Helaas wilde de chauffeur van deze avond rond haf 5/kwart voor 5 naar huis gaan. Ik had graag tot het einde gebleven, zeker als je dan op partyflock leest dat er nog een half uurtje extra werd aangeplakt
Maar ik heb echt een topavond gehad, enige minpuntje was misschien dat de vrouwen iets in de minderheid waren. En er is trouwens ook maar heel kort gevaren.
  zondag 13 maart 2005 @ 17:22:03 #130
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25507683
quote:
Op zondag 13 maart 2005 16:56 schreef Xantra het volgende:
eeeeeeeeey lamstralen, nog steeds op bed ofzo, ik wil een armin report
Fok lag er een middagje uit
  zondag 13 maart 2005 @ 19:54:19 #131
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_25508847
Wat een feest zeg gisteravond! enorm bruut

Om half 8 met de trein vanuit Middelburg naar Amsterdam centraal. in Roozendaal aangekomen overal Outblast-gangers maar dat mocht de pret niet drukken.
In Amsterdam aangekomen even de weg gevraagd aan een niet onaardige agente. Het was een kwartiertje lopen, en later bleek dat ik al die tijd achter Marciemarcs had aangelopen
Ik denk dat we bijna wel een half uur in de rij hebben gestaan (als het niet meer was) maar toen mochten we eindelijk naar binnen.
Ik weet lang niet alles meer, maar wat ik nog wel weet: Armin draaide super! Het publiek was super! de vrouwen (zeer goed vertegenwoordigd, is op een hardstyle-feest wel anders!) waren helemaal super! Het bier was goed en veel voor 1 muntje (Dommelsch) De aankleding was leuk, niet meer, maar ook zeker niet minder.
En toen kwam de man met de hamer om een uurtje of 4. Jammer genoeg trok ik het toch echt niet meer, en ben ik naar het station gelopen. Ik heb in totaal volgens mij 5 uur over de reis gedaan ofzoiets (exclusief een half uurtje fietsen van het station naar huis) maar het was het allemaal waard. Een volgende keer kom ik zoiezo weer, want trance heeft zeker evenveel te bieden als hardstyle!

ow ja: The Most Perfect Silence. Op een computertje met 5.1 surround sound klinkt het leuk, maar bij Armin Only op de Ocean Dive met een uitstekend geluidssysteem en zo'n publiek. Goeiedag wat een kippevel Dit was echt het hoogtepunt van de avond voor mij. Al was No One On Earth en Massive Motion uiteraard ook enorm goed.

om er een eind aan te breien: De mensen die er niet bij konden zijn: jullie hebben wat gemist! en voor de gene die er wel bij waren: Wat vonden jullie er van? en was het te vergelijken met eerdere edities?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 13 maart 2005 @ 20:04:35 #132
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_25508903
quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:17 schreef Joppy het volgende:
enige minpuntje was misschien dat de vrouwen iets in de minderheid waren.
*smurf is benieuwd naar de feesten waar joppy altijd heen gaat
naar mijn idee waren er echt veel (goeie) vrouwen! ik ben nog nooit op een feestje geweest waar meer vrouwen waren dan mannen. khoop dat ik het nog is mag meemaken

voor de rest ben ik het helemaal met je eens. ook ik had graag het einde meegemaakt met Sattelite & ASTR (Armin remix) maar je kunt niet alles hebben en over die techno. volgens mij was dat echt wel 3 kwartier ofzo.
  maandag 14 maart 2005 @ 00:10:54 #133
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25510016
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:04 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

*smurf is benieuwd naar de feesten waar joppy altijd heen gaat
naar mijn idee waren er echt veel (goeie) vrouwen! ik ben nog nooit op een feestje geweest waar meer vrouwen waren dan mannen. khoop dat ik het nog is mag meemaken
Ik streef naar perfectie
Maar op feesten lijken er idd altijd wel iets minder vrouwen te zijn. Ik zou niet weten hoe het komt. In clubs/disco's lijkt het naar mijn idee altijd wat meer in verhouding te zijn.
  maandag 14 maart 2005 @ 00:28:00 #134
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25510080
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:04 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

ook ik had graag het einde meegemaakt met ASTR (Armin remix) maar je kunt niet alles hebben en over die techno. volgens mij was dat echt wel 3 kwartier ofzo.
ATRC bedoel je? origineel, deed ie vorige keer ook

verder lees ik op ander fora dat er vanaf 4.00 toch wel erg beuQen was...?
  maandag 14 maart 2005 @ 10:12:57 #135
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25511938
quote:
Op maandag 14 maart 2005 00:28 schreef Xantra het volgende:

[..]

ATRC bedoel je? origineel, deed ie vorige keer ook

verder lees ik op ander fora dat er vanaf 4.00 toch wel erg beuQen was...?
Er valt altijd wel wat te zeuren, al had hij de hele avond prog. trance gedraaid, dan was daar ook commentaar op geweest. Er werd aan het einde een stuk stevigere trance gedraaid, maar nou niet bepaald Q-stevig zeg maar
Het is trouwens vrij traditioneel dat er op feesten naar het einde toe harder gedraaid word, dus men had het kunnen verwachten
  maandag 14 maart 2005 @ 11:32:13 #136
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25512104
quote:
Op maandag 14 maart 2005 10:12 schreef Joppy het volgende:

[..]

Er valt altijd wel wat te zeuren, al had hij de hele avond prog. trance gedraaid, dan was daar ook commentaar op geweest. Er werd aan het einde een stuk stevigere trance gedraaid, maar nou niet bepaald Q-stevig zeg maar
Het is trouwens vrij traditioneel dat er op feesten naar het einde toe harder gedraaid word, dus men had het kunnen verwachten
ligt vaak aan de dj zelf

trouwens, afgelopen vrijdag opgenomen, ik moest hem alleen afkappen...

Dreaming

1. Benz & MD – Tainted
2. Mansa – Dreams (Original Mix)
3. Reflekt Ft. Delline Bass – Need To Feel Loved (12” Club Mix)
4. Jono Fernandez – Northern Lights (Original Mix)
5. Tilt – Twelve (Max Graham Mix)
6. Nikola Gala Ps. Next Room EP – Out Of Body
7. Britney Spears – Everytime (The Scumfrog Vocal Mix)
8. Tilt – Electronic Poledancer (Original 12”)
9. Matthew Dekay vs Proluctors – Bad
10.BT – Remember (Benz & MD/ Brad Copeland/ Ebrius Bootleg Mix)

edit: http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=1IPNKKUZBVPDE13WYBZZHCJJID

[ Bericht 3% gewijzigd door Xantra op 15-03-2005 11:02:39 ]
pi_25512982
ATRC bedoel ik idd. Ik heb deze plaat nooit op een feest gehoord, dus had waarschijnlijk enorm hard mee lopen bleren
iemand al iets opgevangen over de film die is gemaakt??

trouwens Paul Oakenfold schijnt ook aanwezig zijn geweest. Ik herkende hem niet (maar ik weet ook niet hoe hij eruit ziet) maar hij scheen best wel stoned te zijn gaaf or!
  maandag 14 maart 2005 @ 22:01:57 #138
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25513237
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:52 schreef Veersesmurf het volgende:
ATRC bedoel ik idd. Ik heb deze plaat nooit op een feest gehoord, dus had waarschijnlijk enorm hard mee lopen bleren
iemand al iets opgevangen over de film die is gemaakt??

trouwens Paul Oakenfold schijnt ook aanwezig zijn geweest. Ik herkende hem niet (maar ik weet ook niet hoe hij eruit ziet) maar hij scheen best wel stoned te zijn gaaf or!
Ik zag wel een dikke limo aankomen toen ik net in de rij aansloot in de kou, zal hij daar in hebben gezeten? Maar goed ik weet ook niet hoe hij er uit ziet, misschien heb ik hem wel omver gelopen
pi_25515137
Geen in om heel verslag te typen

Misschien wel de beste Ocean Diva avond die ik heb meegemaakt. 't was echt heel erg goed!

Helaas heb ik m'n nieuwe camera nog niet echt door, dus heb geen mooie foto's om te laten zien. Wel leuke filmpjes die ik nergens kwijt kan
  dinsdag 15 maart 2005 @ 00:30:47 #140
16743 hp22
Bagger.
pi_25515140
Passiva met Oakenfold !

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_25515166
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:52 schreef Veersesmurf het volgende:

Ja, echt cool! En hij kwam niet speciaal voor Armin of voor het feest op zich. Nee, hij doet dit maandelijks. Amsterdam in en even lekker los! Aldus Menno de Jong & Passiva. Wat wordt die vent oud trouwens
pi_25515196
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:30 schreef hp22 het volgende:
Passiva met Oakenfold !

[afbeelding]
Ha! Hij was zo trots dat Paul hem herkende!
pi_25517394
zou ik ook zijn
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:04:25 #144
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25518676
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:30 schreef hp22 het volgende:
Passiva met Oakenfold !

[afbeelding]
tering die kerel is oud geworden...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:44:55 #145
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25519103
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:30 schreef Tomaz het volgende:
Geen in om heel verslag te typen

Misschien wel de beste Ocean Diva avond die ik heb meegemaakt. 't was echt heel erg goed!

Helaas heb ik m'n nieuwe camera nog niet echt door, dus heb geen mooie foto's om te laten zien. Wel leuke filmpjes die ik nergens kwijt kan
Ach.... er zitten wat aardige foto's tussen hoor... kan prima zien wat erop staat
Sommigen zijn inderdaad wat taai maar de filmpjes zijn echt goed... tenminste genoeg FPS

En ik hoor al dat ik nix gemist heb aan een avondje armin *jankt*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:46:45 #146
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25519131
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:36 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ha! Hij was zo trots dat Paul hem herkende!
En terecht zeg.... schitterende kerel trouwens die Passiva als ik dat zo meemaakte op 5DJ's en wel een hoor van andere mensen !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:50:08 #147
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25519194
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:04 schreef Xantra het volgende:

[..]

tering die kerel is oud geworden...
42 heh
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:57:51 #148
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25521483
ach... en nu ik toch bezig ben zet ik meteen van foto's van Tomaz hier neer. Dat geeft een kleine indruk voor de mensen die er niet geweest zijn... zoals ik

Setje thuis bij TOMAZ (goeie shit ouwe)

same shit different records

publiek

whoeiiii

publeik

armin in spots !

(zusjes )

Filmpje: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/LEE/DSCF0201.AVI (even rechtermuisklik en shave your ass )

Het hele pakketje van 250MB kan na overleg met Tomaz wel voor iedereen beschikbaar worden. Als je me even aanspreekt op MSN dan zorg ik dat dat goed komt!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_25521576
als je hosting nodig hebt zeg je het maar.
Tri State. Tri State. !
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:31:29 #150
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25523994
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:57 schreef jackson het volgende:

same shit different records
[afbeelding]
haha en god music er gewoon bij zetten

uhm, waarom post je geen eigen foto's ipv tomaz

(heb het bij jou nog niet gezien, dus )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')