abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:40:25 #101
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25443983
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 13:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
Armin sluit het niet uit dat hij na z'n DJ/producer-carriere de juristerij in gaat
Dit was bij mij al bekend hoor. Heeft hij al eerder gezegt eens in een interview volgens mij op trance.nu ofzo of ID&T magazine

[edit]

Hij zei toen dat hij wel graag iets met muziek wilde doen en dat het hem erg boeide dat je een sample van 8sec ofzo mag jatten van iemand zonder dat dat illegaal is... *blabla*...

[ Bericht 22% gewijzigd door jackson op 09-03-2005 19:03:49 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_25447581
Heb op de valreep nog 2 kaartjes kunnen regelen voor Armin Only
2 voor 55 euro
Prima bedrag lijkt me!
Extreem veel zin in!
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:47:12 #103
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25449106
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:36 schreef marciemarcs het volgende:
Heb op de valreep nog 2 kaartjes kunnen regelen voor Armin Only
2 voor 55 euro
Prima bedrag lijkt me!
Extreem veel zin in!
hoe geil ! 55 euri is een heldenprijs (mijn prijs was ook erggggg goed dank joppy ).

ik heb er zin an !

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_25456281
Ik ga niet Te laat en kon geen maten meekrijgen..

Nou ja, volgende keer beter!

Veel plezier iedereen!
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:53:27 #105
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25461331
UPDATED: ETN loses A State of Trance
posted by: Evangelist
date: 3/8/2005

bad news for ASOT fans unless you're a pay subscriber to DI. I was informed today that until further notice, ETN is no longer allowed to carry the 'A State of Trance' show. It's a pretty simple situation, I'll sum it up for you.
-ASOT is now under control of The Radio Department for syndication
-DI.FM has signed an agreement with The Radio Department to broadcast ASOT exclusively for the remainder of March 2005
-ETN is still attempting to aquire the show back when it starts back up in worldwide syndication starting in April 2005
-What does this mean for you? Well, if you want to listen to ASOT, for the remainder of March you can choose from DI's free 96kbps stream or pay them for a subscription to get 128 or 160
-Don't forget that the purpose of all this is for The Radio Department to syndicate the show on FM/Over The Air/Cable stations worldwide, so check your local dance station's playlist they might be picking up ASOT that you can listen to free over the air. DI's exclusive agreement is (for now) only for March 2005, if TRD dosen't want too large of a fee to carry the show we might have it back on ETN eventually

Obviously I won't be doing DOWNLOADS of the show anymore since I don't have rights to. I have actually recieved word from The Radio Department and am working with them to see if any arrangement can be reached that will allow ASOT to be carried on ETN again. Once I recieve final word either way, of course this will be the first place I post it, so keep checking back for updates

E-

p.s. if you haven't already, I suggest you grab any ASOT episodes available for download thru my torrents as I will not be supporting ASOT torrents any longer nor will I be adding new ones.

DUSSSSSSSSSSSS
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:47:37 #106
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25462051
Ik luister @ DI.FM (96kbps)
Let the beat control your body!
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:47:52 #107
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25462981
ach ja, het is niet anders...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:57:19 #108
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25469944
Ach, het was goed te doen hoor. Ik moet straks alleen even wat beter zoeken voor de download, ik heb hem nog niet gezien via m'n gebruikelijke kanalen.
Maarr, ondertussen luister ik wel naar: Armin van Buuren - A state of trance 2005
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:03:39 #109
16743 hp22
Bagger.
pi_25481491
marciemarcs en ik willen graag naar famous de 26e maar overal staat nadrukkelijk vermeld dat het 21+ is. Iemand hier ervaring mee? Word je echt niet binnen gelaten als je onder de 21 bent?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_25485299
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:03 schreef hp22 het volgende:
marciemarcs en ik willen graag naar famous de 26e maar overal staat nadrukkelijk vermeld dat het 21+ is. Iemand hier ervaring mee? Word je echt niet binnen gelaten als je onder de 21 bent?
Panama. Redelijk strenge controle, maar niet op leeftijd. Dus geen foute kleding aan en absoluut geen sportschoenen of petten op. En geen jonge vrouwtjes meenemen wil ook schelen. Als je aan die voorwaarden voldoet moet 't geen probleem zijn. Succes
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:18:20 #111
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25488401
quote:
Volgens mij klopt het aardig wat Tomaz zegt. Ik ken wel meer mensen die geen 21+ zijn en daar wel eens komen. Geen probleem eigenlijk... gewoon lekker normaal doen en normaal kleden dan kan er weinig mis gaan
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_25488838
Wie kan ik vanavond allemaal tegenkomen?
- Tomaz
- Jackson
- Joppy
- Veersesmurf
- Xantra ??

iig tot vanavond allen!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:19:34 #113
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25489912
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 13:54 schreef marciemarcs het volgende:
- Tomaz
- Jackson
- Joppy
- Veersesmurf
- Xantra ??

iig tot vanavond allen!
zit er niet in, kon geen gastenlijstplaats meer krijgen, de prijs vond ik wat duur dus nu probeer ik nog ergens voor een goedkope prijs een kaartje te krijgen...
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:25:30 #114
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_25489990
quote:
Gewoon netjes en verzorgd kleden. Geen sportschoenen, sportkleding e.d. en dan moet je wel binnen kunnen komen als je er niet als 15 uitziet
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:29:56 #115
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25490047
quote:
- Tomaz
- Jackson
- Joppy
- Veersesmurf
- Xantra ??

iig tot vanavond allen!
Helaas is het kaartje wat ik de TPG toevertrouwde om het bij Jackson af te leveren nog niet aangekomen.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:36:04 #116
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25490117
quote:
- Tomaz
- Joppy
- Veersesmurf

iig tot vanavond allen!
Ik verkeer in niet zo beste staat aangezien ik er dus heel hard niet bij ben... ik ken wel janken . Maargoed het is niet anders... alhoewel ik te erg baaaaaaal !

Ik wens iedereen uiteraard een geweldige avond toe!
*denkt aan het missen van platen als: ava mea - in the end / KvsA remix van find / gone / weet ik wat allemaal meer *
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_25490297
Geen sportschoenen, bedankt voor de tip. Meestal draag ik wat lichtere schoenen voor een feest maar heb geen idee of ze dat ook als sportschoenen beschouwen

Het is vreemd want de meeste andere events in Panama zijn wel gewoon 18+

[ Bericht 35% gewijzigd door hp22 op 12-03-2005 15:55:29 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:16:24 #118
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25490648
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef Joppy het volgende:

[..]

Helaas is het kaartje wat ik de TPG toevertrouwde om het bij Jackson af te leveren nog niet aangekomen.
wat is dat voor een gelul !!!
pi_25491153
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef Joppy het volgende:

[..]

Dat is zooo 1980. De TPG raakt nauwelijks geen post meer kwijt hoor. Tenzij verstuurd vanuit Oost-Polen naar NL ofzo .
pi_25491520
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:36 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik verkeer in niet zo beste staat aangezien ik er dus heel hard niet bij ben... ik ken wel janken . Maargoed het is niet anders... alhoewel ik te erg baaaaaaal !

Ik wens iedereen uiteraard een geweldige avond toe!
*denkt aan het missen van platen als: ava mea - in the end / KvsA remix van find / gone / weet ik wat allemaal meer *
Ahhh wat verschrikkelijk!!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:06:02 #121
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25491886
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:55 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Dat is zooo 1980. De TPG raakt nauwelijks geen post meer kwijt hoor. Tenzij verstuurd vanuit Oost-Polen naar NL ofzo .
idd, onzinnig gelul
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:26:01 #122
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25492125
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:16 schreef Xantra het volgende:

[..]

wat is dat voor een gelul !!!
Okay, we schrijven afgelopen maandagavond. Jackson en ik zijn via MSN tot een overeenkomst gekomen betreffende het kaartje voor Armin Only. Omdat ik in Groningen verblijf en hij in Buren, wordt er besloten om het kaartje per post te versturen. Ik krijg het adres door en schrijf dit op een envelop. Ik check dit nogmaals om vergissingen uit te sluiten, plak een postzegel van 39 cent op envelop. Ik doe deze envelop met inhoudt vervolgens op de brievenbus, de volgende lichting zou op de dinsdag plaatsvinden. Dinsdag gaat voorbij, deze dag kan het kaartje er nog niet zijn. Woensdag, eigenlijk is dit de dag dat het kaartje zou moeten arriveren, maar niks. Donderdag, wederom niks. De zorgen beginnen nu echt toe te nemen. Vrijdag ook nog niks. Nu is het echt zeer zorgelijk, een wonder kan nog uitkomst bieden. Helaas, zelfs op Zaterdag arriveert er niks. De niet-goed-geld-terug-regeling van Joppy's ticketbureau treedt nu in werking. Maar een kaartje is er dus nog steeds niet.
Ik baal zelf ook stevig van deze situatie, ik begin aan mezelf twijfelen, terwijl ik zeker weet dat ik het adres e.d. heb gecheckt.
pi_25492302
dat is wel kut! voor beiden (maar meer voor jackson natuurlijk )

*smurf gaat overigens ongeveer NU weg.
waarschijnlijk zal ik sommigen van jullie nog wel zien, maar niet weten dat jullie het zijn
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:52:00 #124
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25492515
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:26 schreef Joppy het volgende:

[..]

Okay, we schrijven afgelopen maandagavond. Jackson en ik zijn via MSN tot een overeenkomst gekomen betreffende het kaartje voor Armin Only. Omdat ik in Groningen verblijf en hij in Buren, wordt er besloten om het kaartje per post te versturen. Ik krijg het adres door en schrijf dit op een envelop. Ik check dit nogmaals om vergissingen uit te sluiten, plak een postzegel van 39 cent op envelop. Ik doe deze envelop met inhoudt vervolgens op de brievenbus, de volgende lichting zou op de dinsdag plaatsvinden. Dinsdag gaat voorbij, deze dag kan het kaartje er nog niet zijn. Woensdag, eigenlijk is dit de dag dat het kaartje zou moeten arriveren, maar niks. Donderdag, wederom niks. De zorgen beginnen nu echt toe te nemen. Vrijdag ook nog niks. Nu is het echt zeer zorgelijk, een wonder kan nog uitkomst bieden. Helaas, zelfs op Zaterdag arriveert er niks. De niet-goed-geld-terug-regeling van Joppy's ticketbureau treedt nu in werking. Maar een kaartje is er dus nog steeds niet.
Ik baal zelf ook stevig van deze situatie, ik begin aan mezelf twijfelen, terwijl ik zeker weet dat ik het adres e.d. heb gecheckt.
nu je me toch quote

als ik een kaartje zou verkopen en dan zou ik hem GOED versturen, dan ligt de fout bij tpg, dan zou ik echt niet het geld zomaar weer teruggeven... dan is het pech voor de koper, want hij kon ook zeggen, ik zie je bij de DIva...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:10:41 #125
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25493850
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:52 schreef Xantra het volgende:

[..]

nu je me toch quote

als ik een kaartje zou verkopen en dan zou ik hem GOED versturen, dan ligt de fout bij tpg, dan zou ik echt niet het geld zomaar weer teruggeven... dan is het pech voor de koper, want hij kon ook zeggen, ik zie je bij de DIva...
tjsa, bedoel je aangetekend oid?
Dat had gekund, net als afspreken bij de Ocean Diva, of in de trein stappen en persoonlijk afleveren/ophalen. Maar dat is toch achteraf geouwehoer. Ik ging er gewoon vanuit dat een goed geadresseerde envelop gewoon binnen een week moet aankomen. Maar je kan in dit geval ook niks op de tpg verhalen, omdat je geen bewijs heb dat er is iets verstuurd. Pas als het kaartje aankomt kan je iets verhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')