abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:20:25 #76
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25419488
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:14 schreef hp22 het volgende:

[..]

Dat moet 29-04 zijn, en asta 06-05

Als je in de agenda's van Montana en Dj Mason kijtk staat het er, 'Queensday party with Tiësto"

Voor mij hopenlijk

26-03 Famous
02-04 Intiem
29-04 Tiësto, Montana, Mason @ HMH

en misschien dan ook nog 06-05 Tiësto @ Asta
Mason is toch die violist (TiC2)?
Dat wordt even goed de geruchten in de gaten houden. Tiesto@HMH zal wel worden gehyped en snel uitverkocht raken.
Let the beat control your body!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:25:19 #77
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25423619
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:20 schreef Joppy het volgende:
Tiesto@HMH zal wel worden gehyped en snel uitverkocht raken.
Was met zijn album release ook de laatste keer. Per toeval kon ik nog op et laatst een kaartje fixen. Zou er deze keer niet perse naartoe willen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_25423626
Dat wordt dus vroeg opstaan
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:11:21 #79
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25424281
ik moet erbij zijn wordt weer eens tijd voor een Tiësto feessie
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:16:51 #80
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_25424358
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:11 schreef Xantra het volgende:
ik moet erbij zijn wordt weer eens tijd voor een Tiësto feessie
Ieder zijn ding..... met de album release heb ik bijna alleen maar in een andere zaal gestaan toen tiesto draaide...
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_25424402
Tiesto, mja, zn sets zijn niet meer wat het geweest is.
pi_25427824
* luisterd nog eens naar Tiësto - @ Dance Department (Radio 538) 24-12-2004
wat een superset zeg, heerlijk!!!
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_25428057
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:04 schreef Veersesmurf het volgende:
* luisterd nog eens naar Tiësto - @ Dance Department (Radio 538) 24-12-2004
wat een superset zeg, heerlijk!!!
Dat is inderdaad een leuke set, maar reken er maar op dat hij op een feest heel anders zal draaien.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 17:56:41 #84
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25428235
Active sight - Adrenaline
en om bij de topic-titel te blijven: welcome to a new world (fred baker mix)

edit kijk ik ff op discogs om te kijken wie er achter Active sight zit, blijkt dat M.I.K.E en topic naamgever te zijn. Wist ik niet

[ Bericht 38% gewijzigd door Joppy op 08-03-2005 18:02:38 ]
  dinsdag 8 maart 2005 @ 17:59:25 #85
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25428259
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:37 schreef swopfile het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een leuke set, maar reken er maar op dat hij op een feest heel anders zal draaien.
ja op die tmf feesten, maar dit is wel een feest voor de liefhebber denk ik, anders zou montana niet draaien maar een gielen, en als tijs 3 uur draait ofzo is het vaak een goed opbouwende set, maar we zullen zien, kijk maar naar zijn tracklisten op tiestoworld.nl, dan zijn het niet echt hitjeslijsten, maar juist veel onbekende (ID) platen
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_25428270
ik heb tiesto nooit gehoord op een feest, maar zit er wel over te denken om naar hem toe te gaan alsie in de ASTA komt draaien

Trouwens morgen de line-up release van Sensation White in Belgie (Sportpaleis Antwerpen). Als de line-up een beetje mee zit ga ik hier misschien naar toe. Heeft iemand hier al kaartjes voor, of is wellicht ook van plan naar toe te gaan?
pi_25428373
Er staat een filmpje van T.E. online op de website van ID&T. Het ziet er best goed uit! Was het ook gezellig/druk enz. zoals in het filmpje is te zien? of is het eigenlijk een reclame-filmpje voor de volgende TE?
pi_25429620
Nee hoor, er waren maar 3 mensen en er was geen reet aan

[ Bericht 29% gewijzigd door hp22 op 08-03-2005 20:14:16 ]
pi_25429907
ik bedoelde het eigenlijk vrij serieus ik hoor van alle kanten zo veel verschillende reacties. "wat een kut-sfeer" "goeiedag wat een feest!" "al dat breezah-publiek" "wat draaide ferry goed!"

nou ik dat filmpje zie ziet het er echt wel kick uit! maja hoe vonden jullie het, en vooral: is het filmpje een goede afspiegeling van het feest?
pi_25430375
Hier mijn review uit het vorige topic:
quote:
Te was voor mij zeer geslaagd moet ik zeggen!

Na wat biertjes in de kroeg op weggegaan naar de Jaarbeurs. Best jammer dat je zo ver moest omlopen. Na de gebruikelijke garderobeprocedure op weggegaan naar de In Charge zaal. M.I.K.E. stond al stevig te draaien maar dat was niet erg want ik had er zin in! Heerlijke platen als Intruder, Pound, Turn Out The Lights kwamen langs.

Toen was het de beurt aan Filterheadz. Ik had geen iedee wat ik hiervan moest verwachten omdat het een live show was. De set was voornamelijk tribal techno en het klonk zeer goed! Toen Yimanya kwam ging het dak eraf!

We hadden nog 20min dus nog even bij Marco V staan die Oliver Moldan - Beauty In La draaide, wat een vette plaat zeg!

Terwijl Locked Up uit de speakers knalde zijn we naar de main vertrokken waar Rank 1 zou beginnen. Erg jammer dat het intro zo lang duurde want ze hadden maar een half uur! Erg gaaf dat de breaks dub van Breathing (Airwave) langs kwam en ook een leuke live-uitvoering van After Me. Natuurlijk kwam Beats@Rank-1.com ook langs. De afsluiter was Superstring.

Het was tijd voor Armin van Buuren. Iedereen verwachtte veel van zijn set en hij stelde niet teleur! Werkelijk een super set van Armin met heerlijke platen als Made Of Sun, Cosmic Freefall, Find, Massive Motion en de 2 nieuwe Armin producties Shivers en Birth Of An Angel. De afsluiter was Exhale en Ferry was inmiddels verschenen, hij kon haast niet beter afsluiten!

Ferry's set vond ik eigenlijk wat tegenvallen. Het was een wat eentonige set, Ondanks dat toch wel een paar hele vette platen langskwamen zoals zijn remix van Synaesthesia, Cubikated, Para Siempre en Rock Your Body Rock.

Gielen zou beginnen dus tijd om een andere zaal op te zoeken. Na een niet erg bijzondere hamburger naar de Madhouse zaal van ome Jean gegaan want Randy Katana draaide daar. De zaal en het publiek waren echt vreselijk en ook Randy draaide niet top dus maar weer terug naar In Charge.

Daar stond Igor S gigantisch te beuken. Heerlijke onbekende techno met soms trance-invloeden kwam voorbij en natuurlijk ook de hitjes zoals Boomerang en Diabolik. Ook draaide hij een erg vette nieuwe remix van Kernkraft 400. Igor S was zeker de verassing van de avond!

+ Armin van Buuren
+ In Charge zaal (wat een vette lasers zeg!)
+ Doorstroming

- Madhouse
- Ferry Corsten
- Publiek

Dit was mijn 1e keer TE en als ze volgend jaar weer met zo'n line-up komen ben ik er zeker weer bij
  dinsdag 8 maart 2005 @ 21:05:48 #91
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25430539
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:24 schreef Veersesmurf het volgende:
ik bedoelde het eigenlijk vrij serieus ik hoor van alle kanten zo veel verschillende reacties. "wat een kut-sfeer" "goeiedag wat een feest!" "al dat breezah-publiek" "wat draaide ferry goed!"

nou ik dat filmpje zie ziet het er echt wel kick uit! maja hoe vonden jullie het, en vooral: is het filmpje een goede afspiegeling van het feest?
Zo'n filmpje is altijd een reclame voor een feest. Altijd feestende mensen die volkomen uit hun dak gaan, terwijl het in het echt niet altijd zo is. Maar ik zag geen beelden van de InCharge stage Daar was het ook heel leuk.
pi_25430544
van ETN.FM:
quote:
NO MORE A State of Trance (again)
posted by: Evangelist
date: 3/8/2005
well, I've got bad news.. again.

I just recieved word from Armin that the online stations (both of us) carrying ASOT are going to have to stop for the time being. Apparently 'The Radio Department' (a syndication service that has picked up ASOT) is in charge of ASOT for the time being, and won't let Armin provide the shows directly to the online stations. We are going to have to go through The Radio Department to get to carry the show.

I've emailed the appropriate person involved at TRD, let's hope that they are interested in maintaining the internet portal for ASOT, otherwise now that ETN.fm is a legal station, combined with the fact I'm asking permission from the people who are effectively in charge of ASOT now, if they say no I'm afraid I won't be able to carry the show, even from another radio station like we used to do with IDT.

I know that the OTHER station that carried ASOT is in talks with TRD already, and considering how they are about exclusivity I'm afraid we're on the edge of losing ASOT entirely. If we do, there won't be much I can do about it you'll be stuck with 96k unless you feel like paying I'll post a few pertinent email addresses if this winds up being the case
Daar gaat die mooie 192kbps stream !!!!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 21:12:21 #93
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25430702
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:06 schreef hp22 het volgende:
van ETN.FM:
[..]

Daar gaat die mooie 192kbps stream !!!!
Dit staat erbij Armin van Buuren bij de playlists
quote:
A State of Trance radio show
Catch A State of Trance exclusively on Digitally Imported Radio (www.di.fm) every Thursday 2PM US Eastern / 7PM UK / 20:00 Central European Time on the Trance channel.

To tune-in directly for FREE pleae use the following links:
High-Speed MP3: http://www.di.fm/mp3/trance.pls
24k aacPlus: http://www.di.fm/aacplus/trance.pls
Windows Media 32k: http://www.di.fm/wma/trance.asx
Windows Media 24k: http://www.di.fm/wma/trance_low.asx

For extra high quality streams (192k MP3) see DI.fm's Platinum subscription: www.di.fm/premium/

A State of Trance is now available for licensing for your radiostation. Please contact www.theradiodepartment.com
Hopelijk krijgt ETN een license voor de show
pi_25430733
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:05 schreef Joppy het volgende:

[..]

Zo'n filmpje is altijd een reclame voor een feest. Altijd feestende mensen die volkomen uit hun dak gaan, terwijl het in het echt niet altijd zo is. Maar ik zag geen beelden van de InCharge stage Daar was het ook heel leuk.
Ik zag Marco V wel langskomen hoor

En wat moeten ze dan? Mensen filmen die het niet leuk vinden? Er zijn altijd mensen die het wel leuk en niet leuk vinden
  dinsdag 8 maart 2005 @ 21:33:38 #95
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25431082
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:13 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ik zag Marco V wel langskomen hoor

En wat moeten ze dan? Mensen filmen die het niet leuk vinden? Er zijn altijd mensen die het wel leuk en niet leuk vinden
Dan heb ik niet goed opgelet . Maar ik geef ze ook geen ongelijk hoor. Ik zou precies hetzelfde doen als organisator, maar ik geef alleen aan dat daarom de sfeer in het echt niet gelijk is aan de sfeer die je te zien krijgt op dit soort filmpjes
pi_25431200
quote:
Op maandag 7 maart 2005 17:33 schreef _Supreme het volgende:

[..]

ze hoeft ook niet van trance te houden, maar het is volgens mij een beetje Bre4zah.. http://www.sugababes.nl/~NaughtyNikkel~
Een beetje?

Maar lekker boeiend, scoren die hap!
pi_25432814
weer geen ASOT?

Waarom zijn alle Nicole's die ik ken zo mooi?
Tri State. Tri State. !
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:53:35 #98
105311 Xantra
Cinematographer
pi_25433486
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:57 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Een beetje?

Maar lekker boeiend, scoren die hap!
ik wou net zeggen,BreeZaHs zijn vaak erg lekker
pi_25441024
Ik kreeg gister van een collega van me het Amsterdams nieuwsblad. Een gratis krantje voor de mensen in 020 . Anyhow, daar staat dus een 2 pagina groot interview met AvB in! Ik zal 'm nog 's inscannen, maar de belangrijkste zaken zijn:

Armin sluit het niet uit dat hij na z'n DJ/producer-carriere de juristerij in gaat, EN hij gaat nog niet gedraaide tunes van z'n album bij AO droppen . Nais!
pi_25443327
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 13:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
Armin sluit het niet uit dat hij na z'n DJ/producer-carriere de juristerij in gaat, EN hij gaat nog niet gedraaide tunes van z'n album bij AO droppen . Nais!

*Nog heel hard op zoek is naar een kaartje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')