Is leuke oefenstof, heb dat boek hier thuis liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:34 schreef Jorikjet het volgende:
ik speel nummers van jeff buckley enzo. niet van die harde muziek dus, maar wel mooie muziek.
zit er trouwens ook een tab in van het nummer We All Fall In Love Sometimes? Anders zou je die wel mogen inscannen voor mequote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:51 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Is leuke oefenstof, heb dat boek hier thuis liggen.
Prachtige muziek trouwens...
damn! bedankt man!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Jorikjet, zal ik voor je doen of eigenlijk me pa op zijn werk, want die heeft een scanner staan daar
Ja dat is zooo passe!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:54 schreef JAM het volgende:
Notenschrift heeft zijn tijd wel gehad?
Ja idd. Ritmes zijn best pittig eruit te halen. Meestal herleid ik een nummer van tabs, wanneer ik het nummer zelf wel ken. Bij de dream theater tab boeken die ik bezit, staan ook geen ritme notaties. En *uiteigenervaringsmodus* het is best vaak verschrikkelijk moeilijk te herleiden welke soort slagen hij precies doet. Zoals de vraag die ik een aantal topicdelen geleden stelde over "learning to live"van dt. Een paar mede fokkers hebben ook geluisterd naar het nummer, en de slagen (gewoon in een quint E) proberen te herleiden. Nou.. lol was dat. Ik heb een chronotron op de mediaplayer en hem bijna op het laagste tempo gezet om het te horen. Dan is het wel te doen....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:35 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja dat is zooo passe!
Notenschrift heeft als voordeel boven tabs dat het veel makkelijker is om tempo uit af te leiden, maar helaas is notenschrift vaak niet gratis van internet af te halen!!!
Voor de gitaar en in zijn oude vorm wel ja. Maar programma's als Guitar Pro e.d. blazen er wel heel nieuw leven in.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:54 schreef JAM het volgende:
Notenschrift heeft zijn tijd wel gehad?
Tja ieder zijn smaak hè...ik vind zo'n beetje alle ibanez'en( of hoe spel je het meervoud ervan) ook niet mooi maar met name de duurdere modellen spelen heerlijk en klinken heel goed...en das toch ook heel wat waard dacht ik zo...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:52 schreef Tomek het volgende:
Ik vind hem niet mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |