Is leuke oefenstof, heb dat boek hier thuis liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:34 schreef Jorikjet het volgende:
ik speel nummers van jeff buckley enzo. niet van die harde muziek dus, maar wel mooie muziek.
zit er trouwens ook een tab in van het nummer We All Fall In Love Sometimes? Anders zou je die wel mogen inscannen voor mequote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:51 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Is leuke oefenstof, heb dat boek hier thuis liggen.
Prachtige muziek trouwens...
damn! bedankt man!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Jorikjet, zal ik voor je doen of eigenlijk me pa op zijn werk, want die heeft een scanner staan daar
Ja dat is zooo passe!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:54 schreef JAM het volgende:
Notenschrift heeft zijn tijd wel gehad?
Ja idd. Ritmes zijn best pittig eruit te halen. Meestal herleid ik een nummer van tabs, wanneer ik het nummer zelf wel ken. Bij de dream theater tab boeken die ik bezit, staan ook geen ritme notaties. En *uiteigenervaringsmodus* het is best vaak verschrikkelijk moeilijk te herleiden welke soort slagen hij precies doet. Zoals de vraag die ik een aantal topicdelen geleden stelde over "learning to live"van dt. Een paar mede fokkers hebben ook geluisterd naar het nummer, en de slagen (gewoon in een quint E) proberen te herleiden. Nou.. lol was dat. Ik heb een chronotron op de mediaplayer en hem bijna op het laagste tempo gezet om het te horen. Dan is het wel te doen....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:35 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja dat is zooo passe!
Notenschrift heeft als voordeel boven tabs dat het veel makkelijker is om tempo uit af te leiden, maar helaas is notenschrift vaak niet gratis van internet af te halen!!!
Voor de gitaar en in zijn oude vorm wel ja. Maar programma's als Guitar Pro e.d. blazen er wel heel nieuw leven in.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:54 schreef JAM het volgende:
Notenschrift heeft zijn tijd wel gehad?
Tja ieder zijn smaak hè...ik vind zo'n beetje alle ibanez'en( of hoe spel je het meervoud ervan) ook niet mooi maar met name de duurdere modellen spelen heerlijk en klinken heel goed...en das toch ook heel wat waard dacht ik zo...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:52 schreef Tomek het volgende:
Ik vind hem niet mooi.
Ja das waar, maar ik kan aan die foto helaas niet zien hoe die gitaar klinkt, vandaar dat ik er maar niet over begonnen benquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:07 schreef Luca_Brasi het volgende:
[..]
Tja ieder zijn smaak hè...ik vind zo'n beetje alle ibanez'en( of hoe spel je het meervoud ervan) ook niet mooi maar met name de duurdere modellen spelen heerlijk en klinken heel goed...en das toch ook heel wat waard dacht ik zo...![]()
Ik vond hem op het begin (toen ik hem voor het eerst zag ook niet mooi).quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:52 schreef Tomek het volgende:
Ik vind hem niet mooi.
Spijbelaar...quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Mooie gitaar!!
Ik heb m'n Ibanez DE7 (echo/delay combinatie) binnen! Gisteren kon ik 'm niet meer uittesten en nu dusch wel. Ben uit de les gezet dusch ben ik maar naar huis gegaan om 'm te testen!
Daag!
iemand...?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:17 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik zit er over te denken om m'n 1 jaar oude Peavey Bandit 112 II te verkopen en te gaan kijken voor een marshall buizenbak tussen de 25 en de 50 watt
100watt is gewoon teveel voor op mn kamer... het geluid vind ik ook niet zo tof, maar dat ligt misschien meer aan mn gitaar zelf
weet het nog helemaal niet zeker of ik het ga doen, maar wil me iig er al een beetje in verdiepen
hoeveel denken jullie dat ik voor mn peavey kan vragen...?
hij was ¤360 nieuw maar hij is in die tijd al flink afgeprijsd volgens mij...
edit: nieuwprijs nu is ¤329,- (ik heb 'm een keer bij diezelfde zaak goedkoper gezien, maar dat was waarschijnlijk een tijdelijke aanbieding)
¤899,-quote:40 Watt buizencombo met twee kanalen en per kanaal twee modes, zodat je altijd je gewenste Marshall sound hebt. De 12 inch Celestion speaker en de fraaie nagalm maken de sound van dit compacte combo meer dan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |