Doe eens niet zo goedkoop zeg. Noem eens bondig 1 objectieve reden waarom het voor sukkels is en anders stel ik voor dat we erover ophouden.quote:
Postte je dit niet 2 weken terug ook al?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De stompboxjes van Behringer, die eerst precies leken op Boss pedaaltjes, kregen later andere namen en kleuren, maar nu dus ook een andere vorm.
http://www.behringer.com/(...)ng=ENG#STOMP%20BOXES
hap hap hap.........quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:52 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo goedkoop zeg. Noem eens bondig 1 objectieve reden waarom het voor sukkels is en anders stel ik voor dat we erover ophouden.
Ik heb zelf een uitgebreid effectenpedaal waar ik hooguit 20% vd mogelijkheden van benut, maar ik vind dat je zelfs het hebben van een versterker al als effect kunt beschouwen... Je zou je dan achter JAM moeten scharen Tomek...
Bottomline van deze discussie: Wat je vindt mag je houden!
Toen postte ik dusch dat de namen en kleuren veranderd waren.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:54 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Postte je dit niet 2 weken terug ook al?
helemaal niet hap hap. Ik wil juist de discussie afsluiten. K weet ook wel dat hij waarschijnlijk uit zn nek lult, gezien zn eerdere posts. K zeg notabene dat het een goedkope post is om het vuur op te laaien, maar niet bij mij...quote:
Als je dat al gezien had, waarom reageer je dan zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:49 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
helemaal niet hap hap. Ik wil juist de discussie afsluiten. K weet ook wel dat hij waarschijnlijk uit zn nek lult, gezien zn eerdere posts. K zeg notabene dat het een goedkope post is om het vuur op te laaien, maar niet bij mij...
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Dit heeft geen ruk meer met gitaarspelen te maken hoor. Jammer dat hem dit zonder al zijn rare effectjes niet meer lukt. Kan die man niet gewoon een piano of een synthesizer kopen? Niets mis met expirementeren hoor, maar dit is écht moeilijk doen om niets.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:23 schreef Tomek het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Die gast speelt toch op een gitaar of niet. Waar staat dat dat niet zo kan![]()
Ik kan dit wel waarderen hoor![]()
Zoek de verschillen!quote:
Rancor; jij hebt toch niet goed gelezen! Deze reaktie kan ik me van jou toch echt niet voorstellen.quote:
je weet wat ik bedoel nu met hap hap hap hequote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:09 schreef Ibanez het volgende:
Rancor; jij hebt toch niet goed gelezen! Deze reaktie kan ik me van jou toch echt niet voorstellen.
Als je hem ge-armd hebt, dan moet je misschien ook even de locators bovenin zetten op het stukje wat je wilt recorden, probeer dat eens!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:23 schreef Fixxxer het volgende:
Mooi, maar dit zijn toch de enige 3 posts die ik eraan wou besteden, de vorige keer (die Ibanez ook aanhaalde) heb k het topic ook gewoon een tijd lang gemeden.
Ahja het positieve, we gaan er wel gestaag door naar nr. 20
Vraagje: ik wil dus eens gaan recorden met cubase SX maar het lukt voor geen meter. Ik zie wel dar ie een input krijgt want het groene staafje gaat op en neer, en ik 'arm' ook de balken, maar als ik dan record komt er geen sample te staan... H.I.M.....;)
Yo het lukt nu. Maar de fout zat hem erin denk ik dat ik steeds als new project een 'empty' opende, nu met 24-track audio lukt het wel. Moest jij nou btw nog die SX van mij hebben?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Als je hem ge-armd hebt, dan moet je misschien ook even de locators bovenin zetten op het stukje wat je wilt recorden, probeer dat eens!
Dan moet je gaan solliciteren voor mod.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:31 schreef Ibanez het volgende:
Gast, lees eens even hier: we gaan al 18 delen mee, met respect voor iedereen die welk instrument dan ook bespeeld. Er zijn al diverse kleine discussies geweest over dat er niet gepatst mag en moet worden, wel of geen effecten, wel of niet elektrisch etc. Soms ben ik erop ingegaan, soms heb ik het erbij gelaten. Maar als IEMAND meent zich hier te kunnen gedragen als een klein kind, en maar wat tegenstrijdigheden het topic insmijt, hebben we met zijn allen het goede recht erop in te gaan. Ik wilde terug ontopic, krijg je weer zo'n slemiele 'onder niveau' opmerking, die ook nog eens in strijd gaat met andere reakties van diezelfde persoon....
wie moet nou kappen??????
![]()
nee, eigenlijk niet. Maargoed. zand eroverquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef Tomek het volgende:
[..]
Dan moet je gaan solliciteren voor mod.
Overigens haal je nu ook allemaal posts door elkaar
Maar goed, wat mij betreft hadden we er allang over op kunnen houden hoor. Die laatste opmerking van mij van niet serieus bedoeld. Ik neem toch aan dat je dat wel in de gaten hebt gehad.
volgens mij zijn het gewoon promo foto'squote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:32 schreef Zanderrr het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Jenna Jameson op Jackson gitaren speelde, trouwens..
Prima, het kan ook haast nooit snel genoeg !quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:48 schreef Fixxxer het volgende:
Toen ik m een jaar geleden ging leren had ik denk ik iets van nee niet snel genoeg en nu is dat doorgeschoten
Vtel, wat ga je leren?quote:
Mijn zegen heb je.quote:Op maandag 14 maart 2005 01:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Queens of the stone age gaan we morgen spelen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Gitaarles was vandaag geslaagd
om nog even terug te komen op die effectenquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:18 schreef Hammet het volgende:
THANK GOD!!
De rust in het topic is weder gekeerd!
Ja, dat vreesde ik ook al, maar je ziet vaak wel artiesten gitaren vermeld staan op die websites.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:17 schreef Tijn het volgende:
Oh ik denk sowieso dat het custom gitaren zijn, geen winkelmodellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |