Ja, dat is nodig. Ga eens langs een psychiater.quote:Tijdens mijn vakantie heb ik nagedacht of dat het benodigd was om mijn leven een andere wending te geven.
dit is ook een tvp en tevens een linkjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:53 schreef Biancavia het volgende:
Dit is een tvp.
Doe eens ff normaal gekquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:50 schreef -Angel- het volgende:
Tijdens mijn vakantie heb ik nagedacht of dat het benodigd was om mijn leven een andere wending te geven. Is het moment daar aangebroken dat het verstandig is om een geheel ander levenspad in te slaan?
Na zorgvuldig beraad kwam ik tot de conclusie , ja, die tijd is gekomen. Vandaar dat ik nu speel met het idee om deel uit te gaan maken van een sekte. Eén zijn met een bepaalde groep mensen, een groep mensen die voor elkaar door het vuur gaat.
Echter ik stuit op een probleem, hoe kan ik deel uit gaan maken van een sekte? Dien je uitgenodigd te worden, of is er andere vorm van aanmelding. Tevens heeft iemand ervaringen als gaat om het daadwerkelijk deel uit maken van een sekte?
Ten eerste wil ik je ten strengste aanraden om je nooit voort te planten. Als er iets is wat deze wereld niet kan gebruiken is het meer zwakke afhankelijke meelopers zoals jij.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:50 schreef -Angel- het volgende:
Tijdens mijn vakantie heb ik nagedacht of dat het benodigd was om mijn leven een andere wending te geven. Is het moment daar aangebroken dat het verstandig is om een geheel ander levenspad in te slaan?
Na zorgvuldig beraad kwam ik tot de conclusie , ja, die tijd is gekomen. Vandaar dat ik nu speel met het idee om deel uit te gaan maken van een sekte. Eén zijn met een bepaalde groep mensen, een groep mensen die voor elkaar door het vuur gaat.
Echter ik stuit op een probleem, hoe kan ik deel uit gaan maken van een sekte? Dien je uitgenodigd te worden, of is er andere vorm van aanmelding. Tevens heeft iemand ervaringen als gaat om het daadwerkelijk deel uit maken van een sekte?
Aan de hand van een sekte leider wil ik meer uit het leven halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:02 schreef Alicey het volgende:
Wat hoop je in een sekte (Of algemener : Religieuze groepering) te vinden, wat je nu niet hebt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:53 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Ja, dat is nodig. Ga eens langs een psychiater.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:43 schreef LangeJan het volgende:
Als je insekte wil, dan ga je maar naar de dierenwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |