ik snap zelfs je gokquote:
Achteraf een domme keuze. De man op de foto's is veel breder dan HDS.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:48 schreef dolle_hond het volgende:
geen HDS ano
hehequote:
Jake inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:16 schreef Chielus het volgende:
Was dat niet Jack of Jake
Naked Lunch jahquote:
In de bewerking van het verhaal waarin ze spelen wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze hebben allemaal last van geesten?
Alle 3 waren ze te zien in een bewerking van A Christmas Carol inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:43 schreef Asap het volgende:
scrooge
Happy Gilmorequote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:50 schreef Asap het volgende:
Moet zo weg dus een snelle,
Noem vijf films met Adam Sandler
Moest even kijken voor de hot chick, maar hij heeft wel een klein rolletje jaquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:31 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Happy Gilmore
Big daddy
50 first dates
Hot Chick
Anger Management
Moet ik mijne weg editen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:58 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal wel ingooien
Uiteraard!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
ik gok op reservoir dogs
idd niet moeilijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:11 schreef Sheridana het volgende:
lily tomlin
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Een vrouwenfilm regisseur?
Bingo!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Renny Harlin van Die Hard 2?
Ja twee actievehikels met zijn vrouw in de hoofdrol.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:44 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Bingo!!
mr_anonimous +1
Hij heeft wel 2 films geregisseerd met een vrouwen heldenrol
Inderdaad de zoon van Gary.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:55 schreef Sheridana het volgende:
jake busey
Eigenlijk ben jij dan toch alleen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:01 schreef Sheridana het volgende:
Natuurlijk
mr_a +1
volgens mij zijn we weer gezellig met z'n tweetjes...
Correct!quote:
Sheridana +1quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:16 schreef Sheridana het volgende:
Little shop of horrors
honey i shrunk the kids
honey i blew up the kid
Ghost busters
the flintstones
spaceballs
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Gemene Colm.
Inderdaad. Had me wel leuk geleken. Ik vind Alicia bijzonder prettig om tegen aan te kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:33 schreef Sheridana het volgende:
25th hour...
Niet zo'n fan van je schoonouders?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:33 schreef Sheridana het volgende:
het kan zijn dat ik straks ineens weg ben..krijg zo schoonouders op verjaardagsvisite...
Hoe lang FMT je al Sheri?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:27 schreef Sheridana het volgende:
hehehehe
misschien wel..misschien niet...
Patch en ik go waaaaaaay back....
ach...het zijn beste mensen, maar erg langdradig....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van je schoonouders?
mr_a +1equote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Hard
Love actually
Harry Potter and the philosphers stone
Harry Potter and the secret chamber
Harry potter and the prisoner of Azkaban
Quigley Down under
Robin Hood Prince of thieves
Dogma
Een seasoned vet dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:43 schreef Sheridana het volgende:
[..]
mr_a +1e
Heb net ff gekeken....mijn eerste post ooit in FMT was in februari 2003...dat was het 6e topic...dus iets meer dan twee jaar
De ouders van mijn ex-vriendin mochten mij totaal niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ach...het zijn beste mensen, maar erg langdradig....
Mijn zusje was gegaan met mijn kaart. Ik had de griep.quote:AK is ook erg fijn om naar te luisteren..twee jaar geleden naar concert geweest...
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:48 schreef Sheridana het volgende:
gandhi
sexy beast
schindler's list
species
rules of engagement
sneakers
mr_a +1quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Death and the maiden
Alien
Aliens
Alien 3
Alien: Resurrection
Dave
Copycat
Zij gingen altijd naar de kerk op zondag en ik naar voetbal.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:03 schreef Sheridana het volgende:
[..]
mr_a +1
waarom hadden je schoonouders een hekel aan je..? was je een foute jongen in hun ogen?
Oei...dat gaat inderdaad botsen ja....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij gingen altijd naar de kerk op zondag en ik naar voetbal.
shanghai surprisequote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke film speelde Sean Penn samen met Madonna?
Inderdaad. Dramatische film was dat zeg.quote:
Ja best wel...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Dramatische film was dat zeg.
Sheridana +1
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Robin Wright Penn.
Welke film, als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]
mr_a +1
ze zijn er nog niet....heb een dvd gevraagd en volgens mij zijn ze de hele stad aan het rondcrossen om 'um te vinden....![]()
Nee, haar ex-man heb jij als vraag gebruikt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
Sharon Stone?
Correct!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:26 schreef Sheridana het volgende:
Geena Davis?
dat is goed!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah The Others.
Okay veel plezier Sheriquote:
Million Dollar Baby?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke film ga ik vanavond bekijken?
- Winaar academy award beste film.
- Winnaar academy award beste vrouwelijke hoofdrol
- Winnaar academy award beste mannelijke bijrol.
- Winnaar academy award beste regie
Correct!quote:
tschuss anoquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Correct!
Outtayourleague +1
Ciao
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:30 schreef haagse_elfje het volgende:
dat was toch RZA? van Wu Tang
ze is iig uit "The OC"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:39 schreef haagse_elfje het volgende:
deze mooie schone dame heeft ook in een film samen met Bruce Willis gespeeld, welke film was het en welke rol had ze?
[afbeelding]
Correctquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:20 schreef victorinox het volgende:
Ong Bak - Muy Thai Warrior
klinkt als n soort Cronenberg filmquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:45 schreef victorinox het volgende:
Welke film?testing research on a baby and a toddler frog exploding gore shape shifting, numerous death by incineration
Existenz wordt inderdaad mijn derde gokquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:56 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
klinkt als n soort Cronenberg film
of Scannersquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Existenz wordt inderdaad mijn derde gok
Nope...quote:
Nope...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:06 schreef outtayourleague het volgende:
iets japans? Ichi the killer o.i.d?
Nope...quote:
is het n soort comicfiguur?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nope...Cameo: [Stan Lee] Leaving the BioTech Institute when we first see going to the lab.
Yup...quote:
Nope...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:28 schreef outtayourleague het volgende:
Hellboy?
Dat is goed.quote:
Darn, die aanwijzingen leiden je wel goed om de tuin zeg!quote:
zal dan geen resident evil zijn toch...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:40 schreef EricusMaximus het volgende:
Van welke film is dit de tagline?
Evil awakens.
even snel opgezocht: doen toch wel namen in mee ja. onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:04 schreef EricusMaximus het volgende:
Oui
dyonvbaal +1
Enige reden dat je de film misschien zou willen kijken:
[afbeelding]
geef es n hintquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
niemand...
het maken van de vraag kostte meer tijd, dan het beantwoordenquote:
Correct.quote:
Lucia Rijkerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:41 schreef EricusMaximus het volgende:
1-2tje denk ik
Welke Nederlandse vechtersbazin zien wij in de bovengenoemde film en geef mij de naam van één andere Nederlandse vechtersbaas die in een willekeurige film te zien is.
Scorequote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lucia Rijker
Saskia van Rijswijk in China white.
SaintOfKillers +1quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
High Fidelity
Serendipity
Runaway Jury
Being John Malkovich
The Grifters
Identity
U ziet inderdaad Lucy Liu.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zie alvast Lucy Liu
Nee, gewoon 3 mensen die elkaar tegenkwamen op een feestje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:00 schreef haagse_elfje het volgende:
is dit misschien een promo foto van Charlie's Engeltjes?
Rechts voor wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:24 schreef California het volgende:
Is de rechtse Jaime King?
3 maal correctquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:36 schreef haagse_elfje het volgende:
die dude is de regisseur toch van Requim for a dream
Darren Aronofsky was het dacht ik???
Lucy liu, Darren A en Jaime King ???
ik kan er voor beiden The Fountain bij doenquote:Op zondag 6 maart 2005 03:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pi
Requiem For A Dream
Runaway Jury
The Mummy
The Mummy Returns
Laat ik deze maar goed rekenen, omdat ik zelf ook maar 2 films en de fountain van aronofsky kenquote:Op zondag 6 maart 2005 07:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan er voor beiden The Fountain bij doen
en ik wil best Stealing Beauty nog noemen voor RW om geen sequel te hebben
Uiteraard.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:53 schreef dolle_hond het volgende:
virginie ledoyen in the beach
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:43 schreef Sheridana het volgende:
laura dern en billy bob thornton?
En ik heb hem gisteravond gezien in 'Ray'...quote:Op zondag 6 maart 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Booger uit Revenge of the Nerds.
Zijn initialen zijn CAquote:Op zondag 6 maart 2005 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Sorry, ken zijn naam niet.
JAHAAAAAAAAA, GEWELDIG!!quote:Op zondag 6 maart 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Revenge of the Nerds
Revenge of the Nerds II : Nerds in Paradise
Ray
Correct!quote:
Wasabi?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef EricusMaximus het volgende:
User comment van welke Reno film?
Entertaining, with a nice blend of French/Japanese Sensibilities
Inderdaad.quote:
Doei Sheridanaquote:Op zondag 6 maart 2005 15:26 schreef Sheridana het volgende:
ik ben weg....ik mag een home cinema set uitzoeken voor mijn verjaardag
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Maura Tierney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |