zal dan geen resident evil zijn toch...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:40 schreef EricusMaximus het volgende:
Van welke film is dit de tagline?
Evil awakens.
even snel opgezocht: doen toch wel namen in mee ja. onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:04 schreef EricusMaximus het volgende:
Oui
dyonvbaal +1
Enige reden dat je de film misschien zou willen kijken:
[afbeelding]
geef es n hintquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
niemand...
het maken van de vraag kostte meer tijd, dan het beantwoordenquote:
Correct.quote:
Lucia Rijkerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:41 schreef EricusMaximus het volgende:
1-2tje denk ik
Welke Nederlandse vechtersbazin zien wij in de bovengenoemde film en geef mij de naam van één andere Nederlandse vechtersbaas die in een willekeurige film te zien is.
Scorequote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lucia Rijker
Saskia van Rijswijk in China white.
SaintOfKillers +1quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
High Fidelity
Serendipity
Runaway Jury
Being John Malkovich
The Grifters
Identity
U ziet inderdaad Lucy Liu.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zie alvast Lucy Liu
Nee, gewoon 3 mensen die elkaar tegenkwamen op een feestje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:00 schreef haagse_elfje het volgende:
is dit misschien een promo foto van Charlie's Engeltjes?
Rechts voor wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:24 schreef California het volgende:
Is de rechtse Jaime King?
3 maal correctquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:36 schreef haagse_elfje het volgende:
die dude is de regisseur toch van Requim for a dream
Darren Aronofsky was het dacht ik???
Lucy liu, Darren A en Jaime King ???
ik kan er voor beiden The Fountain bij doenquote:Op zondag 6 maart 2005 03:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pi
Requiem For A Dream
Runaway Jury
The Mummy
The Mummy Returns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |