abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25614258
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:30 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteert !!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 21 maart 2005 @ 15:55:11 #277
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_25636864
Toch jammer dat Lodewijks in deze belangrijke weken geblesseerd is. De verdediging kan wel een iets zekerder keeper gebruiken dan Babos op dit moment is. Maar misschien pakt hij wel juist de winst, en wint ie enorm aan zelfvertrouwen.
pi_25637116
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb sowieso trauma's overgehouden aan sommige Feyenoorders van de afgelopen jaren. René Bot, Radoslav Samardzic, Jan Visser, Dos Santos, Somalia... om te huilen.

Maar goed, ik ben toch ook wel trots op een hoop ex-Feynoorders bij de Europese top.

Hopelijk krijgt Ajax morgen een flink pak slaag trouwens. Zou een mooi verjaardagscadeautje voor mij zijn.
Over Somalia gesproken, ik herinner me meteen het moment dat hij ons persoonlijk naar de tweede ronde van de Champions League kopte in de dying seconds van de wedstrijd tegen Rosenborg in Rotterdam.

Alleen daarom al is hij zijn (volgens mij) kleine transferbedrag wat hij toen gekost heeft, wel waard geweest.

P.S. Nog gefeliciteerd trouwens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25637163
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef DivineJester het volgende:
Toch jammer dat Lodewijks in deze belangrijke weken geblesseerd is. De verdediging kan wel een iets zekerder keeper gebruiken dan Babos op dit moment is. Maar misschien pakt hij wel juist de winst, en wint ie enorm aan zelfvertrouwen.
het is te hopen!!
  maandag 21 maart 2005 @ 16:45:20 #280
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_25638163
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Over Somalia gesproken, ik herinner me meteen het moment dat hij ons persoonlijk naar de tweede ronde van de Champions League kopte in de dying seconds van de wedstrijd tegen Rosenborg in Rotterdam.

Alleen daarom al is hij zijn (volgens mij) kleine transferbedrag wat hij toen gekost heeft, wel waard geweest.

P.S. Nog gefeliciteerd trouwens.
Valt wat dat betreft een beetje in dezelfde categorie als Mik Obiku, die zich met zijn doelpunt tegen een bepaalde hoofdstedelijke club onsterfelijk maakte tijdens de Amstel Cup
pi_25638689
quote:
Valt wat dat betreft een beetje in dezelfde categorie als Mik Obiku, die zich met zijn doelpunt tegen een bepaalde hoofdstedelijke club onsterfelijk maakte tijdens de Amstel Cup
Was dat ook niet die goal waarna hij zijn eigen hand blesseerde aan de hekken waar hij invloog?
pi_25638700
Op feyenoord.nl lees ik net dat mensen van W en Z nog t/m a.s. woensdag een kaart kunnen halen voor PSV thuis. Daarna is er geen verkoop meer voor genoemde vakken.

Maar goed, nog al wat mensen zitten hier op W, dus het leek me handig om ff te zeggen..
  maandag 21 maart 2005 @ 17:10:53 #283
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25638818
Oh kut, moet ik snel even een kaartje gaan halen ja.

Wat een gezeik van Feyenoord overigens. Ze proberen op deze manier een verdeling van vak W te bewerkstelligen.
A.M.A.B
pi_25639375
Nou, Ajax moet over 3 weken te pakken zijn als de situatie zo blijft
pi_25639643
Helaas is het wel altijd zo dat hoe hoog Feyenoord of Ajax ook staan en hoe laag de ander geklasseerd staat, het zijn altijd weer moeilijke wedstrijden.

Alhoewel ik me wel een mooie 3-1 voor Feyenoord in 2002 (?) kan herinneren, zat toen in vak W trouwens

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomatenboer op 21-03-2005 17:58:01 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25639942
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Helaas is het wel altijd zo dat hoe hoog Feyenoord of Ajax ook staan en hoe laag de ander geclasseerd staat, het zijn altijd weer moeilijke wedstrijden.

Alhoewel ik me wel een mooie 3-1 voor Feyenoord in 2002 (?) kan herinneren, zat toen in vak W trouwens
2000 was dat alweer...

Wordt dus hoog tijd voor een competitie-overwinning tegen ze in De Kuip.
pi_25640248
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef rotskibo het volgende:

[..]

2000 was dat alweer...

maandag 21 maart 2005 @ 18:23:23 #288
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25640621
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef rotskibo het volgende:

[..]

2000 was dat alweer...

Met een glansrijke Tomasson .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_25640668
Tomasson, waarover trouwens geruchten gaan/gingen (althans had zoiets opgevangen niet zolang geleden) dat Feyenoord hem weer probeert los te weken bij AC Milan omdat hij daar niet veel speeltijd krijgt en transfer-vrij is.

Klopt dit?

Zou wel mooi zijn! Tomasson
  maandag 21 maart 2005 @ 18:29:12 #290
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25640754
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Tomasson, waarover trouwens geruchten gaan/gingen (althans had zoiets opgevangen niet zolang geleden) dat Feyenoord hem weer probeert los te weken bij AC Milan omdat hij daar niet veel speeltijd krijgt en transfer-vrij is.

Klopt dit?

Zou wel mooi zijn! Tomasson
Als Tomasson nou eens leert iets meer kansen te benutten dan legt ie er ook 30 per seizoen in. En kwa werklust zullen we nooit over hem mogen klagen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25640879
Ik zou Tomasson graag weer hier willen zien, maar ik denk niet dat hij teruggaat naar Nederland.
That's all folks!
  maandag 21 maart 2005 @ 18:37:51 #292
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25640964
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou Tomasson graag weer hier willen zien, maar ik denk niet dat hij teruggaat naar Nederland.
Tis nou niet dat ie fijn is vertrokken...
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25641096
Tomasson heeft volgens mij net zn contract verlengd en speelt daar vrij regelmatig, zeker als je ziet wat voor spitsen hij naast zich heeft.

somalia-rosenborg was geen kopbal
pi_25641165
@ Erasmusch:

In mijn herinnering was het toch echt een kopbal maar goed, weet vooral nog hoe gek ik werd nadat hij had gescoord
pi_25641348
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat ik nooit heb begrepen, want met 0-0 hadden we ook de volgende ronde gehaald (dan ga ik uit van de regels die nu gehanteerd worden voor ranglijsten in de C?L)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_25641888
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:52 schreef Five_Horizons het volgende:

Wat ik nooit heb begrepen, want met 0-0 hadden we ook de volgende ronde gehaald (dan ga ik uit van de regels die nu gehanteerd worden voor ranglijsten in de C?L)
1
2
3
4
Rosenborg                 C 6 3 2 1 11 12- 5= + 7
Feyenoord                 C 6 1 5 0  8  7- 6= + 1
Borussia Dortmund         U 6 1 3 2  6  7- 9= - 2
Boavista                  - 6 1 2 3  5  4-10= - 6

Omdat Dortmund het toen liet afweten bij Boavista was gelijk genoeg geweest, alleen de 1-0 maakte toen volgensmij een einde aan de onzekerheid Maar het zou kunnen dat de regels toen nog anders waren.

Maargoed, voordat er weer CL in De Kuip te aanschouwen is zijn we minstens 2 jaar verder
pi_25641950
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef rotskibo het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Omdat Dortmund het toen liet afweten bij Boavista was gelijk genoeg geweest, alleen de 1-0 maakte toen volgensmij een einde aan de onzekerheid Maar het zou kunnen dat de regels toen nog anders waren.

Had BD gewonnen, dan had Feyenoord niet naar de volgende ronde gegaan. 1-0 of niet.
quote:
Maargoed, voordat er weer CL in De Kuip te aanschouwen is zijn we minstens 2 jaar verder
Dat zit er dik in, ja....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_25642329
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Erasmusch:

In mijn herinnering was het toch echt een kopbal maar goed, weet vooral nog hoe gek ik werd nadat hij had gescoord
Die vliegende kopbal was in Enschede, 3-3..
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 21 maart 2005 @ 19:34:51 #299
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25642442
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Erasmusch:

Hij scoorde via een soort halve omhaal.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_25642740
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:14 schreef Five_Horizons het volgende:

Had BD gewonnen, dan had Feyenoord niet naar de volgende ronde gegaan. 1-0 of niet.
Nee, want dan had Dortmund 9 punten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')