Idd dan maar een paar jaar cel dan zo'n klootzak ongestrafd rond laten lopenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik zou er serieus aan denken om het recht in eigen handen te nemen.
Denken jullie ook aan familie leden die julile misschien wel nodig hebben. Anders hebben ze nog meer problemen. Iemand die ze nodig hebben die vast zit. Dat is fijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd dan maar een paar jaar cel dan zo'n klootzak ongestrafd rond laten lopen
Die kant gaat het wel op, want waarom zou je ze straffen ??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:26 schreef Kamphuys het volgende:
Niet te pessimistisch, daar is nog geen uitspraak over geweest. Laten we hopen dat het niet mals is.
Op zo'n moment piep je wel anders hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Naar justitie gaan en de rechtsgang afwachten, zoals de TO ook heeft gedaan.
Recht in eigen hand nemen is nooit goed.
Hmz... daar heb je idd gelijk in, ff niet aan gedachtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:13 schreef Pool het volgende:
Het EVRM is vaak alleen maar strenger wat betreft het door jou genoemd credo en soortgelijke principes. Nederland is juist al enkele keren veroordeeld vanwege het niet voldoen aan regels omtrent het strafproces en de bescherming van de verdachte.
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. En ook wat het requisitoir van de OvJ was?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:38 schreef Sessy het volgende:
Kun je niet in cassatie? En mag ik het nummer van de zaak en de naam van het gerechtshof? Ik zou het namelijk nog eens graag nalezen, vooral de motivatie van de rechter dan.
Op welke manier heeft de vader de verkrachter vermoord dan? Openlijk of heeft hij het op een ongeluk proberen te laten lijken? En is ie gestrafd, en zoja, wat voor straf?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken iemand die ook middels justitiële weg geprobeerd heeft een verkrachter achter slot en grendel te krijgen. Dit is helaas niet gelukt omdat justitie meer bewijs wil hebben dan er redelijkerwijs te verkrijgen is. Video-opnames of zoietsHelaas vooral voor de verkrachter aangezien die daardoor nu niet meer leeft. Recht in eigen hand nemen noem je dat. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel een beetje en ik denk ook dat jullie ook wel begrijpen dat een mens uit onmacht over kan gaan tot desastreuze beslissingen.
Heel veel sterkte voor jullie gezin.
Idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:51 schreef Pool het volgende:
Alsof dat iets oplost. Die kinderen hebben nu al een zware tijd en dan hebben ze straks ook nog een dode oom en een vader in de bak.![]()
Het wordt hard tijd dat jij es met je beide kromme poten terug op aarde komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
Ehm wat doe je nog hier? Ik zou 'm uitschakelen als ik jou was.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:14 schreef Kamphuys het volgende:
Als ik dit laatste stuk zo lees: ik vind je echt een held. Ik hoop echt dat je een verandering teweeg kunt brengen, al is het maar minimaal. Als er door jouw intenties ook maar 1 iemand meer opgepakt wordt en 1 iemand meer deze ellende bespaard kan worden dan is het al een heldendaad. Succes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |