En die "Rebel Yell" kwam dan zeker na het contact met de peroxide.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:45 schreef nipeng het volgende:
Zo krijgt "White Wedding" wel een hele andere betekenis voor mij
Jaquote:
Herkende ze je nog?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:04 schreef Tokus het volgende:
zo, Autumn vanavond was weer tof.
en Nienke blijft een prachtige vrouw![]()
quote:maandag 28 maart 2005
ROCK INC. Festival: Masterplan + Circle II Circle + Rob Rock + Pure Inc.
Onder de noemer "Flying Aces Tour 2005" zal vandaag het festival plaats vinden met de bands: Pure Inc., Rob Rock en Circle II Circle en Masterplan!
Pure Inc is een getalenteerde Zwitserse rockband die afgelopen jaar zijn debuutalbum uitbracht. De muzikanten, waaronder de jonge drummer Dave Preissel, hebben echter al jaren ervaring. De volwassen schijf werd dan ook goed ontvangen en leverde de band onder meer een plaats op als support act voor Michael Schenker's Europese Tour.
Zanger Rob Rock zong onder meer bij Warrior en formeerde een jaar of vijf geleden zijn eigen band: Rob Rock. Zijn derde solo Cd zal begin april het daglicht zien!
De afgelopen twee jaar speelde Circle II Circle, met voormalig Savatage-zanger Zachary Stevens als frontman, onder meer op het Sziget Festival in Budapest en op Wacken Open Air in Duitsland (in 2003) en op de Graspop Metal Meeting 2004 in België. Sinds september 2004 zit Thomas Drennan achter de drumkit. Natuurlijk is C II C geen onbekende voor de Bosuil, want afgelopen jaar waren ze al eens te gast.
Masterplan, met drummer Uli Kusch Gitarist, Roland Grapow beiden ;ex-leden van Helloween en Jørn Lande als zanger, lanceerde het debuutalbum "Masterplan" in 2002. De langverwachte opvolger, "Aeronautics" komt officieel uit op 24.01.05. Bij vele redacteuren van verschillende media, nu al hun CD van 2005 !
Ik heb ook zin om ze in mei weer eens te zien. Een fijne band, met mooie zangeres.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:04 schreef Tokus het volgende:
zo, Autumn vanavond was weer tof.
en Nienke blijft een prachtige vrouw![]()
Donderdag in R'dam. Ik kon helaas niet en ook niet naar A'dam.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Bim-huis. Gisteren in R'dam geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |