Morgen.quote:
Ik denk dat je gewoon moet solliciteren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef Zanderrr het volgende:
Hey nipeng, ik zat er over te denken om te solliciteren naar de functie van muziekreviewer, maar in het menutje van de sollicitatietool staat dat het om een metal-reviewer gaat ipv rock / alternatief.
Als het voornamelijk om metal-cds gaat, dan kan ik dat beter aan iemand anders overlaten (volgens mij heb ik al in geen eeuwen meer een metal-cd gekocht), dus hoe zit het precies?
Geh dat doet het altijd leuk. Ik heb mezelf (mijn methoden eigenlijk) tijdens m'n tussencolloquium vergeleken met Gaudi. Hoezo valse bescheidenheid.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:50 schreef Seborik het volgende:
Zo, ik heb gepresenteerd. Toen ik de ongeïnteresseerde blikken zag, was ik het al zat. Gelukkig heb ik uitstekend teruggeslagen op het einde met een foto van iemand die zich door z'n kop schiet met als achtergrondmuziek Chopin.
Ik zal jouw vraag onder de aandacht brengen van Miss Bleu.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef Zanderrr het volgende:
Hey nipeng, ik zat er over te denken om te solliciteren naar de functie van muziekreviewer, maar in het menutje van de sollicitatietool staat dat het om een metal-reviewer gaat ipv rock / alternatief.
Als het voornamelijk om metal-cds gaat, dan kan ik dat beter aan iemand anders overlaten (volgens mij heb ik al in geen eeuwen meer een metal-cd gekocht), dus hoe zit het precies?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:05 schreef julekes het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon moet solliciteren.Zou wel relax zijn om eens andere reviews te lezen dan Happy Hardcore 35 en zo.
gewoon solliciteren onder dat menutje. En bij opmerkingen dit even zettenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef Zanderrr het volgende:
Daarvoor zou ik Vivaldi gekozen hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:50 schreef Seborik het volgende:
een foto van iemand die zich door z'n kop schiet met als achtergrondmuziek Chopin.
Ik Nirvanaquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik Vivaldi gekozen hebben.
Hmm, dat is waar. Dan valt de tune van The Deerhunter zeker ook afquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:49 schreef Seborik het volgende:
Nou, het ging om het contrast en bij Nirvana denkt iedereen aan kopschieters.
Ja, gewoon even z'n zaakje in een bak met waterstofperoxide hangen, en alles is weer mooi egaal wit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:39 schreef MuadDib het volgende:
En waarom verft Billy Idol z'n schaamhaar niet gewoon?
Z'n snikkel zal er toch niet wit uitgeslagen moeten uitzien. Met een beetje voorzichtigheid zou het moeten kunnen alleen de haartjes te kleuren (hoewel ik meneer Idol nu niet direct zie als een voorzichtig persoon)quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:55 schreef dwerg het volgende:
Ja, gewoon even z'n zaakje in een bak met waterstofperoxide hangen, en alles is weer mooi egaal wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |