Gisteren propedeuse uitreiking gehad. Was wel OK. Viel op dat niet veel mensen hun P. hadden gehaald. Ik heb iets van 18 man voorbij zien komen, waarvan de helft maar uit mijn klas van 35 man komt
![]()
.
Daarna ben ik met leden van de studie en studentenvereniging gaan zuipen. Veel zuipen. Aangezien het bier gratis was. We begonnen ieder met 1 biertje in de hand. Dat werden er al snel twee tegelijk. Toen vonden we maar dat we per groot dienblad gingen werken. Vier dienbladen later, veel bier later (we stonden maar met een man of 5/6 te drinken) moest ik nog naar Delft, alwaar ik een afspraak had met Anton. Aangezien twee bestuursleden van mijn studievereniging zoiets hadden van "Hij gaat eten, het is dichtbij, wij gaan mee" hebben we de avond met z'n vieren totaal doorgebracht. Was om 0:15 thuis
![]()
. Sliep om 0:45. Om ~ 2:30 SMSte Anton mij wakker en tot 6:00 heb ik wakker gelegen, waarna mijn wekker ging. Ik ben benieuwd of ik deze drie college's overleef. Ik voel het bier namelijk nog zitten (Brugse Tripel
![]()
)