Tokus!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:31 schreef Jane het volgende:
Zit alleen nog te twijfelen of ik naar de kroeg zal gaan om het te vieren... Wat zouden jullie doen?![]()
Alsof ik het antwoord daarop niet allang weet.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:31 schreef Jane het volgende:
En dat maakt dat ik ook voor het eerst sinds lange tijd weer kan roepen: Ik heb weekend!!!![]()
Kun je het niet beter vanuit Audition als wav-file (Microsoft PCM) opslaan? Dan kun je het sowieso branden in Neroquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:09 schreef Seborik het volgende:
Misschien weet hier iemand het antwoord. Met adobe audition heb ik uit een muziekstuk een fragment geknipt. Dat is een mp3 geworden. Die mp3 probeer ik te branden als audio-cd, maar Nero geeft aan dat dat niet lukt. Ra-Ra, hoe kan dat en vooral: wat kan ik er aan doen?
Dat is inderdaad goed nieuws.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:31 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd deze week weer 4 dagen gewerkt (ben vrijdag altijd vrij). Weliswaar nog maar 6 uur per dag, maar gaat toch de goede kant op.![]()
Ja, 't gaat langzaam, maar gelukkig nog wel de goede kant op.quote:
Dat is wel een erg goedkope pickup trick hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:00 schreef Seborik het volgende:
Er is plek, wat is haar emailadres?
Sebbo kan dat allemaal gewoon maken!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat is wel een erg goedkope pickup trick hoor![]()
Ach, het werkt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat is wel een erg goedkope pickup trick hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |