Best goed eigenlijk. Best een beangstigende gedachte: gewoon geen kater na een middag, een avond en een nacht doordrinkenquote:Op zondag 6 maart 2005 12:59 schreef thaleia het volgende:
En nu luidt de vraag: hoe voel je je nu?
Dan weet je dat het tijd is om op zaterdagavond het verzamelde werk van Pasternak te lezen.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
Bij mij is het blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen dat ik om de 1 of andere reden echt niet meer tegen alcohol kan en hier zit ik dus weer zoals op de meeste zondagen: met hoofdpijn vanwege drie wijntjes. DRIE WIJNTJES
Owja, dat viel ons ook op toen we naar Naaldwijk reden!quote:Op zondag 6 maart 2005 13:13 schreef thaleia het volgende:
Vrijdag was het volgens mij overal uitgestorven. Gladheid op de weg leidt tot Catannen thuis, ofzo
Blijkbaar is het cooler om met 20 biertjes in je mik jezelf kapot te rijden dan slachtoffer te worden van Moeder Natuur.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:17 schreef Liejannuh het volgende:
Maar je zou toch bijna zeggen dat je je als 18 jarige niet laat weerhouden door een beetje gladheid enzo.Toch vaag.
Om heel eerlijk te zijn spreken beide opties me niet zo aan.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:20 schreef MuadDib het volgende:
Blijkbaar is het cooler om met 20 biertjes in je mik jezelf kapot te rijden dan slachtoffer te worden van Moeder Natuur.
Ze zouden natuurlijk kunnen gaan fietsen.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:20 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Blijkbaar is het cooler om met 20 biertjes in je mik jezelf kapot te rijden dan slachtoffer te worden van Moeder Natuur.
Dat wijt je gewoon aan de kwaliteit van de wijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
Bij mij is het blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen dat ik om de 1 of andere reden echt niet meer tegen alcohol kan en hier zit ik dus weer zoals op de meeste zondagen: met hoofdpijn vanwege drie wijntjes. DRIE WIJNTJES
Jij wel. Ik heb gisteren gewerkt van 12:30 's middags tot 01:30 's nachts, en vandaag van 11:00 tot 16:00quote:Op zondag 6 maart 2005 04:25 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben heel erg dronken
Ah, dat ken ik. Ik noem het gewoon stoerquote:Best goed eigenlijk. Best een beangstigende gedachte: gewoon geen kater na een middag, een avond en een nacht doordrinken![]()
Ah, dus het lag vanmorgen niet aan de hoeveelheid, ik had gewoon niet steeds tussendoor die Schnapps moeten zuipen. Zo lekker was 't immers ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:56 schreef Anton het volgende:
Ah, dat ken ik. Ik noem het gewoon stoerEn natuurlijk niet te veel wisselen tussen verschillende soorten drank
haha geen van beide hoor. Ik sta er keurig met m'n normale naam in.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus: Tokes or Big Tokes?
(op Tokus geeft 'ie de nada)
quote:Op maandag 7 maart 2005 08:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
haha geen van beide hoor. Ik sta er keurig met m'n normale naam in.
Je moeders melkboer om te vragen waar die alimentatie toch blijft?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:59 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wie zullen we nu weer eens bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |