Juist.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:47 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!
Jou nog wel, maar je bent de connectie met HomoDib een beetje verlorenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:11 schreef MuadDib het volgende:
Herkennen jullie mij nog?
dank je wel, Jane
Zoiets?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:42 schreef Anton het volgende:
Jou nog wel, maar je bent de connectie met HomoDib een beetje verloren(ik ben nu erg benieuwd hoe je die kat een homo-snor gaat geven
)
Ik geloof dat het zo erg vond dat je nooit jarig was, dat ik je spontaan jarig heb verklaardquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:39 schreef nipeng het volgende:
Summo + Tijn = 3 Modjes?
zeg, naakt = naakt. naakt != met zwembrilletje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:37 schreef Jane het volgende:
Even een letterlijke adempauze. Die chloordampen kunnen nooit gezond zijn voor een mens.
Kan nu trouwens wel solliciteren op die advertentie laatst waar een naakte werkster werd gezocht (was nog een topicreeks over).Compleet met zwembrilletje (tegen het spatten). Sexy!
![]()
Toch nog netjes getypt dan.quote:Op zondag 6 maart 2005 04:25 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben heel erg dronken
Mij een beetje op het verkeerde been zetten he! Ik zie jarig, ik feliciteer! Nou ja, Nipeng, alvast gefeliciteerd voor wanneer je dan ook maar jarig bentquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zo erg vond dat je nooit jarig was, dat ik je spontaan jarig heb verklaard![]()
Gaat wel snel zo, die geruchten via internet
Nee, ik heb het eerste deel van de avond iets verder doorgevoerd dan geplandquote:Op zondag 6 maart 2005 10:36 schreef Jane het volgende:
Btw MuadDib, heb je ons oorspronkelijke plan voor gisteravond soms toch in je eentje uitgevoerd, dat je zo dronken was?
En nu luidt de vraag: hoe voel je je nu?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:21 schreef MuadDib het volgende:
Nee, ik heb het eerste deel van de avond iets verder doorgevoerd dan gepland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |