Hier net zo.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tja dagelijkse kost hier....... wordt je ook zat hoor na een tijdje hoor.....
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ff gebaft worden als je thuiskomt... dat zou es verassend zijn!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of dat het eten klaar is. Zou ook weleens leuk zijn.
Sjeeses, heb je meteen tegen je moeder gezegd dat ze je met rust moet laten als je zit te fokken?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:59 schreef Metro2005 het volgende:
zit ik net te fokken wordt ik op bed geduwd en wordt ik gerukt. is dat ook goed![]()
en wat de TS schrijft gebeurt ook wel hooris idd geil
Hoe brengt ze je biertje dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:20 schreef Barbaaf het volgende:
Kan me er niks bij voorstellen... sowieso, ik zie haar niet zo snel de ketting waarmee ze aan het aanrecht vastzit loskrijgen (over fantasieën gesproken)
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:18 schreef Mr.Spock het volgende:
Kan je je pik niet gewoon door de brievenbus steken? Dan hoef je nieet eens naar binnen, NOG geiler.
Zonder accenten op de o's klinkt dit erg pervers.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:54 schreef erodome het volgende:
maar voor de kleine heb ik met regelmaat poedelnaakt of in heel sexy kleding mijn man opgewacht en gelijk te pakken genomen als hij thuis kwam.
Whehehe !quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:18 schreef Mr.Spock het volgende:
Kan je je pik niet gewoon door de brievenbus steken? Dan hoef je nieet eens naar binnen, NOG geiler.
De ketting is natuurlijk lang genoeg om bij de tv-bank te komen en zelfs bij het bed, daar mag ze komen nu het zo koud is in de keuken. Maar de voordeurquote:
Wij hebben zo'n 2e klep waardoor de post niet terug naar buiten getrokken kan worden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:18 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik zie het jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zonder accenten op de o's klinkt dit erg pervers.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:50 schreef poll_man het volgende:
Geen dagelijkse kost voor me, maar het is wel een aantal keer gebeurd. Heerlijk gewoon, een beter thuiskomen bestaat er bijna niet. Behalve dan als je 4 kilo moet scheiten
dat met die bivakmuts is wel een goeie, maar als de buren je zo buiten zien bellen ze mischien de cops. En als je vriendin in eerste instantie niet weet wie je bent schopt ze je mischien verrot of gilt ze de hele buurt bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De ketting is natuurlijk lang genoeg om bij de tv-bank te komen en zelfs bij het bed, daar mag ze komen nu het zo koud is in de keuken. Maar de voordeur...
Meer on topic, dit is toch een serieus bedoelt topic, lijkt het me wel wat maar is het me nooit overkomen op zo'n onverwachte manier. Aan de andere kant, ik ben nooit onverwacht, met bivakmuts op, haar huis binnengestormd om haar bruut te nemen, wat een fantasie van haar was. Gemiste kans, nu is 't al een tijd uit
Waarom is-ie geëdit?quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
----
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |