Het zal wel aan mijn iq liggen..maar dit moet je toelichten.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je voor een overtreding in die halve cirkel geen penalty geven, de horizontale lijn is niets voor niets doorgetrokken.
Die cirkel dient er voor dat de spelers op 9.15 m van de bal blijven staan.
Bij een strafschop.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn iq liggen..maar dit moet je toelichten.
De bal moet de zestien meter verlaten, aldus mijn vader die scheidsrechter is geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:08 schreef stame het volgende:
Als een aanvallende fout in het strafschopgebied wordt gemaakt en de keeper neemt de vrije trap en wil deze kort spelen naar een verdediger. Moet de bal dan ook buiten de zestien zijn geweest voordat de verdediger verder mag voetballen. Bij een achterbal is dat wel zo, maar bij een gewone vrije trap. Dit was laatst bij ons dus het geval en dat moct van de scheidsrechter niet. Ik heb zo mijn twijfels.
Ik heb het al eerder gevraagd, maar heb nog geen antwoord
Vind ik niet. Je mag daar niet lopen, punt. En waar die speler de bal heenschiet moet hij zelf weten. Het is een ideale manier om van dat irritante gedrag af te komen, bovendien.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:20 schreef Chen het volgende:
En als een speler nou bij een vrije trap er voor loopt, meestal krijgt hij dan een kaart. Maar laatst kreeg iemand de rode kaart terwijl hij er alleen langsliep en die speler die bal express tegen hem aanschoot.
Eigelijk zou die speler van de vrije trap nemende ploeg dan geel moeten krijgen.
Zijn hier eigelijk regels voor?
Zo iets was volgens mij ook bij Vitesse dacht ik. Alleen kwam 't schot er meteen achteraan, waardoor de scheids misschien nog niet eens de tijd had om al meteen te fluiten.quote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren, ik weet niet meer bij welke wedstrijd (ik meen Inter), was zo'n soort situatie. Kerel wordt neergelegd, bal rolt voor de voeten van medespeler die een kans mist. Daarna fluit scheids alsnog en geeft een penalty. Ik vind het dubieus...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |