Hmmmmz, Haarlemmermeer, Geertruidenbergquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:07 schreef Z het volgende:
Ook geen Scandinaviër heer Gellius. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het land van merneers afkomst ook niet direct associeer met bergen noch meren maar ze zijn er toch echt, er zijn zelfs hele gebieden naar vernoemd.
dat is ook een manier om te klagen over de traagheid van Fok!quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:08 schreef Scipio het volgende:
Ben ik weer! De firewall van mijn werk is vaak niet zo fok! gezind...
Dit mag trouwens óók wel eens gezegd worden inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:49 schreef Houniet het volgende:
wat een eng topic
Lang geen verkeerde gok. Meneer schreef ook een bestseller en is van vergelijkbare leeftijd (iets jonger).quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan de Hartog?
Wel jammer dat bij het zeggen van de Waarheid de hele Nederlandse grammaticale regelgeving weer compleet gebagatelliseerd moet worden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:13 schreef Gellius het volgende:
Dit mag trouwens óók wel eens gezegd worden inderdaad.
Tsk, mensen die creatief zijn met google "eng" noemen... Sociale deprivatie kan de deelnemers wellicht verweten worden. Maar "eng"?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit mag trouwens óók wel eens gezegd worden inderdaad.
En u doet uw woord gestand? U bent inmiddels zó heet, dat u zich brandt. En wie zich brandt moet op de blaren zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:18 schreef Parabola het volgende:
...Ik heb gezegd
Dat meneer heeft gearbeid is wellicht een feit. Maar meneer heeft een zeer welluidende achtenaam en was lid van het Leidsch Studenten Corps (minerva).quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:19 schreef beeer het volgende:
Wat doet die arbeider eigenlijk in deze topic, Scip?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:18 schreef Parabola het volgende:
Dat, en de wel erg knullige knoop voor de mast
Neen, meneer was een westerling. Of eigenlijk aanvankelijk een verre oosterling.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Is meneer afkomstig van Urk?
Wellicht dat Parabola iets op het spoor is! Zouden de intrigerende verhalen van meneer naar het rijk der fabelen moeten worden gebannen? Is hij een Boudewijn Büch avant la lettre?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:22 schreef beeer het volgende:
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |