Check ''het aantrekkelijkste aan een man '' topticquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:57 schreef Snijkoek het volgende:
Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord
Waarschijnlijk heb je die beelden van bijvoorbeeld de handen van je vader in je opgenomen toen je nog heel jong was en het daardoor al heel vroeg geassocieerd met mannelijkheidquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:38 schreef Brunette het volgende:
Ik vind ze geil , weet zelf ook niet waarom en een paar anderen meiden van een vorige toptic vonden dat ook. Dussz heb ik op verzoek van een user ff een toptic hierover geopend, omdat ik het mij eigenlijk ook afvraag.![]()
Jah dat is een goed puntquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:30 schreef Nightwulf het volgende:
Het vrouwenbrein zit zo gecompliceerd in elkaar dat het direkt het verband legt met de gezwollen aders op een penis in opgeonden toestand
Wel, ik moet je zeggen dat ik helemaal niet gespierd ben en dat ik niet vaak "met mijn handen werk". Ik heb zelfs redelijk "dunne" armen. Zeker en vast mijn onderarmen en handen. Ik vermoed dan ook dat het eerder daarmee te maken heeft, want ik ben qua "breedheid" over het algemeen (bovenarmen/borstkas) een gemiddelde man, denk ik, zeker geen bodybuilder of iemand die er via de fitness iets aan probeert te doen ( kom ik zelfs nooit of te nooit binnen). Dus met andere woorden: gemiddelde breedte qua lichaam, maar dunne onderarmen en handen, ja, dat is het zowat bij mij, daarom steken die aders er uit.quote:Jah en wat ik mij afvraag is hoe het komt dat die aders zo erg uitsteken??
Komt dat door veel met je handen werken of zo??
Aders op handen doen mij niks, op de onderarmen daarentegenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind er helemaal niets aan, aders op een hand. Als ze heel dik zijn vind ik het eerder lelijk dan geil.
lolquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:
Misschien betekenen uitstekende aders dat de man in kwestie veel rukt en associeer ik dat derhalve met een hoog libido en dito voortplantingsdrift
vrouwen vallen op het 'geheel'. hoop niet dat alles aan je geaderd is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:17 schreef cerror het volgende:
Ik stik van aders op mijn hand.
Maar ik zie nog geen enkele vrouw naast mijn zijde ende.
Kut, zijn er vampieren in de zaal?quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen vallen op het 'geheel'. hoop niet dat alles aan je geaderd is.
Ik hoop anders van wel, al is de echte vraag natuurlijk hoe zichtbaar ze aan de buitenkant zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen vallen op het 'geheel'. hoop niet dat alles aan je geaderd is.
Tieten en een kut bv.quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:24 schreef NorthernStar het volgende:
Volgens mij valt het onder de algemene regel dat mensen doorgaans aangetrokken worden door wat ze zelf niet hebben. Bij de andere sekse dan.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:30 schreef Nightwulf het volgende:
Het vrouwenbrein zit zo gecompliceerd in elkaar dat het direkt het verband legt met de gezwollen aders op een penis in opgeonden toestand
quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:
Misschien betekenen uitstekende aders dat de man in kwestie veel rukt en associeer ik dat derhalve met een hoog libido en dito voortplantingsdrift
Je definitie klopt wel maar niet helemaal , want er zijn ook vrouwen die zichtbare aders op hun handen en onderarmen hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:24 schreef NorthernStar het volgende:
Volgens mij valt het onder de algemene regel dat mensen doorgaans aangetrokken worden door wat ze zelf niet hebben. Bij de andere sekse dan.
Denk dat het eerder te maken heeft met het vetpercentage dan met al dan niet gespierd zijn, anders is mijn ex een zeer zeldzaam geval...quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:12 schreef Klemvast het volgende:
Wel, ik moet je zeggen dat ik helemaal niet gespierd ben en dat ik niet vaak "met mijn handen werk". Ik heb zelfs redelijk "dunne" armen. Zeker en vast mijn onderarmen en handen. Ik vermoed dan ook dat het eerder daarmee te maken heeft, want ik ben qua "breedheid" over het algemeen (bovenarmen/borstkas) een gemiddelde man, denk ik, zeker geen bodybuilder of iemand die er via de fitness iets aan probeert te doen ( kom ik zelfs nooit of te nooit binnen). Dus met andere woorden: gemiddelde breedte qua lichaam, maar dunne onderarmen en handen, ja, dat is het zowat bij mij, daarom steken die aders er uit.
Bodybuilders is natuurlijk een andere zaak, die mensen trainen gewoon om geen vet te hebben en alleen maar spieren , dat is volgens mij volledig kunstmatig. Maar je hebt dus "ongespierde mannen" die vanuit zichzelf die aders op hun armen en/of handen hebben.
vertel...quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:47 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb geen aders op m'n hand
die overal inpassen
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind er helemaal niets aan, aders op een hand. Als ze heel dik zijn vind ik het eerder lelijk dan geil.
Ah! Vandaar dat ik altijd op fotomodellen valquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:24 schreef NorthernStar het volgende:
Dat zou ook de ongekende populairiteit van de Harige Kerel ® verklaren wereldwijd gezienquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:24 schreef NorthernStar het volgende:
Vind ik wel een goeie eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:24 schreef Sessy het volgende:
Misschien omdat het volwassener staat of zo? Jonge jongens hebben geen aderen op hun handen.
Ik ook , maar vind het wel geilquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:32 schreef Jett het volgende:
ik heb dan de nijging om er een naald in te steken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:08 schreef danni het volgende:
zijn dat nou stoere handen? Oh dan zit ik goed!
Ik had nl. stoerder verwacht...
Hey Nick!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:27 schreef Nickthedick het volgende:
En daar gaan ze weer.
Missed me?quote:
het ligt aan het geheel vind ik, ik durf daar niet zomaar over te oordelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:27 schreef danni het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet..
Is dat 'goed' dan (grote handen) ?
hahah daar ben je weer, Hiquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:27 schreef Nickthedick het volgende:
En daar gaan ze weer.
Nou op zich kun je met handen wel meer dan met, oh, een penis...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
het ligt aan het geheel vind ik, ik durf daar niet zomaar over te oordelen.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik op een jongen afhaak als ie geen 'mooie' handen heeft.
Mooie handen zijn gewoon mooi om naar te kijken that's it
Je kunt met beide op een drumstel slaan of tv stations zappen, meer heeft een mens niet nodigquote:Op maandag 7 maart 2005 15:14 schreef Sessy het volgende:
Nou op zich kun je met handen wel meer dan met, oh, een penis...![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
*Kijkt naar de aders op zijn handen maar kan er maar niet een klein beetje geiligheid in zien.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |