Ooow, dacht dat ik het zo van Bjoro had afgekeken in het vorige topicquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er goed uit Pyth, je bent wel de eerste die een spatie tussen de banners drukt.
Pyth probeert het ook goed te doen, das bij tong anders.quote:
* -Vaduz- smijt een sneeuwbal naar het hoofd van Da_Sandmanquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed Pyth
Maar Vaduz, volgens mij was de vorige ook al zo...
Zolang de wil er maar isquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Pyth probeert het ook goed te doen, das bij tong anders.
*checkt vorige Hoolsquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er goed uit Pyth, je bent wel de eerste die een spatie tussen de banners drukt.
Nee we zijn lichtjes wat oefenen begonnen links en rechtsquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd Pyth! Dat liesbreukje komt toch niet doordat je al fanatiek met hem aan het voetballen bent?
jij bent ook snel op je oortjes getrapt, kutkonijnquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
*Smijt ook Bjoro een sneeuwbal naar z'n smoel
Hier is het anders verdomd wit!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Woehahaha, dat noemen ze dan het grootste pak sneeuw in 20 jaar
Of het is zo erg met het milieu dat groene sneeuw bestaat, of er ligt alleen nog een restje van het weekend en de media overdrijft
quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*Smijt ook Bjoro een sneeuwbal naar z'n smoel
quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:17 schreef Againzender het volgende:
Goed, ik ga in een yeti veranderen: ik ga naar huis fietsen
Yep en om de een of andere reden wist ik dat er zoiets aan zat te komen zodra het eigen risico in de gezondheidszorg een feit zou zijn, want de laatste keer dat een huisarts danwel een ziekenhuis me gezien heeft omdat mij iets mankeerde is een jaar of 13 geleden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Oei Digger... Da's ronduit klote...
Overigens voor m'n kamergeno(o)t(e) straks ook vervelend natuurlijk, want een ziekenhuis , een operatie en verdovingen houden mij niet tegen van het kijken naar voetbalquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is vervelend Digger! Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |