daar is geen doorkomen aan...quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:03 schreef ConQuestador het volgende:
Hier in St. Nicolaasga (aan het Tjeukemeer) ligt zo'n 35 tot 40 cm:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is indd. geen doorkomen aan. Een vrachtwagen van de c1000 wilde de supermarkt bevoorraden. 500 meter voor de supermarkt kwam hij vast te zitten, waar ie nu nogsteeds staat. Tevens zijn de lokale 4x4 liefhebbers de diverse tehuizen te hulp gesprongen door voor hun broden enzo te halen (aangezien niemand anders hier doorheen kan rijden)quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar is geen doorkomen aan...
Mijn hemel wat een berg...
Ik zit in het 2-3 cm gebied in het zuidwesten van Zuid-Holland. En behoorlijk veel sneeuw in Frieslandquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is dit allemaal vrij uniek![]()
Behoorlijke berg sneeuw.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:03 schreef ConQuestador het volgende:
Hier in St. Nicolaasga (aan het Tjeukemeer) ligt zo'n 35 tot 40 cm:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat klinkt erg naar scandinavische tafarelen. 4x4 anders vast zitten. I kzeg sleetje pakken en gaan met die zaak. Anders wat warme chocolademelk en het komt ook goedquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:18 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Er is indd. geen doorkomen aan. Een vrachtwagen van de c1000 wilde de supermarkt bevoorraden. 500 meter voor de supermarkt kwam hij vast te zitten, waar ie nu nogsteeds staat. Tevens zijn de lokale 4x4 liefhebbers de diverse tehuizen te hulp gesprongen door voor hun broden enzo te halen (aangezien niemand anders hier doorheen kan rijden)
Je zit verkeerdquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:10 schreef du_ke het volgende:
Stad groningen (centrum) 10-15 cm en ongeveer gestopt met sneeuwen.
Er vallen hier zowaar de eerste vlokjes (Aarle-Rixtel, bij helmond)... Niet echt spannend om er fotos van te makenquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:27 schreef VrAnKiE het volgende:
Iemand in noord noord-brabant die kan reporten als de sneeuw eraan komt???
IK WIL OOK SNEEUW huilie huilie
Hm, het sneeuwgebied zit tegen Utrecht aan, dus dat zou zo kunnen gaan veranderen....quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:32 schreef Koobus het volgende:
Rond Utrecht alleen wat oude sneeuw van gisteren...
Een heel klein laagje? Nou zelfs die naam mag het nog niet hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:45 schreef Fred_B het volgende:
Hier in Dordrecht ligt ook maar een heel klein laagje, en wat er nu nog bijvalt is zo weer weggesmolten. Hopelijk komt er later nog wat.
Daarom heb ik oa. een kei lief doggiequote:Op woensdag 2 maart 2005 12:37 schreef freecell het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar buiten en wandelen enzo
Maar het is zo suf in je eentje
En dat terwijl ik een leuk bosje achter mijn flatje heb......
Hoort zeeland ook bij het zuiden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:50 schreef komrad het volgende:
later vandaag ook nog in het zuiden sneeuw![]()
![]()
ondertussen is het in het centrum van Eindhoven begonnen met sneeuwenquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:56 schreef Dezz het volgende:
Eindhoven nog steeds niets. Blijkt dat zo'n sneeuwpak maar eens in de 50 jaar voorkomt, maak ik het weer niet mee
Waar in Hellevoet is datquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:41 schreef ElmarO het volgende:
Je sneeuwpop ziet er tot nu toe goed uit.
Ik herpost mijn pics ook nog even. Was één van de laatste posts in het vorige topic.
Hellevoetsluis:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De lichte sneeuw die nu in Eindhoven, Best en Limburg valt lijkt toch uit Duitsland te komen en niet uit het Noorden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:04 schreef heaven7 het volgende:
Kan iemand me vertellen of het uberhaupt nog in het oosten gaat komen? We zitten tegen duitsland aan
O wacht nu zie ik hetquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In de buurt van zwembad 'De Eendracht'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |