Met de officier van justitie erbij Einstein?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:37 schreef CANARIS het volgende:
Dat is dan illegaal gebeurd
Oh, wat is dan het hele probleem? Dan kunnen die sondes er ook wel uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:34 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ze wordt niet kunstmatig in leven gehouden
Maar ze mogen haar ook niet handmatig voederenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, wat is dan het hele probleem? Dan kunnen die sondes er ook wel uit.
DP, is de rest van de wereld nou zo slim, of ben jij zo dom.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:13 schreef DePresident het volgende:
Maar ze mogen haar ook niet handmatig voederen![]()
Haar zus zei in een interview dat ze ook zonder sonde kan eten en drinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
DP, is de rest van de wereld nou zo slim, of ben jij zo dom.
Waarom denk je überhaupt dat er een sonde aangelegd wordt, omdat ze zo netjes met mes en vork eet?
Tering, wat ben jij een stom product.![]()
Mjah, en haar broer beschuldigt Judge Greene van moord.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:39 schreef DePresident het volgende:
Zegt haar zus dan.
Het is ook moordquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, en haar broer beschuldigt Judge Greene van moord.
Zal ook wel zo zijn hè?
Hoezo dat kun je toch moeilijk verbiedenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:13 schreef DePresident het volgende:
[..]
Maar ze mogen haar ook niet handmatig voederen![]()
Nee, dat zie je verkeerd. Het enige gedeelte van de hersenen dat niet beschadigd is, is het ademhalingscentrum. That's it.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef DePresident het volgende:
Het is ook moord
Als alternatief op '"Guns don't kill people":quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
Dat Bush daar wel terugkomt van vakantie. Zou hij ook vanwege de schietpartij op die school zijn teruggekomen? Een noodwet om de verkoop van wapens in te perken.
Ondertussen is het jonge leven van een aantal scholieren naar de kloten, en van hun familie. Maar het leven van deze mevrouw die al 15 jaar in coma ligt is natuurlijk belangrijker.... (vrij naar golfer).
Ik las in zo'n timeline dat haar ouders haar ooit thuis hebben gehad, maar na een korte periode weer 'terug hebben gebracht' naar de instelling, omdat het verzorgen toch iets moeilijker was dan ze dachten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:39 schreef DePresident het volgende:
[..]
Haar zus zei in een interview dat ze ook zonder sonde kan eten en drinken.![]()
Het gaat alleen heel moeilijk, maar het KAN wel....![]()
Wat ik gehoord heb schijnt handmatig voedsel geven te gevaarlijk te zijn, omdat ze niet meer goed kan slikken en dan zou ze kunnen stikken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoezo dat kun je toch moeilijk verbiedenWaar zijn ze daar mee bezig
![]()
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die vrouw helemaal geen *plantje* is. Ik begin 't doodeng te vinden. En ik ben nog wel zo'n voorstander van euthanasie,maar dit klinkt helemaal niet koosjer meer.
Kansloos land maar ik heb er met extreem veel plezier gewoond en zou best terug willen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
En nu vinden de Republikeinen dat er bij de aanstelling van rechters voortaan opgelet moet worden dat ze niet liberaal mogen zijn
maar in Nederland zou dit niet onder euthanesie vallen maar wordt de behandeling gewoon gestaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:37 schreef CANARIS het volgende:
Bullshit.
Op mijn oma is euthanasie toegepast waar ik bij was.
De directeur geneesheer koppelde in het bijzijn van de officier van justitie een zakje fatale vloeistof aan het infuus. 2 minuten later was het klaar.
Dat is dan illegaal gebeurd
Euthanesie in Nederland bij wilsonbekwame is illegaal !
Daarbuiten moet objectief vast worden gesteld,d at de patient enorm leiden, wat hier niet mogenlijk is.
Yvonne, let je op....Dit is een hint!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kansloos land maar ik heb er met extreem veel plezier gewoond en zou best terug willen.
Toch wel een raar idee dat een deel van haar hersenen vloeibaar is geworden. Kan me daar eigenlijk weinig bij voorstellen. Sowieso vind ik het hele hersenengebeuren een groot raadsel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:43 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
maar in Nederland zou dit niet onder euthanesie vallen maar wordt de behandeling gewoon gestaakt
en met 90% van de hersennen die weg zijn is er niks meer wat kan leiden.
Het grootste probleem is dat de ouders van Terri niet kunnen\willen acepteren dat watTterri, Terri maakte al 15 jaar dood is en ondertussen allang vloeibaar
Door haar hartstilstand kregen haar hersenen te lang geen zuurstof. De rest van haar lichaam ook niet maar hersencellen verbruiken veel meer zuurstof als bijv. spiercellen en sterven dus eerder.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Toch wel een raar idee dat een deel van haar hersenen vloeibaar is geworden. Kan me daar eigenlijk weinig bij voorstellen. Sowieso vind ik het hele hersenengebeuren een groot raadsel.
Weer een uitspraak tegen het herinstalleren van den buizen. Hoeveel van die rechtbanken hebben ze wel niet in Amerika die er nog allemaal een zegje over moeten doen.quote:Appeals panel won't order Schiavo fed
ATLANTA, Georgia (CNN) -- A three-judge panel of the 11th U.S. Circuit Court of Appeals early Wednesday declined to order the reinsertion of Terri Schiavo's feeding tube.
The vote was 2 to 1.
The brain-damaged woman's parents, Bob and Mary Schindler, had filed with the appeals court Tuesday, after U.S. District Court Judge James Whittemore in Tampa, Florida, decided not to grant a temporary restraining order that would allow reinstatement of the tube.
The tube has provided the 41-year-old woman with water and nutrients since 1990.
After the appeals court ruling, a lawyer for the Schindlers said they would appeal, The Associated Press reported.
"The Schindlers will be filing an appropriate appeal to save their daughter's life," Rex Sparklin, an attorney with the law firm representing the parents, told the AP.
In issuing their majority opinion, 11th Circuit Judges Ed Carnes and Frank Hull said:
"We agree that the plaintiffs have failed to demonstrate a substantial case on the merits of any of their claims. We also conclude that the district court's carefully thought out decision to deny temporary relief in these circumstances is not an abuse of discretion."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |