Eeehh geen leven naast Fok? Hand geblesseerd? Volgens de biologie leraar was het De week om te experimenteren. Zoiets?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
livEliveD, ehhh.. iedereen zit om 2 uur in de sc, wat denk je?
Hele nacht natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
Ben benieuwd hoelang dit topic standhoudt
allemaal jaloers op mij hequote:Tering. Staat hier iedereen droog ofzo dat ze allemaal over jannogwat heen willen?
Postkrikkenquote:
Je bent blij dat je geen maagd meer bent?quote:
he kan ik het helpen dat jij nog maagd bentquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent blij dat je geen maagd meer bent?
Ieder zijn ding hoor
Ik heb ook een ding, maar die willen meiden nooit gelijk zien...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent blij dat je geen maagd meer bent?
Ieder zijn ding hoor
jongens ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ik heb ook een ding, maar die willen meiden nooit gelijk zien...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef Nagz het volgende:
[..]
Wie weet. Ik krijg immers de indruk dat je over iedereen heen gaatquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef killswitch het volgende:
he kan ik het helpen dat jij nog maagd bent
Pak hem eens in een mooi papiertje inquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef Nagz het volgende:
nee hoor alleen janetjequote:Op woensdag 2 maart 2005 01:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wie weet. Ik krijg immers de indruk dat je over iedereen heen gaat
Toevallig behoefte om te neuken? Dan kun je hier terecht heb ik begrepenquote:
papier?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Pak hem eens in een mooi papiertje in
ik aprecieer het aanbod.. maar ik mag niet naar dingen van meneren kijken van mijn mamma....quote:
Monogaam proberen te zijn is dan wel weer okquote:
sinds waneer is nagz een meneerquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
ik aprecieer het aanbod.. maar ik mag niet naar dingen van meneren kijken van mijn mamma....
Godsklere. Dat mag niet van de Paus heur!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:47 schreef Nagz het volgende:
papier?
Volgens een folder moet het rubber zijn
ik heb nog een beetje niveau hoog te houden hequote:Op woensdag 2 maart 2005 01:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Monogaam proberen te zijn is dan wel weer ok [afbeelding]
sinds ie ouder dan 18 is en met een dingetjequote:
Viel ie zo tegen?quote:
uhmm ..dependsquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toevallig behoefte om te neuken? Dan kun je hier terecht heb ik begrepen
De paus is nog ouder dan de trilobiet in de gang.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Godsklere. Dat mag niet van de Paus heur!
Wat een eigendunk zeg...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje niveau hoog te houden he![]()
al word dat met iedere sc weer wat minder
Als je eenmaal hier gepost hebt dan kun je het modschap vergeten jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:49 schreef killswitch het volgende:
ik heb nog een beetje niveau hoog te houden he![]()
al word dat met iedere sc weer wat minder
Weet ik dan weer niet he!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als je eenmaal hier gepost hebt dan kun je het modschap vergeten ja
Altijd een pre als je het goed met je schoonmoeder kunt vindenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:49 schreef killswitch het volgende:
owja sorry was ff de trio's vergeten toen waren er ook andere meiden bij he
dat mogen ze zowiezo van me houdenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als je eenmaal hier gepost hebt dan kun je het modschap vergeten ja
Mod zijn is zwaar overratedquote:
truste .. :0quote:
Waarvan?quote:
he was haar tante hoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Altijd een pre als je het goed met je schoonmoeder kunt vinden [afbeelding]
Ja maar hij is goed hoor. Ik hoor net nog dat ie monogaam is enzoquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb je echt zo'n hoge pet op van jezelf?
mods of admin is leuk voor ego trips .. maar anders is het fucking boringquote:
wat het kost op langertermijnquote:
Heeft die ook geen kind van jou? Of praat je liever niet over de laatste roddels?quote:
Geen idee, laat niet echt van zich horen....quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
Is DirkH pleite?
sssttttquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heeft die ook geen kind van jou? Of praat je liever niet over de laatste roddels?
we hebben een rebel in the housequote:Op woensdag 2 maart 2005 01:53 schreef DeLux0r2 het volgende:
kut mods
Mja soms een ziekte, soms wordt je er mod van, soms levert het zelfs wat opquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja maar hij is goed hoor. Ik hoor net nog dat ie monogaam is enzo [afbeelding]
en dan vraag je mij ... WAARVAN ?quote:
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:53 schreef Cappy het volgende:
mods of admin is leuk voor ego trips .. maar anders is het fucking boring![]()
Snuif jij?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:54 schreef Nagz het volgende:
Had ik net een blik.
Doe ik mijn nagel onder de lip ende.
Zegt ie: Pffffft!![]()
![]()
Ik vraag me af of die tante onder de definitie van mens valtquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:Ik heb gehoord dat ie stereogaam is...
soms een stalker ... soms een kind .. soms alimentatie .. soms de dokter .. en soms .. heel soms .. kun je der geld jattenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja soms een ziekte, soms wordt je er mod van, soms levert het zelfs wat op
Ik had net een pistoolquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:54 schreef Nagz het volgende:
Had ik net een blik.
Doe ik mijn nagel onder de lip ende.
Zegt ie: Pffffft!![]()
![]()
Iets zegt me dat ie niet met SC geassocieerd wil wordenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
Is DirkH pleite?
Ik kick op ego tripsquote:
Had ik net hoop!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had net een pistool
Richt ik m op mn hoofd
Zegt ie: Klik!![]()
![]()
Mja een deel is geen probleem als je ziekenfonds hebt. En een stalker is handig als ie telkens koffie voor je komt brengenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:56 schreef Cappy het volgende:
soms een stalker ... soms een kind .. soms alimentatie .. soms de dokter .. en soms .. heel soms .. kun je der geld jatten![]()
Slaapze enschedeeesze held!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag nog gedaan
HJ van de tap![]()
en nu ga ik maffen
later
nog lang niet genoeg om ook maar in aanmerking voor het modschap te komen dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee maar killswitch heeft wel veel eigendunk toch?
Nee ik zuip ook!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij de snuiver dan?
muts .. eerst slede achteruit halen .... dan nog eens kijken of er een "goude ding "in het kamertje zit .. en dan werkt het wel ... maar dan moet je wel richten op de huisbaasquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had net een pistool
Richt ik m op mn hoofd
Zegt ie: Klik!![]()
![]()
Meen je niet!!quote:
Snuiven is niks mis mee. Grote neusgaten zijn ook heel sexyquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoezo, ben jij de snuiver dan?
Ok, slaap lekker...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
nog lang niet genoeg om ook maar in aanmerking voor het modschap te komen dus dat zit wel goed
Wistje? Misschien moeten we ze koppelen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meen je niet!!
Zei ie tegen mij ook!!![]()
![]()
uhmm een zij lijkt me erger hahha ... maar heb wel evaring met een HIj als een stalker van een meisje .. minder lolquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja een deel is geen probleem als je ziekenfonds hebt. En een stalker is handig als ie telkens koffie voor je komt brengen
ik schiet liever mezelf.. is vast warm daar beneden..quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:58 schreef Cappy het volgende:
[..]
muts .. eerst slede achteruit halen .... dan nog eens kijken of er een "goude ding "in het kamertje zit .. en dan werkt het wel ... maar dan moet je wel richten op de huisbaas![]()
met een beetje warmte haal je het wel![]()
Tis ehhhhh wennenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:59 schreef Cappy het volgende:
uhmm een zij lijkt me erger hahha ... maar heb wel evaring met een HIj als een stalker van een meisje .. minder lol
Goed plan! Die van mij heeft wel een slurf trouwens... zijn ze wel compatible?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:59 schreef Nagz het volgende:
[..]
Wistje? Misschien moeten we ze koppelen!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Snuiven is niks mis mee. Grote neusgaten zijn ook heel sexy
Ik heb een wollen trui.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
ik schiet liever mezelf.. is vast warm daar beneden..
Whehehequote:
There is no Heaven above and no hell below ..quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
ik schiet liever mezelf.. is vast warm daar beneden..
Zo mag ik het zien luxe gozah.quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:01 schreef DeLux0r2 het volgende:
[..]
haha nee.
ik zuip OOK. Net zoals Napz zuipt
tering ik kon die kerel zelf wel neerknallen .. maar dat was ze gelukkig niet waardquote:
Gewoon proppenquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:00 schreef Janetje het volgende:
Goed plan! Die van mij heeft wel een slurf trouwens... zijn ze wel compatible?
ik kan het zien totdat ik niet meer kan typenquote:
Mja toen ik nog op de helpdesk werkte was er een gast die s'ochtends om 08:00 uur begon met bellen en bijna constant doorging tot 22:00. Net zolang een van de dames met hem uit willde. Hield ie drie maanden vol, dag in, dag uitquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:02 schreef Cappy het volgende:
tering ik kon die kerel zelf wel neerknallen .. maar dat was ze gelukkig niet waard![]()
Dat is eigenlijk een briljante instelling.quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:03 schreef Cappy het volgende:
[..]
ik kan het zien totdat ik niet meer kan typen....
quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:05 schreef petre86 het volgende:ik ga dan maar
trusten etc!
en janetje hou wel een gaatje voor me vrij he![]()
Ach cerror heeft nog 2 neusgaten overquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:05 schreef petre86 het volgende:
Ik ken dat .... was een ier die helemaal gek was van een stem van een frans meisje ......... soooooo dat was erg .. totdat we een ier zo gek maakte om op te nemen als gardai ( politie ) ... was het snel overquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja toen ik nog op de helpdesk werkte was er een gast die s'ochtends om 08:00 uur begon met bellen en bijna constant doorging tot 22:00. Net zolang een van de dames met hem uit willde. Hield ie drie maanden vol, dag in, dag uit![]()
Haha letterlijk...quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:05 schreef petre86 het volgende:ik ga dan maar
trusten etc!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach cerror heeft nog 2 neusgaten over
Trusten
Goed gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:05 schreef Cappy het volgende:
Ik ken dat .... was een ier die helemaal gek was van een stem van een frans meisje ......... soooooo dat was erg .. totdat we een ier zo gek maakte om op te nemen als gardai ( politie ) ... was het snel over
hehe gelukkig ... weet ik het zelf meestal niet meer op fok .. en staan ze meestal in SC .. dus niemand die er de dag erna nog naar kijktquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:05 schreef Nagz het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een briljante instelling.
Die houd ik aan voor vannaaf!
daar mag jij in plompzakkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach cerror heeft nog 2 neusgaten over
Trusten
Iew. Seks voor het huwelijkquote:
trsutenquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar mag jij in plompzakken
trusten!
hehe .. call centers .. gekkenhuizen eigenlijk ............donderdag ... op gesprek bij ABN Amroquote:
Wat voor baan?quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:07 schreef Cappy het volgende:
hehe .. call centers .. gekkenhuizen eigenlijk ............donderdag ... op gesprek bij ABN Amro![]()
dan heb je mn nieuwe msn niet geaccepteerdquote:
Zie: Nagzquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
dan heb je mn nieuwe msn niet geaccepteerd
Geen chocola meer voor jouquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:12 schreef Janetje het volgende:
heeft u ook chocopinda's ?
Slecht voor je hormoonspiegelquote:
jeejquote:
Balen. R&P misschien een idee?quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:16 schreef Janetje het volgende:
die is toch al verfucked...
Call centerquote:
Spiegels zijn kut!quote:
neuh... das ook weer zo vervelend.. krijg ik weer van die snijtips enzo...quote:
Je moet maar zo denken: Het kan altijd ergerquote:
ik heb geen spiegelbeeld..quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:17 schreef Nagz het volgende:
[..]
Spiegels zijn kut!
Ik kijk per dag 4 seconden erin, meer niet.
Ik vind het eng om naar mezelf te kijken.
irri hey dat spiegelbeeldquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:17 schreef Nagz het volgende:
[..]
Spiegels zijn kut!
nu ik eraan denk .. ik heb een keer vollledig van de kaart voor de spiegel gestaan ... dronken en stoned .. stronken .. en wat ik nog weet is dat ik een gesprek met mezelf begon ..............en ik werd wakker ..( achterovergevallen met hoofd tegen raam )quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:17 schreef Nagz het volgende:
[..]
Spiegels zijn kut!
En aandachtquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:17 schreef Janetje het volgende:
neuh... das ook weer zo vervelend.. krijg ik weer van die snijtips enzo...
je hebt het wel... misschien ben je er beetje bang van .. maar je hebt ereenquote:
Ben je vampier?quote:
zoiets als wat jij nu ook krijgt?quote:
uhmm snijtips .. hebben we het hier over kunst op eigen lichaam ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |