Ja maar hij is goed hoor. Ik hoor net nog dat ie monogaam is enzoquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb je echt zo'n hoge pet op van jezelf?
mods of admin is leuk voor ego trips .. maar anders is het fucking boringquote:
wat het kost op langertermijnquote:
Heeft die ook geen kind van jou? Of praat je liever niet over de laatste roddels?quote:
Geen idee, laat niet echt van zich horen....quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
Is DirkH pleite?
sssttttquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heeft die ook geen kind van jou? Of praat je liever niet over de laatste roddels?
we hebben een rebel in the housequote:Op woensdag 2 maart 2005 01:53 schreef DeLux0r2 het volgende:
kut mods
Mja soms een ziekte, soms wordt je er mod van, soms levert het zelfs wat opquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja maar hij is goed hoor. Ik hoor net nog dat ie monogaam is enzo [afbeelding]
en dan vraag je mij ... WAARVAN ?quote:
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:53 schreef Cappy het volgende:
mods of admin is leuk voor ego trips .. maar anders is het fucking boring![]()
Snuif jij?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:54 schreef Nagz het volgende:
Had ik net een blik.
Doe ik mijn nagel onder de lip ende.
Zegt ie: Pffffft!![]()
![]()
Ik vraag me af of die tante onder de definitie van mens valtquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:Ik heb gehoord dat ie stereogaam is...
soms een stalker ... soms een kind .. soms alimentatie .. soms de dokter .. en soms .. heel soms .. kun je der geld jattenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja soms een ziekte, soms wordt je er mod van, soms levert het zelfs wat op
Ik had net een pistoolquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:54 schreef Nagz het volgende:
Had ik net een blik.
Doe ik mijn nagel onder de lip ende.
Zegt ie: Pffffft!![]()
![]()
Iets zegt me dat ie niet met SC geassocieerd wil wordenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
Is DirkH pleite?
Ik kick op ego tripsquote:
Had ik net hoop!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had net een pistool
Richt ik m op mn hoofd
Zegt ie: Klik!![]()
![]()
Mja een deel is geen probleem als je ziekenfonds hebt. En een stalker is handig als ie telkens koffie voor je komt brengenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:56 schreef Cappy het volgende:
soms een stalker ... soms een kind .. soms alimentatie .. soms de dokter .. en soms .. heel soms .. kun je der geld jatten![]()
Slaapze enschedeeesze held!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag nog gedaan
HJ van de tap![]()
en nu ga ik maffen
later
nog lang niet genoeg om ook maar in aanmerking voor het modschap te komen dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee maar killswitch heeft wel veel eigendunk toch?
Nee ik zuip ook!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij de snuiver dan?
muts .. eerst slede achteruit halen .... dan nog eens kijken of er een "goude ding "in het kamertje zit .. en dan werkt het wel ... maar dan moet je wel richten op de huisbaasquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had net een pistool
Richt ik m op mn hoofd
Zegt ie: Klik!![]()
![]()
Meen je niet!!quote:
Snuiven is niks mis mee. Grote neusgaten zijn ook heel sexyquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoezo, ben jij de snuiver dan?
Ok, slaap lekker...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
nog lang niet genoeg om ook maar in aanmerking voor het modschap te komen dus dat zit wel goed
Wistje? Misschien moeten we ze koppelen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meen je niet!!
Zei ie tegen mij ook!!![]()
![]()
uhmm een zij lijkt me erger hahha ... maar heb wel evaring met een HIj als een stalker van een meisje .. minder lolquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja een deel is geen probleem als je ziekenfonds hebt. En een stalker is handig als ie telkens koffie voor je komt brengen
ik schiet liever mezelf.. is vast warm daar beneden..quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:58 schreef Cappy het volgende:
[..]
muts .. eerst slede achteruit halen .... dan nog eens kijken of er een "goude ding "in het kamertje zit .. en dan werkt het wel ... maar dan moet je wel richten op de huisbaas![]()
met een beetje warmte haal je het wel![]()
Tis ehhhhh wennenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:59 schreef Cappy het volgende:
uhmm een zij lijkt me erger hahha ... maar heb wel evaring met een HIj als een stalker van een meisje .. minder lol
Goed plan! Die van mij heeft wel een slurf trouwens... zijn ze wel compatible?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:59 schreef Nagz het volgende:
[..]
Wistje? Misschien moeten we ze koppelen!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Snuiven is niks mis mee. Grote neusgaten zijn ook heel sexy
Ik heb een wollen trui.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
ik schiet liever mezelf.. is vast warm daar beneden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |