quote:Engine Type: 90 deg OHV V8 (Hemispherical)
Engine Block: Cast Iron
Engine Heads: Cast Iron (Hemispherical)
Engine Mains: 4-Bolt (cross-bolted)
Crankshaft: Forged Steel
Conn Rods: Forged Steel
Pistons: Forged Aluminum (Hemispherical)
Bore x Stroke: 4.25" x 3.75"
Displacement: 426 cubic inches
Horsepower: 425 HP, 490 Ft-Lbs Torque
Comp Ratio: 10.25 to 1
Intake: Aluminum Dual-Plane, Dual-Carb
Carburation: 2 x 4-bbl Carter AFB
Ignition: Dual point, vacuum advance
Spark Plugs: N-10Y
Firing Order: 1-8-4-3-6-5-7-2
Exhaust: Cast Iron Headers, 2.5" outlet
't krat is bijna leeg al hierquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:02 schreef Youp het volgende:
sepo, erg leuke auto
* Youp die zich ook warsteiner heeft gehaald
1 krat maar...? ik neem aan dat je alleen bent?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't krat is bijna leeg al hier
ja, maar de volgende is net gehaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef Youp het volgende:
[..]
1 krat maar...? ik neem aan dat je alleen bent?
en laten zo he!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef Kreator het volgende:
Gekocht:
Golf Gti 2.0 16v.
110 kW (150 pk).
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
[afbeelding]
[afbeelding]
Donderdag ophalen.. Ding is gelukkig (op de voorbumper na) in compleet originele staat, dus geen bumpers/spoilers en meuk)
ah beter... morgen niks te doen ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja, maar de volgende is net gehaald
en we zijn met zn 2en
net dingetjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef Kreator het volgende:
Gekocht:
Golf Gti 2.0 16v.
110 kW (150 pk).
topsnelheid 215 km/h
[afbeelding]
[afbeelding]
Donderdag ophalen.. Ding is gelukkig (op de voorbumper na) in compleet originele staat, dus geen bumpers/spoilers en meuk)
Waarom dacht dat je dat ik geen uitgebouwde wilde..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:16 schreef Youp het volgende:
anders ben je dalijk zo'n stereotype GTi rijder
ik ook gewoon morgen weer om half 9 op school...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:17 schreef Youp het volgende:
[..]
ah beter... morgen niks te doen ofzo?ik moet om 8 uur weer op t werk zijn...
ah jah dat is idd een betere investeringquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom dacht dat je dat ik geen uitgebouwde wilde..
En velgjes...tja...ik zit erin en dan zie ik er nix van. Paar jaar geleden had ik de weg niet eens opgedurfd met deze velgen, maar eh...is me momenteel te duur. Eerst maar es nieuwe remschijven en een nieuw middenuitlaatstuk dit voorjaar.
Zeker wel. Maar ik werk tegenwoordig 200 meter van m'n huis. Dus ik ga er toch niet veel mee rijden. Denk niet dat ik er voorlopig veel mee ga stoeien....(al ligt er nog wel een subje en een versterker op zolder.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ah jah dat is idd een betere investeringen misschien een leuk audio systeempje.. daar heb je wel wat aan als je er in zit
och... GTi zou ik gewoon laten staan.. dat hij helemaal standaard is en de stoelen niet compleet in de lig stand staan zegt al genoeg voor GSi rijdersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:20 schreef Kreator het volgende:
Kmoet alleen het 'golf gti 2.0 16v' er nog even afslopen, want dan krijg je toch alleen maar 18 jarige GSI rijders bij het stoplicht die een sprintje willen doen...laat ze dan maar raden of ik een 1.4cl of een vr6 heb....
ah jaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ook gewoon morgen weer om half 9 op school...
maarja... het went
zonder je petje denken ze toch dat je een 1.4 mietje bent met GTi stickersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:20 schreef Kreator het volgende:
Kmoet alleen het 'golf gti 2.0 16v' er nog even afslopen, want dan krijg je toch alleen maar 18 jarige GSI rijders bij het stoplicht die een sprintje willen doen...laat ze dan maar raden of ik een 1.4cl of een vr6 heb....
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:30 schreef Tjabbo het volgende:
godverdomme! of iemand verteld even dat het vorige topic al op slot zat.
damn.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:32 schreef Tjabbo het volgende:
ik vroeg me al af waarom er geen hond reageerde
ja ik geloof je best... maar mij lukt nuchter opstaan om 7 uur al niet zonder slag of stootquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:36 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik geloof je best... maar mij lukt nuchter opstaan om 7 uur al niet zonder slag of stoot
en dat is gebaseerd op?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik kan er beter tegen dan jij tegen drank
je huidige postgedrag. Pquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:39 schreef Youp het volgende:
[..]
en dat is gebaseerd op?jij kent mij niet
duitser!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL
[..]
jah und?
bla bla blaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee geen duitser sukkel. dan zou hij lül schrijven.
je loopt achter lul. het is al maart.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:51 schreef Youp het volgende:
[..]
bla bla bla
wie kan mij even ompraten dat ik mijn Wurth kalender een maandje doordraai... miss februari is helemaal niet zo lelijk![]()
ja maar.. jamaar... mevrouw februari is zo lieeeeevquote:
klopt, dat gebeurt ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wha, hoe het daar staat in de OP,
"Firing Order: 1-8-4-3-6-5-7-2 "
net of er een vuurpeleton aanlegt en afschiet![]()
dat is ff dom.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
Aargh! Echt Uit studie ontwijkend gedrag zit ik al de helft van de avond hiphop beats te bouwen
Waarom?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ga jij mijn essay over de opkomst van het Europees handelskapitalisme in de zestiende eeuw schrijven, anders![]()
Ze bent zelf een dat is ff domquote:
dat is ff dom.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
Om dat ik zelfs in die zin nog een spelvout kan maken
Dat zou wel een nobele taak zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
Probeer je me soms terug naar m'n essay te pesten?
quote:
de snelheid zit idd niet echt meequote:Op woensdag 2 maart 2005 15:22 schreef BoJo het volgende:
Er gebeurd hier ook geen ene moer he![]()
PTA SC beetje afgestorven na al die down time?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:12 schreef Sjoewe het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/222000/222150_3urious.swf
Dat is nog geen eens een golf. Het is een polo. En nog geen eens de gti uitvoering ervan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef Kreator het volgende:
Gekocht:
Golf Gti 2.0 16v.
110 kW (150 pk).
topsnelheid 215 km/h
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehm er stonden eerst foto's van een Golf 3 GTI.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:52 schreef Veilside_red het volgende:
[..]
Dat is nog geen eens een golf. Het is een polo. En nog geen eens de gti uitvoering ervan.
Een stagiair bij ons had die te koop.quote:
nu dat ik er ben, niet meer natuurlijkquote:
eigenlijk niet neequote:Op woensdag 2 maart 2005 21:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nu dat ik er ben, niet meer natuurlijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:21 schreef PeuRac het volgende:
gezogen worden zuigt niet, zuigen zuigt wel
quote:Ik zit al op me werk![]()
Deed er sneller over dan normaal![]()
Was vergeten dat ze bij mij in de buurt ergens aan het verbouwen zijn dus er rijden van die vrachtwagens steeds af en aan op diezelfde helling. Was dus een eitje in z'n 2.
storm in een glas water
ik kende hem al, stond pas nog in het filmpjes topic, maar wel gaaf datie daar zo aan op kanquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:23 schreef alki het volgende:
Morgen, weet niet of jullie deze al kennen maar ik vond m wel leuk'
http://homepage.swissonline.ch/cyprus/audi-quattro.wmv
Als je het spel een uurtje of 2 gespeeld hebt ben je echt helemaal verkocht!quote:
ik ben niet zo'n fanboy van Warcraft.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als je het spel een uurtje of 2 gespeeld hebt ben je echt helemaal verkocht!. Het is zo fucking geweldig en uitgebreid
.
Ik ook niet, maar dit concept is anders dan warcraft.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:14 schreef D-Devil het volgende:
De TEFAF is in het Mecc, hebben ze 5 V.I.P. charters op het parkeerdek hier naast elkaar staan.
Volkswagen Phaeton W12's.
TEFAF, kunstbeurs in het MECC. Alleen maar kakkers.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:21 schreef Ultimora het volgende:
ook een reden bekend?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:14 schreef Ultimora het volgende:
pff verveel me helemaal de tering, dus ik denk ik ga me maar hier eens melden
je weet wat je te doen staat hequote:Op donderdag 3 maart 2005 12:41 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb een teringlading aan foto's gemaakt.
Wat je daarop zag was alleen maar de laatste 2 seconden, dat die kerel die boom neerzette en wegliep.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je weet wat je te doen staat he
en dat gedoe met die slagboom toen, dat zou je ook nog posten toch?
niks bijzonders dusquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:45 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wat je daarop zag was alleen maar de laatste 2 seconden, dat die kerel die boom neerzette en wegliep.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:01 schreef ThaFreak het volgende:
4motion is toch niet zo goed in de sneeuw als wat ik dacht.......
bij de personeelsingang is er een helling die je eerst omhoog moet, dus je komt eraan gereden......moet je rechtsaf de helling op......(flauwe bocht)
4wd dus moet te doen zijn, draai de bocht ik en geef iets gas bij anders kom ik de helling niet op met die sneeuw......
nou ja auto was het er niet mee eens dus die ging lekker rechtdoor tegen het muurtje aan.......poef gelijk 6 airbags om je kop heen![]()
linkervoorscherm, bumper, motorkap, en de koplamp hangt ook niet meer erg lekker......
en de dag begon zo lekker![]()
best wel, ik schrok me alleen de tiefus van de airbagsquote:
Auto van een klant?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
best wel, ik schrok me alleen de tiefus van de airbagsen de auto was net 2 maanden oud
![]()
moest der ook nog een bijkomenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:01 schreef ThaFreak het volgende:
4motion is toch niet zo goed in de sneeuw als wat ik dacht.......
bij de personeelsingang is er een helling die je eerst omhoog moet, dus je komt eraan gereden......moet je rechtsaf de helling op......(flauwe bocht)
4wd dus moet te doen zijn, draai de bocht ik en geef iets gas bij anders kom ik de helling niet op met die sneeuw......
nou ja auto was het er niet mee eens dus die ging lekker rechtdoor tegen het muurtje aan.......poef gelijk 6 airbags om je kop heen![]()
linkervoorscherm, bumper, motorkap, en de koplamp hangt ook niet meer erg lekker......
en de dag begon zo lekker![]()
Ik dacht dat airbags alleen als levensreddend middel werd gebruiktquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
best wel, ik schrok me alleen de tiefus van de airbagsen de auto was net 2 maanden oud
![]()
idd golfjequote:Op donderdag 3 maart 2005 16:04 schreef Hugster het volgende:
wat voor VW TF? Golf?
mooie pics D-Duivell
als de knal je niet dood dan de airbags welquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik dacht dat airbags alleen als levensreddend middel werd gebruikt
raar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:16 schreef ThaFreak het volgende:
als de knal je niet dood dan de airbags wel![]()
4motion is toch ook Haldex? Dan is het niet zo gek. Dat is gewoon in essentie een voorwielaangedreven auto die electronisch eventueel de achterwielen kan bijschakelen. De prestaties van zoiets komen niet bepaalt in de buurt van een echte 4 wiel aangedreven auto.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moest der ook nog een bijkomen![]()
was een demo van de zaak
quote:Voertuigsoort i Personenauto
Merk i MAYBACH
Handelsbenaming i MAYBACH; 57
Kleur(en) i Blauw / Blauw
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 12
Cilinderinhoud i 5513 cm3
Aantal zitplaatsen i 4
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 2.635 kg
Maximum massa voertuig i 3.260 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd i 0 kg
- geremd i 0 kg
- oplegger geremd i N.v.t.
- autonoom geremd i N.v.t.
- middenas geremd i N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland i 20 januari 2004
Datum eerste toelating i 20 januari 2004
Datum aanvang tenaamstelling i 27 oktober 2004
Vervaldatum APK i 20 januari 2007
kansloosquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
middag
ben gister naar de Hollywood Music Hall geweest
zeker kansloos.... maar was al aardig beschonkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kansloos
gisteren debat gehad... op de een of andere manier kwam ik met alleenmaar mensen van rood (SP jongeren) in de kroeg terecht
Dat excuus had ik nog nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zeker kansloos.... maar was al aardig beschonken
maar met SP-ers in de kroeg is nog kanslozer
quote:
zerverquote:
Nee, moederschquote:
er ligt idd echt belachelijk veelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
Ok, veel plezier met door de sneeuw ploegen![]()
idd, ik ga er nog wat bijgietenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:26 schreef Tjabbo het volgende:
bier!
sssssstquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:09 schreef PeuRac het volgende:
Bas is al ff pleitte hoor![]()
Hoeveel heb jij al achter de kiezen vandaag Huug?
het voelt als ochtend jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
oja...
middag
(net wakker enzo)
ik vind het dikke prima eigenlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
Is het nou verdikkeme eensch afgelopen met die kut sneeuw...
Ik niet, bah vies spul.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik vind het dikke prima eigenlijk
zometeen even een stukje rijden![]()
volgende week woensdag kan ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:13 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, ik ga even spammen hoor:
Voor de liefhebbers van een stevig potje rock:
[afbeelding]
tenks! ik zag hetquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:13 schreef slashme het volgende:
Ik heb het type ook voor je opgezocht Xtreem.
16de is over twee wekenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
volgende week woensdag kan ik niet![]()
is een week of 2 geleden een topic over geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:17 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.leenks.com/pics/?gid=273&view=all![]()
![]()
![]()
een nieuwe autochtone utrechter?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
Irritante mede-landers hier, krijg zo een ijsbal tegen m'n kop
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
Irritante mede-landers hier, krijg zo een ijsbal tegen m'n kop
Ik geloof dat dat de reden was dat dat ding uberhaupt op m'n kop belande.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je moet ze ook altijd eerst heel dreigend aankijken voor je langsloopt, dan gooien ze niet
![]()
wat er op neer komt dat je dus maar alsnog vanavond niet uitgaat omdat je je morgen het schompes in moet werkenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:02 schreef Xtreem het volgende:
Schop.
Ik zit al vanaf 11 uur: kut, ik MOET aan het werk... maandag deadline, maar ik heb geen zin![]()
Neequote:
Rob goed plannen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat er op neer komt dat je dus maar alsnog vanavond niet uitgaat omdat je je morgen het schompes in moet werken
Trouwens.... ik dacht dat jij altijd zo goed plande![]()
hij zat te pimpen tegen mij dat mijn manier van werken (zoals hij NU bezig is dusquote:
He, dit was goed gepland. Ik hou me er alleen niet aanquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hij zat te pimpen tegen mij dat mijn manier van werken (zoals hij NU bezig is dus) niet goed was en dat hij altijd alles beter plande enzo
Ahhh..... Had je maar Hyundai moeten kopenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
er zitten trouwens veel te veel van die veiligheidssystemen in de volvo... zet je het uit, werkt het verdomme stiekem toch nog mee
niet echt kunnen glijden dus...
maak dan geen planningquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, dit was goed gepland. Ik hou me er alleen niet aan
En zo erg als jij met je stage?
en ja, vanaav de stad in is geschrapt
ik HOEF nog niet doodquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ahhh..... Had je maar Hyundai moeten kopen
quote:
quote:en ik heb mooi 2x een 8 gekregen voor mijn stage's
Je wilde toch glijden?quote:
weer thuisquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
nou, ik heb een draadloos modem/router/switch gekocht, maar nu moet ik kloten met telefoonlijnen doorknippen en nieuwe stekkertjes eraan enzo...
hopen dat het goed gaat
ff klooien dus
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
weer thuis![]()
herm als het niet lukt ff bellen eh
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Huug
Alles gelukt! en zonder problemen
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:51 schreef Fugie het volgende:
* Fugie vanavond een flesje stroh 80 gaat wegwerken
Biertje?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:53 schreef BazzoS het volgende:
ik was vannacht brak
ik ging naar bed, niks aan de hand. werd wakker en ff naar wc--> racekak dus.Ga ik weer in bed liggen, krijg ik het heel benauwd en een raar gevoel in de pens, weer naar de wc, hoppa, kotsen
Word ik vanochten wakker, niks aan de hand, zo fit als een hoentje.![]()
* Metalfreak meldt hier nog eentjequote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
* Metalfreak meldt hier nog eentje
Ik denk: kom ook nog eens hier kijkenHoi allemaal!
Whahahahahahaahahahahahahaahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman vanavond naar de brothers gaat in Bunnik
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen.
* ook_gek weer terug van wintersport. Ik ga effe stukje F1 kijken en dan slapen. ben kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |