quote:Engine Type: 90 deg OHV V8 (Hemispherical)
Engine Block: Cast Iron
Engine Heads: Cast Iron (Hemispherical)
Engine Mains: 4-Bolt (cross-bolted)
Crankshaft: Forged Steel
Conn Rods: Forged Steel
Pistons: Forged Aluminum (Hemispherical)
Bore x Stroke: 4.25" x 3.75"
Displacement: 426 cubic inches
Horsepower: 425 HP, 490 Ft-Lbs Torque
Comp Ratio: 10.25 to 1
Intake: Aluminum Dual-Plane, Dual-Carb
Carburation: 2 x 4-bbl Carter AFB
Ignition: Dual point, vacuum advance
Spark Plugs: N-10Y
Firing Order: 1-8-4-3-6-5-7-2
Exhaust: Cast Iron Headers, 2.5" outlet
't krat is bijna leeg al hierquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:02 schreef Youp het volgende:
sepo, erg leuke auto
* Youp die zich ook warsteiner heeft gehaald
1 krat maar...? ik neem aan dat je alleen bent?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't krat is bijna leeg al hier
ja, maar de volgende is net gehaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef Youp het volgende:
[..]
1 krat maar...? ik neem aan dat je alleen bent?
en laten zo he!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef Kreator het volgende:
Gekocht:
Golf Gti 2.0 16v.
110 kW (150 pk).
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
[afbeelding]
[afbeelding]
Donderdag ophalen.. Ding is gelukkig (op de voorbumper na) in compleet originele staat, dus geen bumpers/spoilers en meuk)
ah beter... morgen niks te doen ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja, maar de volgende is net gehaald
en we zijn met zn 2en
net dingetjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef Kreator het volgende:
Gekocht:
Golf Gti 2.0 16v.
110 kW (150 pk).
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
[afbeelding]
[afbeelding]
Donderdag ophalen.. Ding is gelukkig (op de voorbumper na) in compleet originele staat, dus geen bumpers/spoilers en meuk)
Waarom dacht dat je dat ik geen uitgebouwde wilde..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:16 schreef Youp het volgende:
anders ben je dalijk zo'n stereotype GTi rijder
ik ook gewoon morgen weer om half 9 op school...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:17 schreef Youp het volgende:
[..]
ah beter... morgen niks te doen ofzo?ik moet om 8 uur weer op t werk zijn...
ah jah dat is idd een betere investeringquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom dacht dat je dat ik geen uitgebouwde wilde..
En velgjes...tja...ik zit erin en dan zie ik er nix van. Paar jaar geleden had ik de weg niet eens opgedurfd met deze velgen, maar eh...is me momenteel te duur. Eerst maar es nieuwe remschijven en een nieuw middenuitlaatstuk dit voorjaar.
Zeker wel. Maar ik werk tegenwoordig 200 meter van m'n huis. Dus ik ga er toch niet veel mee rijden. Denk niet dat ik er voorlopig veel mee ga stoeien....(al ligt er nog wel een subje en een versterker op zolder.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ah jah dat is idd een betere investeringen misschien een leuk audio systeempje.. daar heb je wel wat aan als je er in zit
och... GTi zou ik gewoon laten staan.. dat hij helemaal standaard is en de stoelen niet compleet in de lig stand staan zegt al genoeg voor GSi rijdersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:20 schreef Kreator het volgende:
Kmoet alleen het 'golf gti 2.0 16v' er nog even afslopen, want dan krijg je toch alleen maar 18 jarige GSI rijders bij het stoplicht die een sprintje willen doen...laat ze dan maar raden of ik een 1.4cl of een vr6 heb....
ah jaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ook gewoon morgen weer om half 9 op school...
maarja... het went
zonder je petje denken ze toch dat je een 1.4 mietje bent met GTi stickersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:20 schreef Kreator het volgende:
Kmoet alleen het 'golf gti 2.0 16v' er nog even afslopen, want dan krijg je toch alleen maar 18 jarige GSI rijders bij het stoplicht die een sprintje willen doen...laat ze dan maar raden of ik een 1.4cl of een vr6 heb....
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:30 schreef Tjabbo het volgende:
godverdomme! of iemand verteld even dat het vorige topic al op slot zat.
damn.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:32 schreef Tjabbo het volgende:
ik vroeg me al af waarom er geen hond reageerde
ja ik geloof je best... maar mij lukt nuchter opstaan om 7 uur al niet zonder slag of stootquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:36 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik geloof je best... maar mij lukt nuchter opstaan om 7 uur al niet zonder slag of stoot
en dat is gebaseerd op?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik kan er beter tegen dan jij tegen drank
je huidige postgedrag. Pquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:39 schreef Youp het volgende:
[..]
en dat is gebaseerd op?jij kent mij niet
duitser!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL
[..]
jah und?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |