Max 6 blikjes en 1 literfles (plastic) per persoon.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:12 schreef Paxlie het volgende:
Is er ergens een regelement van Lowlands te vinden ?
Desnoods een oude ?
12 blikjes dus!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Max 6 blikjes en 1 literfles (plastic) per persoon.
Geen drugs (maar wordt niet erg streng naar gekeken)
Geen hooibalen. (serieus)
Geen wapens.
Meer weet ik zo gauw niet
of je neemt er gewoon zelf meer mee heb de vorig en het jaar daarvoor zonder probleem 19 blikjes mee naar binnen gekregen en ja dat is exclusief bier voor in de rijquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Voordeel van in groepen gaan is altijd dat er dan ook vrouwen meegaan en die drinken over het algemeen minder bier, maar zijn wel 12 blikjes p.p. waard :-)
Ik ken meisjes die drinken net zo veel als ik, dus die moet ik dus niet mee nemenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Voordeel van in groepen gaan is altijd dat er dan ook vrouwen meegaan en die drinken over het algemeen minder bier, maar zijn wel 12 blikjes p.p. waard :-)
Ik zou garbage toch echt veel eerder op pinkpop verwachten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:13 schreef rubbereend het volgende:
goed nieuws, Shirley Manson van Garbage gaf in een interview op 3FM aan dat ze in onderhandeling zijn voor een Nederlands festivaldat kan bijna alleen maar Lowlands zijn volgens mij.
kan ook, maar k zie ze liever op Lowlandsquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:04 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik zou garbage toch echt veel eerder op pinkpop verwachten.
ja dat zit er dik inquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:58 schreef Mendelevium het volgende:
Ik wil The Prodigy....
Zou het erin zitten????
mee eensquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ook, maar k zie ze liever op Lowlands
nee zon, anders wordt het dagje heuvel bij de Alpha verpest.quote:
Bedoel je hier Rage Against The Machine mee?????quote:
RATM is al jaren uit elkaar. Ik hoop dat je Audioslave bedoeld, en die zouden idd wel eens kunnen komen. Volgens mij brengen ze nl binnenkort een nieuw album uit.quote:
Bwergh, Audioslave is RATM en Sound Garden, maar dan allebei NET niet...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
RATM is al jaren uit elkaar. Ik hoop dat je Audioslave bedoeld, en die zouden idd wel eens kunnen komen. Volgens mij brengen ze nl binnenkort een nieuw album uit.
als Tom Morello staat te stampen met z'n gitaar kom ik graag kijken andersquote:Op zondag 13 maart 2005 04:16 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Bwergh, Audioslave is RATM en Sound Garden, maar dan allebei NET niet...
jammer...
Dan hoop ik wel dat ze een betere geluidsmeneer of mevrouw meenemen. De vorige keer was het net of je met je hoofd in een goudvissenkom stond te luisteren en nee, dat lag niet aan mijn gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:58 schreef Mendelevium het volgende:
Ik wil The Prodigy....
Zou het erin zitten????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |