Max 6 blikjes en 1 literfles (plastic) per persoon.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:12 schreef Paxlie het volgende:
Is er ergens een regelement van Lowlands te vinden ?
Desnoods een oude ?
12 blikjes dus!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Max 6 blikjes en 1 literfles (plastic) per persoon.
Geen drugs (maar wordt niet erg streng naar gekeken)
Geen hooibalen. (serieus)
Geen wapens.
Meer weet ik zo gauw niet
of je neemt er gewoon zelf meer mee heb de vorig en het jaar daarvoor zonder probleem 19 blikjes mee naar binnen gekregen en ja dat is exclusief bier voor in de rijquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Voordeel van in groepen gaan is altijd dat er dan ook vrouwen meegaan en die drinken over het algemeen minder bier, maar zijn wel 12 blikjes p.p. waard :-)
Ik ken meisjes die drinken net zo veel als ik, dus die moet ik dus niet mee nemenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
Voordeel van in groepen gaan is altijd dat er dan ook vrouwen meegaan en die drinken over het algemeen minder bier, maar zijn wel 12 blikjes p.p. waard :-)
Ik zou garbage toch echt veel eerder op pinkpop verwachten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:13 schreef rubbereend het volgende:
goed nieuws, Shirley Manson van Garbage gaf in een interview op 3FM aan dat ze in onderhandeling zijn voor een Nederlands festivaldat kan bijna alleen maar Lowlands zijn volgens mij.
kan ook, maar k zie ze liever op Lowlandsquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:04 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik zou garbage toch echt veel eerder op pinkpop verwachten.
ja dat zit er dik inquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:58 schreef Mendelevium het volgende:
Ik wil The Prodigy....
Zou het erin zitten????
mee eensquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ook, maar k zie ze liever op Lowlands
nee zon, anders wordt het dagje heuvel bij de Alpha verpest.quote:
Bedoel je hier Rage Against The Machine mee?????quote:
RATM is al jaren uit elkaar. Ik hoop dat je Audioslave bedoeld, en die zouden idd wel eens kunnen komen. Volgens mij brengen ze nl binnenkort een nieuw album uit.quote:
Bwergh, Audioslave is RATM en Sound Garden, maar dan allebei NET niet...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
RATM is al jaren uit elkaar. Ik hoop dat je Audioslave bedoeld, en die zouden idd wel eens kunnen komen. Volgens mij brengen ze nl binnenkort een nieuw album uit.
als Tom Morello staat te stampen met z'n gitaar kom ik graag kijken andersquote:Op zondag 13 maart 2005 04:16 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Bwergh, Audioslave is RATM en Sound Garden, maar dan allebei NET niet...
jammer...
Dan hoop ik wel dat ze een betere geluidsmeneer of mevrouw meenemen. De vorige keer was het net of je met je hoofd in een goudvissenkom stond te luisteren en nee, dat lag niet aan mijn gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:58 schreef Mendelevium het volgende:
Ik wil The Prodigy....
Zou het erin zitten????
Alsjeblieft zeg. Die zijn afgelopen jaar afsluiter geweest en gaven een waardeloze show. Die hoef ik dus nooit meer te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:01 schreef super-muffin het volgende:
en The White Stripes lijken me ook wel vet!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Die zijn afgelopen jaar afsluiter geweest en gaven een waardeloze show. Die hoef ik dus nooit meer te zien.
Textures was iderdaad vet. Ik vond dat er afgelopen jaar zowiezo iets te weinig harde shit was, op TDEP en Nile na dan. Hopelijk komt daar dit jaar verandering in, een paar lekkere Hardcore bands ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik vondt sowiezo vorig jaar de meeste bandjes zwak.
The Blood Hound Gang was kikke, en Textures was ook super gaaf....
dat hoop ik ook...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:10 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Textures was iderdaad vet. Ik vond dat er afgelopen jaar zowiezo iets te weinig harde shit was, op TDEP en Nile na dan. Hopelijk komt daar dit jaar verandering in, een paar lekkere Hardcore bands ofzo.
k vond t ook wel vet, alleen daar verschillen de menignen erg over.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:01 schreef super-muffin het volgende:
en The White Stripes lijken me ook wel vet!
Inderdaad, had me verheugd op hun optreden, maar ik vond het zooo tegenvallen, voor mij geen White Stripes.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Die zijn afgelopen jaar afsluiter geweest en gaven een waardeloze show. Die hoef ik dus nooit meer te zien.
Dan ga je toch naar Fields of Rock.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:08 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik wil Slayer, Hatebreed, Soulfly en ga zo maar door...
Grappig is dat toch. Iedereen beleeft het toch weer anders blijkt. Ik kom al enige jaren op lowlands en ik vond de afgelopen Lowlands gezelliger dan de laatste 3 jaren. Vond er een perfecte sfeer hangen en qua muziek heb je nou eenmaal slechte en goede bands (wat ook een kwestie van smaak is)quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat hoop ik ook...
Ik denk dat het ook bij hopen blijft.... LL is in de afgelopen 4 jaar gewoon drastisch commercieël geworden, meisjes van 14 die daar rond huppelen die denken dat ze heel wat zijn. Matige zachte bandjes....sorry hoor the Offspring voordat ze commerciël werden waren echt goed, dat album American OMG
als ik dit jaar ga wordt het mijn jublileum van 10 jaar....ik weet niet of ik ga...
als het net zo een bagger shit wordt als vorig jaar, dan zeg ik adios. Zoveel geld geef je ervoor uit en het is gewoon bagger, de alfa die al om half een dicht gaatde 24uurs tent die het imago van de ski-hut heett...come on....
Van mij hoeven er niet alleen harde bands te komen. De kracht van LL is o.a. de grote verscheidenheid aan muziek. De voorgaande jaren zaten er wel altijd een paar vette hardcore bands tussen, maar vorig jaar was dat een beetje ondergesneeuwd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat hoop ik ook...
Ik denk dat het ook bij hopen blijft.... LL is in de afgelopen 4 jaar gewoon drastisch commercieël geworden, meisjes van 14 die daar rond huppelen die denken dat ze heel wat zijn. Matige zachte bandjes....sorry hoor the Offspring voordat ze commerciël werden waren echt goed, dat album American OMG
als ik dit jaar ga wordt het mijn jublileum van 10 jaar....ik weet niet of ik ga...
als het net zo een bagger shit wordt als vorig jaar, dan zeg ik adios. Zoveel geld geef je ervoor uit en het is gewoon bagger, de alfa die al om half een dicht gaatde 24uurs tent die het imago van de ski-hut heett...come on....
en als je zin hebt in bierquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Precies. Als er alleen nog maar harde rockbands komen ben ik gauw naar een ander festival gevlucht hoor. De kracht van LowLands is inderdaad juist die enorme verscheidenheid qua muziek. Als je zin heb in dance, dan ga je naar de Bravo. Heb je zin in wa nieuws en vaags, ga je lekker naar de Higher Ground... Enzovoorts.
Als je zin hebt in echt bier dan zit je bij Lowlands toch verkeerd. Maar laten we er vooral geen biertopic van maken.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:11 schreef greatgonzo het volgende:
loop niet te fukken met Grolsch mên
sorrie, had het verward met een andere band die nog wel bestaat..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:12 schreef Ibanez het volgende:
(reactie op zwakzinnige opmerking)
-edit- Ik was net op site van Lowlands. Je ziet daar dus van die bewegende foto's en er kwam een affiche voorbij van Queens Of The Stoneage. Zou dit iets te beteken hebben?
yeah goed planquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Mijn ultieme Lowlands zou een Lowlands gesponsord door Hertog Jan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |