Er bestaan geen uitgesproken goede tactiek , je kunt risico nemen en mogelijk veel winnen, of jezelf indekken en weinig winnen of verliezen. Eigenlijk hetzelfde als gewoon bets plaatsen............het enige wat je misschien wat voordeel op kan leveren is dat een wedstrijd die je rechtstreeks op tv volgt wat beter in kunt schatten wanneer ze eenmaal bezig zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:33 schreef MuseMuse het volgende:
wat is jullie tactiek bij livebetting ?
ik ga denk ik wat betjes plaatsen op ajax, barcelona en real, even kijken![]()
Fun, ik ga een zwik geld op Arsenal inzetten................meer dan de FA CUP kunnen ze al bijnha niet meer halen na de blamage tegen Bayern, dus gaan ze er vol tegenaan. Sheffield had gewoon bot geluk in de eerste wedstrijd, ze werden totaal overklast maar omdat er in blessuretijd een bal tegen de hand van een of andere klojo aankwam maakte ze gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:39 schreef nostra het volgende:
Centen op Sheffield thuis tegen Arsenal. Arsenal kon thuis de klus al niet klaren en is nu zonder Campbell, Henry, Van Persie, Reyes, Bergkamp, Pires en een hele zwik restspelers. Ja, de quotes zijn er naar. Ja, Arsenal is een Premiership team. Ja, Sheffield gaat winnen.
Je krijgt je inzet terug als Real wint met 1 doelpunt verschil.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:56 schreef Greetings het volgende:
Calella, wat je zei klopte dus niet:
"Als ze met 1 goal verschil winnen krijg je je inzet terug."
Want als Real met 1 goal verschil wint krijg je slechts je HALVE inzet terug.
Heb je de wedstrijd gezien, of baseer je je op wat stats?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
Sheffield werden totaal overklast
quote:Bergkamp is geen vaste basisspeler
lyon 1-1!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:52 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Dankzij Lyon heb ik de eerste combo alweer verloren (1-0 verloren).
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien, of baseer je je op wat stats?
[..]
![]()
Volgens mij kijk je verkeerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:45 schreef Greetings het volgende:
Calella je hoeft mij de asian handicaps niet uit te leggen hoor.
Ik keek gisteren gewoon op PB (een van de bookies die je toen noemde) en daar stond toch echt voor Real -1 1/4 @ 2,08.
Precies de odds die jij noemde dus... dus ging ik ervan uit dat je daar op doelde. En dat denk ik eigenlijk nog steeds want de odd kan niet van -1 naar - 1 1/4 veranderen in zo korte tijd.
Ik weet zeker dat je het niet goed zag want zoals je zegt: kan de odd niet van van -1 naar - 1 1/4 veranderen in zo korte tijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:13 schreef Greetings het volgende:
Callella ik weet zeker dat ik het gisteren goed zag.
Maar wat boeit het ook!
¤ 5,00 op Arsenal @ 2.18quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef PyTh het volgende:
¤ 5,00 op SU @ 5.3
En de vorm waarin Ajax verkeerdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:58 schreef jmac het volgende:
Ik twijfel of ik morgen 250 op Ajax zal inzetten. Vind het toch riskant met de vorm waarin Ado verkeert.
Helaas, ik heb ook nixquote:
Zozo jij begint ook steeds groffer in te zettenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:31 schreef PyTh het volgende:
20 euro op een draw bij barca - espanol @ 2.6
Hehe, je moet iets he.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:57 schreef Greetings het volgende:
[..]
Zozo jij begint ook steeds groffer in te zetten
Ik heb een superavond gehad met (ongeveer) 440 euro winst
Iverson die er ff 48 punten inschietquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:01 schreef VinnieJones het volgende:
Net enkele seconden voor dat 'ie ging sluiten..
50 euro op Philadelphia 76ers @ 1.95![]()
Go Allen Iverson![]()
wel: any unquotedquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:02 schreef azaroth het volgende:
bij betfair kun je niet eens op 5-2 wedden![]()
Als Willem II vanavond wint, en Ajax, PSV en Feyenoord winnen ook, kan ik volgend jaar genieten van UEFA Cup duels in Tilburgquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:11 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Vanavond Amstel Cup, niet echt veel boeiends
Neen, ik weet het niet zeker, maar denk het wel. De winnaar van de amstel cup heeft recht op uefa cup. PSV heeft sowieso CL, Ajax derde en feyenoord vierde dus die hebben UEFA Cup, Willem II zou dan de eerstvolgende club zijn in de Amstel Cup die niet op basis van de HCE stand Europees voetbal heeft behaald en dan krijgen ze die plek via de Amstel Cup toegewezen neem ik aan........quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:22 schreef Greetings het volgende:
Weet je zeker dat de regel zo is Hollandia?
Een paar jaar geleden was volgens mij ook zo'n situatie. Volgens mij kan het ook zo zijn dat ze dan gewoon een extra nummer kiezen uit de reguliere competitie ipv een ploeg uit de halve finale etc.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:44 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
Neen, ik weet het niet zeker, maar denk het wel. De winnaar van de amstel cup heeft recht op uefa cup. PSV heeft sowieso CL, Ajax derde en feyenoord vierde dus die hebben UEFA Cup, Willem II zou dan de eerstvolgende club zijn in de Amstel Cup die niet op basis van de HCE stand Europees voetbal heeft behaald en dan krijgen ze die plek via de Amstel Cup toegewezen neem ik aan........
Hearts winnen (...).quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:31 schreef sander4444 het volgende:
& Hearts of Midlothian
Heb je tips voor de NBA? Ben daar helaas wat minder bedreven in.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:21 schreef VinnieJones het volgende:
Maar goed, vanavond weer volop NBA.. Gooo Iverson![]()
![]()
![]()
Mooi!! Met dank aan Ricksen! Ik zie dat er twee rode kaarten vielen in de 90'ste minuut en daarna penalty. Nog 8 minuten ajax..quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:36 schreef RayMania het volgende:
OMFG RANGERS 1-2 !!!!!!!! Nu Ajax nog 14 min volhouden.
Alles goed vandaag!quote:Hup:
Tottenham, Willem 2, Bayern, Ajax, Celtic, Rangers, Villareal, Real Madrid en Malaga.
+/- 5 dagen neem ik aan, als het een buitenlandse bankoverschrijving isquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:11 schreef Blik het volgende:
hoe lang duurt dat bijschrijven ongeveer op unibet?? ik wil op NBA gokken
Ik snap er ook geen fuck van. Vorige week maandag verzonden en niks eropquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, Moneybookers: is nu al 9 dagen geleden dat ik een bedrag van mijn postbank rekening naar mijn moneybookers account heb verzonden.
Het staat er dus nog steeds niet op, wat kan ik doen? Dit is toch niet normaal? Owja, en op mijn 2 mailtjes reageren ze ook al niet.. Door deze toestand heb ik weinig zin mijn winst van bijvoorbeeld BF naar mijn moneybookers te verzenden
Houston, Sixers, Boston of Bobcats kies er maar eentje uitquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
Iemand nog goeie zekerheidjes voor de NBA vannacht?
Ik ben er zelf totaal niet in thuis, maar wil toch iets inzetten...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:09 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nieuw Poker Record............. meer dan 900 Dollar winst in 1 avondje Omaha High
Hoeveel zet je erop in?quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:22 schreef Calella het volgende:
PSV - TOP Oss --> meer dan 2.5 doelpunten @1.45(MRB)
Ah, daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:33 schreef jmac het volgende:
De wedstrijd is al begonnen, denk dat het daaraan ligt.
4 x 12 minutenquote:Op donderdag 3 maart 2005 03:16 schreef socko het volgende:
ff stomme vraag tussen door hoelang duurt zon wedstrijd eigenlijk?
Ik had 180 euro op >200.50quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:29 schreef VinnieJones het volgende:
AUW!
Wizzards 101-98 Houston
(mist die gozer een 3 punter, net voor afloop)![]()
en had houston nog wel met +2 !
Shit balen zeg.quote:Op donderdag 3 maart 2005 03:29 schreef VinnieJones het volgende:
AUW!
Wizzards 101-98 Houston
(mist die gozer een 3 punter, net voor afloop)![]()
en had houston nog wel met +2 !
Inderdaad, 2 punten......quote:
Dat bedoel ikquote:
Kon ik beter niet gedaan hebbenquote:hmm zie nog een late game staan . Dallas tegen de Clippers. Misschien dat ik daar de rest op zet
Of juist verdubbelenquote:Ik moet mijn verlies weer goed maken
Grof geld waar je mee inzet.. Mocht het niet lukken, ben je een hoop doekoe kwijt. Maar ja waarschijnlijk wint PSV wel met 5-0 of zo.quote:Op donderdag 3 maart 2005 04:05 schreef jmac het volgende:
vlak voor het gaan 400 euro op psv >2.5 .Om alles te compenseren. Dat is toch wel het grootste zekerheidje waar ik op kan zetten.
Normaliter doe ik dat ook zeker niet. Maar dit is wel zo voorspelbaar dat ik het wel aandurf. Site is trouwens down.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:34 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Grof geld waar je mee inzet.. Mocht het niet lukken, ben je een hoop doekoe kwijt. Maar ja waarschijnlijk wint PSV wel met 5-0 of zo.
Biblisquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:18 schreef _Tjabbe_ het volgende:
N_G, wat is jouw nick @MPPoker?
Daar wou ik me ook nog aanmelden..Jammer.. Misschien moet je gewoon een ander land kiezen, wie weet leukt hetquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:15 schreef Greetings het volgende:
Fucking hell Expekt accepteert geen NL meer
Ik wil nu echt eens een anonymizer gaan uitproberen.... kan iemand die hier veel verstand van heeft zich even melden? Dan bespreken we dat op MSN. Thanks!
Ik had 19 op Myskina. Normaliter zou ze moeten winnen, matchpoint maar geeft het dan toch uit handen. Mooi voor jou!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:34 schreef VinnieJones het volgende:
Vandaag maar 10 @ 2.40 ingezet op snyder(tennis) Tot m'n verbazing heeft ze gewonnen ook..na zo''n dramatische dag gister moet het wel beter gaan..
Laat maar! Probleem is al opgelostquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:15 schreef Greetings het volgende:
Ik wil nu echt eens een anonymizer gaan uitproberen.... kan iemand die hier veel verstand van heeft zich even melden? Dan bespreken we dat op MSN. Thanks!
Jij zal de enige in het PSV vak zijn die juicht bij een Top Oss-doelpuntquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:24 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik had 19 op Myskina. Normaliter zou ze moeten winnen, matchpoint maar geeft het dan toch uit handen. Mooi voor jou!
Nu maar wachten op PSV >2.5 .ga zelf naar de wedstrijd toe, dus als 't echt moet klim ik maar over t hek om ze er zelf in te schieten![]()
Via welke site heb je gegokt?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:01 schreef Greetings het volgende:
Hoppa en 2-0 ....dank u! Gratis 50 euro
Je had ook op >2.5 kunnen gokken. Bij mr. Bookmaker was 't ook niet meer dan 1.05 .Misschien dat het daarvoor wat hoger lag. Wisselt nog wel eens.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:51 schreef Yeahinho het volgende:
1.15 voor PSV? Ik kreeg bij unibet niet meer dan 1.05 en dat was de moeite niet waard.
Namen van bookies noemen we hier nooit... maar ik kan je wel het een en ander uitleggen op MSN.quote:
Tik inh google in "list of anonymize proxy servers" en je krijgt gignatisch veel ,links met available proxy's . Daarbij staat vermeld welke graad van anonimiteit ze hebben, Als je het ip adres en port number van een van die servers intikt onderde settings van je local area lan.....(onder het vinkje van proxy servers uiteraard) dan maak je niet meer via je provider i-net verbinding maar via die proxy.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:15 schreef Greetings het volgende:
ben bezig @ winter night maar ga zo in badquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:11 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ga je nog pokeren N_G, kan je niet vinden namelijk?
Nou dan heb je niets gewed in die dagenquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:45 schreef HoIIandia het volgende:
kunnen jullie @ BF betting P&L bekijken? bij mij krijg ik niets te zien sinds gisteren...
Heb op Patty ingezet @ 2.9quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:06 schreef achterop23 het volgende:
Mijn verliezen van mijn woede aanval ben ik alweer bijna te boven.
Nu ff live betten met onze vriendin Patty Schnyder. Altijd lekker om een underdog te zien winnen (1e set gewonnen 3-3 in 2e set en toch nog een quote van 2,50)
Kan wel. Die melding kan je gewoon negeren en dan kan je spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:32 schreef mister_popcorn het volgende:
ik wil graag bij MrBookmaker gokken op nederlands voetbal. MAar dat schijnt niet te mogen als ik vanaf Nederlands grondgebid surf oid. Kan ik gewoon de landkeuze veranderen en toch mijn geld krijgen als ik wat win of gaat dat dan niet door?
Kan iemand me dit in het kort uitleggen?quote:Bank Transfer Information for Deposits
You may deposit funds into your Betfair account via a bank transfer. Below are suggested accounts that may be the most appropriate for you; alternatively, choose a country from the 'Selected Bank Location' drop down list.
Your 'Reference Number' ensures that your Betfair account is credited correctly. Please quote this Reference Number to your bank when requesting the transfer. Your Betfair account will be credited as soon as the funds have been received.
Any fee charged is based on the amount Betfair is charged by our bank and payment service providers. We will endeavour to reduce this as much as possible and will immediately pass on any savings that we can negotiate.
Where fees are charged, you will be refunded the fee on your first deposit each month.
Select Bank Location: Finland Ireland United Kingdom Germany
Your Reference: 234234234
Bank: Barclays Bank
Account Holding Branch: Frankfurt
Account Number: 01231231
Account Name: Earthport Plc
Bank Code: 503 10400
Currency: EUR
Fee: No Fee
Note: The fee shown is applied by Betfair once the funds have been received. Although domestic transfers are typically free, your bank may impose an additional charge for an international transfer.
Nog steeds.quote:
ik ga denk ik voor Arsenal en Chelsea. Als Man Utd wint, zijn ze chelsea tot op drie punten genaderd (dan wel met 2 wedstrijden meer gespeeld) voordat chelsea om 18.15 speelt. Dan zie ik Norwich geen punten krijgen....(vooral met die crappy defensie van hunquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:14 schreef RayMania het volgende:
Na alle wedstrijden even nagelopen te hebben, denk ik dat ik dit weekend dingen ga doen met:
* Sampdoria - Chievo
* Den Bosch - Feyenoord
* Groningen - PSV
* Hertha BSC - Kaiserslautern
* Stuttgart VfB - Bielefeld
* Osasuna - Barcelona
* Betis Sevilla - Getafe
* Espanyol - Levante
* Numancia - Villarreal
* Arsenal - Portsmouth
* Norwich - Chelsea
* Rangers - Inverness
* Gaziantespor - Trabzonspor
* Malatyaspor - Fenerbahce
* Rapid Wien - Salzburg
How do I start referring?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:22 schreef RayMania het volgende:
Hoe krijg je die 20 euro nou precies? Registeren en dan komt het erop?
Zei ik toch..quote:
idd,quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:37 schreef Mess het volgende:
[..]
Zei ik toch..
Maaruh was zeker wel gaaf om eens op tv te zien, en dan is het helemaal mooi als de Nederlander wint! Erg netjes gedaan! Woei ¤150.000 winnen is wel fijn, beter dan die 900 van N_G![]()
Vooral die bet(bluf) van 160.000 die die wint!
Hopen dat er gauw weer een toernooitje op tv is..
Wat denk je van schaatsen? UB geeft 1.65 voor een hogere positie van Carl Verheijen dan Gianni Romme op de 10k. Gezien de resultaten in de laatste WB wedstrijden van Romme en Carl's 3e plaats op de 5k, lijkt het me een zekerheidje...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:20 schreef RayMania het volgende:
Voor vandaag zie ik het dus echt niet zitten. Geen enkel zekerheidje, veel uitwedstrijden voor de favorieten. Aflastingen etc..Ik denk dat ik dit weekend oversla.
Beide wedstrijden zijn afgelast. Betekent dit geld terug, of blijft de bet staan totdat de wedstrijden ingehaald zijn??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:02 schreef Coelho het volgende:
Voor het eerst wat meer ingezet dan 5 euro op 1 bet, vanwege leuke winsten van vorige week:
Groningen - PSV 2 1.48
Den Bosch - Feyenoord 2 1.28
25.00 1.89
Zou me 22.50 winst opleveren, eens kijken of het lukt, of dat ik beter bij kleine betjes kan blijven
Ik had eigelijk liever gezien dat ajax - az niet werd meegerekentquote:Op zondag 6 maart 2005 10:34 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Dan krijg je gewoon je geld terug.....
En verder is het advies om meteen te kappen bij de toto
Je valt in herhaling jopiler.quote:Op zondag 6 maart 2005 17:50 schreef Jopiler het volgende:
5 euro @ 3.23 op Glasgow Rangers, Monaco, Man Utd. en Arsenal.
3 euro @ 3.43 op Atletico, Valencia en Osasuna. (allen X2)
7 euro @ 5.59 op Stuttgart, Bayern, Milan en Chelsea.
10 euro @ 3.65 Bayern, Chelsea, Arsenal en Man Utd X2.
5.10 @ 9.37 Udinese, Inter en Milan leiden bij rust + eindstand.
10 euro @ 3.71 op Barca, Celtic en Inter.
Voorlopig alleen dit nog lopen:
12 euro @ 3.26 op Bilbao, Celtic en Betis.
Mhuhahahahah.......dat doe je goed Pyth. Das niet de eerste keer dat je zo'n combo pakt :-)quote:
Meer inzetten op singles of grote clubs die tegen een stel prutsers gaan spelen.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
Deportivo - Malaga X2 verloren.
Combo met Estudiantes LP - Argentinos Jrs (1, werd 1-3) en Quilmes - Huracan (1, werd 3-0) verloren
.
Waarom winnen jullie toch steeds van die hoge bedragen, en heb ik mezelf tot nu toe alleen maar 100 euro door de neus geboord met dit &$^@se wedden?
kan nog steeds niet mn betting P&L bekijken... mailtje gestuurd: het ligt aan je browser blablablablabala....... beetje vreemd aangezien het feit dat op andere pc's op o.a waar ik onderwijs volg ik mn betting P&L ook niet kan zien (vermeld in mailtje btw), scherm blijft gewoon witquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:29 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
Mijn betting P&L krijg ik nog steeds niet te zien btw, ook al op een andere pc geprobeerd, morgen maar ff mailen...
alle firewall zooi ff uitschakelen......kan zijn dat er een activeX component gealden moet worden op die pagina, terwijl jij het in je vuurmuur of webbrowser hebt geblockt..quote:Op maandag 7 maart 2005 00:25 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
kan nog steeds niet mn betting P&L bekijken... mailtje gestuurd: het ligt aan je browser blablablablabala....... beetje vreemd aangezien het feit dat op andere pc's op o.a waar ik onderwijs volg ik mn betting P&L ook niet kan zien (vermeld in mailtje btw), scherm blijft gewoon wit
Hahah... bij de gemiddelde online bookie kreeg je het dubbele uitbetaald!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:12 schreef warmbloedig het volgende:
Ik heb voor het eerst wat geld gegokt op voetbalwedstrijden via toto.
Met het eerste kaartje heb ik op winst van chelsea, barcelona arsenal en ac milan gegokt.
22 euro ingezet en 66,66 mee gewonnen.
Ik heb alleen niet online gegokt is dat erg ??
Mhuhahahah, jij ook nog wakkerquote:Op maandag 7 maart 2005 00:32 schreef Poepoog het volgende:
nog tipsss?
Nee, Ik ben gewoon een beetje verslaafd, dat slapen en werken tussendoor komt zo langzamerhand m'n strot uitquote:Op maandag 7 maart 2005 00:37 schreef Greetings het volgende:
Slaap jij achter je computer NG?
Oja, ik had trouwens een heerlijk weekend met 1150 euro totaalwinst
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:31 schreef Jopiler het volgende:
16:55 Partizan Belgrade - CSKA Moscow
2.35 3.10 2.85
17:55 Olympiakos - Newcastle
1.85 3.20 4.10
17:55 Shakhtar Donetsk - AZ
1.62 3.30 5.50
18:55 Steaua Bucuresti - Villarreal
2.65 2.95 2.60
19:25 Austria Memphis - Real Zaragoza
2.40 2.95 2.90
20:25 Lille - Auxerre
2.05 2.90 3.75
21:05 Middlesbrough - Sporting Lisbon
2.00 3.15 3.55
21:25 Sevilla - Parma
1.52 3.40 6.75
Zegt u het maar
Ik zit wel nog met het expekt.com probleemquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:27 schreef Greetings het volgende:
[..]
Laat maar! Probleem is al opgelost
Ik ben 3,5 maand weggeweest.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:38 schreef Afunados het volgende:
Ben weer een aantal weekjes terug, dus ga weer aan de slag met mn account
Moeilijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:40 schreef cultheld het volgende:
Gaan jullie nog iets met de CL doen deze week?
PSV heeft een erg hoge rating. Bayern en Liverpool ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Moeilijk.
Ik heb wel zin in Chelsea @ 1,98, maar CL is altijd moeilijk voor mij.
Nogmaals, ik ben bijna 4 maanden weggeweest....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:43 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft een erg hoge rating. Bayern en Liverpool ook.
PSV verdedigt een 1-0 voorsprong en was in Eindhoven heer en meesterquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben bijna 4 maanden weggeweest....
PSV geef ik weinig kans, of hebben ze een wonderspits gekocht
Bayern lijkt me wel een gokje waard, ondanks de voorspellingen bij Voetbal Inside mbt het kleine veld.
Alle hulp is welkom.
Tja, maar nu spelen ze uit....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:51 schreef cultheld het volgende:
PSV verdedigt een 1-0 voorsprong en was in Eindhoven heer en meester![]()
Funcombo gemaakt van mn voorspellingen bij de VBL Europacup-toto. minimale inzet natuurlijk, maar wel ruim 3000 euro te winnenquote:Op maandag 7 maart 2005 16:50 schreef sander4444 het volgende:
Speelronde 11
Champions League:
di 8/3 AC Milan - Man. United 1 1-0
di 8/3 Chelsea - Barcelona 3 1-1
wo 9/3 AS Monaco - PSV 1 2-1
wo 9/3 Leverkusen - Liverpool 1 3-1
wo 9/3 Arsenal - Bayern München 2 1-2
wo 9/3 Juventus - Real Madrid 1 1-0
UEFA-Cup:
do 10/3 Shakhtar Donetsk - AZ 3 1-1
do 10/3 Olympiakos - Newcastle 1 1-0
do 10/3 Sevilla - Parma 1 2-0
do 10/3 Middlesbrough - Sporting Lissabon 3 2-2
whehehe ik volg je met 100 euroquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
Die onbeholpen prutsers van Barcelona worden natuurlijk finaal weggetikt door de Goden van Mourinho. Mocht er toch heel toevallig een kneus van Barcelona met z'n kromme poten een goal maken dan heb ik dat in een combotje afgedekt
COME ON CHELSEA .................![]()
![]()
MOURINHO
![]()
![]()
[afbeelding]
3-2 nu, wees er maar niet zo zeker van..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
De Chelsea betters zijn ruim binnen!
Feli
Ho-ho-ho........-Ik heb anderhalve week terug nog een inzet van 250 euro maal anderhalf zien gaan, toen ze van St Etienne wonnen met 3-2 ......dat was het begin van m'n succesreeksquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf doet Lyon. Ik wed al weken op ze in nationale beker en competitie, maar winnen ho maar... en nu in de Champions League winnen ze er op los
.
Arsenal moet winnen of gelijkspelenquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:01 schreef DutchDelight het volgende:
wat betekent dat bij die quickbet ? Arsenal 1X 17.00 euro ? kan iemand
mij dat misschien uitleggen ?![]()
dan voorspel je dat Arsenal bij rust voorstaat en dat het na 90 minuten gelijk staat. De quotering is 17, dus voor elke ingezette euro krijg je er 17 terug als dit scenario inderdaad uitkomtquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:01 schreef DutchDelight het volgende:
wat betekent dat bij die quickbet ? Arsenal 1X 17.00 euro ? kan iemand
mij dat misschien uitleggen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |