abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:31:15 #201
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25387605
Met dank aan Jessie .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:32:44 #202
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25387630
Thnx enne...Leah, mee eens ...
pi_25387788
Texelonia
Huidje optillen is bij baby's dacht ik niet heel betrouwbaar.. je kunt dacht ik beter kijken hoe hij overkomt, evt of de fontanel niet ingezakt lijkt, of hij nog met tranen huilt en nog plast. kinderarts ouders online:
quote:
Als ze nog goede natte luiers heeft, of goed plast, dan is de kans op uitdroging minder groot. Verder kunt u in het mondje voelen, als de binnenkant van haar wang, of tong, droog aanvoelt dan is er uitdroging. Verder is sloomheid, extreme slaperigheid ook geen goed teken. En als u een weegschaal heeft kunt u kijken hoeveel ze afvalt.

Gelukkig hebben de meeste kinderen die een beetje uitgedroogd zijn erge dorst en willen ze wel drinken. Hele kleine slokjes, elk uur een beetje. Vertrouwt u het niet, dan meteen naar huisarts of ziekenhuis!
pi_25388121
Leah & Bix, als ik jullie goed begrijp hadden jullie (schoon)moeders dus liever toen al de adviezen van nu gehad? Ik krijg juist steeds de adviezen van toen te horen dus zoek ik uit waarom de adviezen veranderd zijn enzo.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:16:46 #205
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25388489
Thanx voor de tips! Als ik het niet vertrouw zal ik zeker bellen.

Noah komt nog steeds niet ziek of suf over. Hij heeft net een hele tijd liggen spelen in de box, hij lacht ook nog heel veel enzow, reageert ook echt op ons. Hij sliep dus heel veel maar vandaag was dat ook alweer minder. Normaal drinkt ie 5 flessen van 160 ml, vandaag heeft ie 4 keer rond de 100ml gedronken en de laatste fles opeens weer nog minder, maar 50 ml. Straks nog een keertje proberen. Plassen doet ie tot nu toe ook nog goed. Poepen doet ie wel meer normaal. Geen koorts, eerder een beetje koud juist af en toe. Probeer hem nog steeds lekekr warm te houden.

Hij is ook voor het eerst naar het kdv geweest natuurlijk, dus misschien heeft ie meteen iets opgepikt??
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 6 maart 2005 @ 09:02:33 #206
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25392437
Noa drinkt soms ook veel minder ineens, maar dat is borstvoeding natuurlijk. Ik weet niet of het echt iets is..ik heb natuurlijk zelf de éne dag ook meer trek dan de andere, maar dit lijkt me wel heel weinig vergeleken met 'normaal'. Gelukkig drinkt hij wel!
  zondag 6 maart 2005 @ 09:19:15 #207
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25392484
Hé Sugartje, ik ben natuurlijk geen ervaringsdeskundige, maar ben wel net even op een handige site geweest, waarvan er een linkje in een berichtje van Melonovy stond, in het topic over zelf hapjes kokkerellen. Zou Maria trouwens ipv water niet ook al diksap mogen? Of bijvoorbeeld Roosvicee? Enne... volgens die site mag ze in ieder geval nu zo ongeveer voorzichtig al wel wat aardappel in combinatie met groente... maar goed; check maar even.
  zondag 6 maart 2005 @ 10:22:18 #208
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25392830
Tex, hoe is het nu met Noah? En hoe gaat het met Morris?

Suiker je kan trouwens ook die liga door de hapjes prakken, misschien vult het dan wat meer als ze al wat binnen krijgt.

Jolie was vannacht helemaal overstuur. Er was een 'buren'ruzie voor onze deur met politie, zwaailichten en veel geschreeuw. Ze werd er bang van, ze was wakkeer en sloeg d'r handjes voor d'r ogen en snikte heel zielig. Toen maar in bed genomen en toen sliep ze na een uur wel weer verder. Ik vond het echt heel zielig.

Is dit trouwens herkenbaar? Ik moet d'r echt half vastbinden wil ik d'r aangekleed krijgen
pi_25392863
Ja, Myrthe draait ook alle kanten op. Maar het helpt als ik haar met haar haarborstel laat spelen, dan blijft ze netjes liggen. De ijdeltuit.
  zondag 6 maart 2005 @ 10:29:00 #210
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25392884

Hier werkt de tandenborstel soms wel maar de tandpasta is nog net ff interessanter. Ze is trouwens helemaal gek van tandenpoetsen. Ze gaat er echt helemaal voor zitten dat dan weer wel
  Licht Ontvlambaar zondag 6 maart 2005 @ 10:33:22 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25392910
Heel herkenbaar Lb, vooral net als we een mooie poepluier aan het verschonen zijn Meestal geef ik haar een rubber eendje, dan blijft ze wel liggen. Maar goed, Isa 'plonst' ook graag met haar beentjes en dan niet alleen in bad. Tilt ze allebei haar benen op om ze vervolgens met veel vaart weer te laten vallen. En ook dat is bij de bovenvermelde luiers geen onverdeeld succes...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 6 maart 2005 @ 12:01:04 #212
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25393878
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 16:24 schreef Sugar het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat ik verdrietig ben over wat ze over Maria, mijn Maria, mijn meisje dat nooit zomaar huilt, zeiden op het kinderdagverblijf:

Je hebt babietjes die gewoon heel makkelijk zijn en alles wel goed vinden, en babies die dat niet zijn, die wat lastiger zijn en meer huilen en jullie hebben helaas (!!!!!!) die laatste.

Vind het zo'n vervelend gevoel en zo'n vervelende opmerking.
Who cares?
Als jij weet dat het niet zo is, waarom je er dan zo druk over maken en rottig over voelen?

Je zou hooguit een opmerking dat ze thuis niet zo is kunnen maken, kan ze eens nadenken waarom het op het verblijf aldus haar wel zo is, verder totaal geen aandacht aan besteden, lijkt me.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_25393912
quote:
Op zondag 6 maart 2005 10:33 schreef Sjeen het volgende:
Heel herkenbaar Lb, vooral net als we een mooie poepluier aan het verschonen zijn

Of ze willen met hun handjes in hun eigen luier graaien Gelukkig weet ik dat tot nu toe te voorkomen, behalve dat ik zelf met een vinger in de poep zit omdat ze zo wild liggen te bewegen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 6 maart 2005 @ 12:16:53 #214
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25394108
Noah is nu echt een beetje ziek geloof ik. Sinds gisteravond ook echt diarree en hij drinkt nog steeds slecht. Met veel moeite gisteravond nog wat water bij hem naar binnen gekregen. Maar hij lijkt er nog steeds geen last van te hebben, is niet huilerig, hangerig of suf en heeft ook geen verhoging/koorts.
Vanochtend een arts gebeld en die zei dat het niet ernstig was. Maar als er morgen nog geen verbetering in zit dan moeten we langs onze eigen huisarts.
Ik was wel een beetje bang voor uitdroging, omdat ie gisteren tussen zijn laatste 2 flesen niet geplast had, en daarna dus heel veel diarree had. Vanochtend echter wel weer geplast.

We moesten proberen hem vaker te laten drinken en dan kleinere hoeveelheden, wat we dus eigenlijk al deden. Eventueel konden we hem een kinderparacetamolletje geven, zodat ie daarna misschien beter zou drinken als ie zich beter voelde.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 6 maart 2005 @ 12:57:13 #215
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25394696
Geeft Zoë met het verschonen een popje in de hand gaat gelukkig goed hier
Even snel op de bank vlot een luier verschonen gaat des te slechter en zit ik haar zowat te klemmen tussen mijn benen

Tex als je wat vocht geeft wel lauw doen hoor koud voelt niet lekker in een maagje wat van streek is

Hier een blunder gemaakt gister Zoë lekker in de tummy gedaan, lekker schoon maar wat doet haar stomme moeder in plaats van haarlotion in het haar gooi ik er babyolie in Ze heeft me nu toch een vies vet bosje haar op haar hoofd
pi_25395110
Dylan heeft last van ontstoken oogjes. Heeft iemand daar ervaring mee? Behalve gewoon goed schoonhouden heb ik geen idee wat ik ermee moet. Ik weet ook niet of het echt ontstoken is of dat er wat anders is. Er komt in ieder geval allemaal etter/slaap uit en er ligt een laagje vocht op zn oogbol.. Ook is de onderkant van zn oogje iets rood en opgezwollen. Tis zo'n zielig gezicht. hij krijgt zn oogje amper open, zeker als ie net wakker is.
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 13:26:27 #217
81992 Githa
pi_25395141
ohw Rottdog dat is idd een zooi .... achja ze zal iig geen droog haar krijgen van dit weer

Tex, alle tips dit ik ken zijn al gegeven dus ik heb geen nieuwe raad voor je Hoe gaat het nu met hem ?

Anitra, hoe is het met Djulian? ...

Jordy is ook niet helemaal lekker kan alleen niet zeggen waar hij last van heeft. Hij heeft geen koorts zijn temp is maar ietsie hoger als normaal krampjes lijken het ook niet te zijn druppels en een warm badje schijnen ook niet te verzachten zoals normaal wel het geval is bij krampjes suf is hij ook niet maar hij huilde gister en vannacht erg veel en hij was gewoon niet te troosten zo ken ik mijn mannetje niet dus iets zit hem dwars
Hij is nu helemaal uitgeput en ligt te slapen, lekker in het zonnetje in de box
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 13:32:24 #218
81992 Githa
pi_25395237
quote:
Op zondag 6 maart 2005 13:24 schreef DaanBanaantje het volgende:
Dylan heeft last van ontstoken oogjes. Heeft iemand daar ervaring mee? Behalve gewoon goed schoonhouden heb ik geen idee wat ik ermee moet. Ik weet ook niet of het echt ontstoken is of dat er wat anders is. Er komt in ieder geval allemaal etter/slaap uit en er ligt een laagje vocht op zn oogbol.. Ook is de onderkant van zn oogje iets rood en opgezwollen. Tis zo'n zielig gezicht. hij krijgt zn oogje amper open, zeker als ie net wakker is.
Dat heeft Jordy ook ruim een week gehad.
Zolang er alleen "soep" uitkomt is dit goed te behandelen met afgekoeld gekookt water , zodra zijn oogwit rood wordt kun je spreken van een bacterie en kun je bij de huisarts een zalfje krijgen. maar schoonmaken met afgekoeld gekookt water en een watje kan nooit geen kwaad

Gewoon telkens als je wat "soep" ziet dit van buiten naar binnen wegvegen met een watje, wat je nat hebt gemaakt in gekookt water. wel bij elke veeg een nieuw watje pakken.
En idd na het slapen kan het er wel eens erg uitzien.
Bij ons is het zo na ruim een week toch over gegaan
  zondag 6 maart 2005 @ 13:33:14 #219
61800 Rottdog
pi_25395252
Afgekoeld gekookt water toch wel Daanbanaan

Nee idd githa droog wordt het haar niet nee

Sprongetje of gewoon ff niet lekker in zijn velletje githa
  zondag 6 maart 2005 @ 13:42:08 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25395436
Githa, misschien heeft Jordy een sprongetje in z'n ontwikkeling, dan kunnen ze ook wat huileriger en hangeriger zijn.

Met Noah gaat het wel eigenlijk. Hij heeft nog steeds nergens last van, heeft het nog prima naar zijn zin. Drinkt alleen nog steeds weinig, maar de diarree is nu even weer wat minder
©Dumbo
pi_25395473
Oke.. dan zal ik even kijken hoe het verder gaat. Hij ligt nu te slapen. Heb het inderdaad schoongemaakt met afgekoeld gekookt water. Hoe lopen ze zoiets op? gaat dat gewoon "vanzelf"? Want verder zou ik geen idee hebben hoe die het heeft kunnen oplopen.

Tis echt zo'n zielig gezicht, terwijl ie er denk ik zelf vrij weinig last van heeft.

Jordy ook al een dipje? Volgens mij heeft ieder kindje zn dipjes met deze kou en winter. T mag van mij wel snel lente worden, ook al heeft de sneeuw ook zn charmes natuurlijk.

Rottdog, hoe staat het met Zoe's haar? Ze zeggen dat weken in water helpt tegen vet haar. Ik heb namelijk zelf eens een beetje teveel kokosvet in mn haar gesmeerd en toen was het ook bagger. Na een uurtje in bad te hebben geweekt viel het daarna wel mee.

Tex, ik hoop dat Noah zich gauw weer beter voelt!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 13:44:58 #222
81992 Githa
pi_25395492
Dat is iig al goed Tex want met diarree verliezen ze veel vocht.

Dan zal Jordy een sprongetje hebben denk ik...zo zielig is dat als je weet dat er iets is maar je kunt ze niet troosten....
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 13:48:13 #223
81992 Githa
pi_25395539
Daan,
Dylan's oogjes zijn gewoon wat geirriteerd, je moet natuurlijk na gaan dat hij nu voor het eerst in contact komt met stofdeeltjes,kou en wind en sommige kleintjes krijgen daar last van.
  zondag 6 maart 2005 @ 14:25:52 #224
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25395931
quote:
Op zondag 6 maart 2005 10:22 schreef Luchtbel het volgende:
Tex, hoe is het nu met Noah? En hoe gaat het met Morris?

Suiker je kan trouwens ook die liga door de hapjes prakken, misschien vult het dan wat meer als ze al wat binnen krijgt.

Jolie was vannacht helemaal overstuur. Er was een 'buren'ruzie voor onze deur met politie, zwaailichten en veel geschreeuw. Ze werd er bang van, ze was wakkeer en sloeg d'r handjes voor d'r ogen en snikte heel zielig. Toen maar in bed genomen en toen sliep ze na een uur wel weer verder. Ik vond het echt heel zielig.

Is dit trouwens herkenbaar? Ik moet d'r echt half vastbinden wil ik d'r aangekleed krijgen
[afbeelding]
Zo viel Léon dus van de commode, dus wees dubbel gewaarschuwd!!!
Wel sneu voor je kleine meisje dat ze zo overstuur was.

Hoe is het eik met Danyel en mams??
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_25396144
quote:
Op zondag 6 maart 2005 13:43 schreef DaanBanaantje het volgende:
Oke.. dan zal ik even kijken hoe het verder gaat. Hij ligt nu te slapen. Heb het inderdaad schoongemaakt met afgekoeld gekookt water. Hoe lopen ze zoiets op? gaat dat gewoon "vanzelf"? Want verder zou ik geen idee hebben hoe die het heeft kunnen oplopen.
Wil je niet weten

Uitgekookt water hoeft niet per sé meer tegenwoordig, gewoon koud mid-stream water is afdoende( dus kraan even doorspoelen dan pas watje eronder) heb ik begrepen. Verder wil het wel eens helpen om wat traanbuismassage te doen tis bij die kleintjes vaak wat vernauwd en op die manier zou de doorgang verbeteren(werkte overigens bij Kian voor geen meter, maar je weet nooit) Als het lang duurt zou ik gewoon een zalfje laten voorschrijven dan is het zo over, vind het altijd zo zielig voor die kleintjes...

Loena
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_25396198
Kom ik weer met een ouwewijvenmiddeltje.. Zelf nooit nodig gehad, maar sommigen druppelen er moedermelk in. Dat werkt ook actief tegen een ontsteking enzo, schijnt goed te helpen.

Sorry als dit een tip is waar je niets mee kunt omdat je flesvoeding geeft, maar ik heb echt geen lijstje in m'n hoofd met wie welke voeding geeft aan haar baby, vandaar.
  zondag 6 maart 2005 @ 15:52:45 #227
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25397410
quote:
Op zondag 6 maart 2005 14:25 schreef dutchie het volgende:

[..]

Zo viel Léon dus van de commode, dus wees dubbel gewaarschuwd!!!
Wel sneu voor je kleine meisje dat ze zo overstuur was.
Ja ik weet het...je doet er alleen niks aan dat gehannes he

Maar ze heeft d'r portie stagediving al gehad geloof ik. Ze stond tussen bank en box en werd helaas razendenthousiast door dat stomme gele kuikentje van de ringtone reclame. Ze vergat waar ze mee bezig was en klapte achterover op de grond
Lekker bezig allemaal deze week?

[ Bericht 8% gewijzigd door Luchtbel op 06-03-2005 16:02:18 ]
  zondag 6 maart 2005 @ 16:09:05 #228
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25397737
Dank voor jullie reacties.

Ik wéét dat ze al die dingen waarover ik twijfelde "mag", maar mijn twijfel lag meer bij "moet het ook"? Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat het niet móet en dus geven we fruit en groente en verder nog even niet zo veel (aardappel, vlees, enz).
Het kruimelen van Liga door hapjes wordt al een hele tijd gedaan.
En ook van de mogelijkheid tot het geven van diksap en eventueel Roosvicee ben ik op de hoogte. Vind water alleen een betere optie nog.

Vandaag lukte het fruit redelijk goed! Banaan uit een potje! Niet zefl gemaakt dus deze keer! Als ze er maar geen gewoonte van maakt om mijn eigen brouwsels te laten staan en Olvarit te verkiezen! Grrrrr.
Én ze heeft een broodkorstje afgelebberd en ook wat binnen gekregen ervan. Het gaat best goed.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25397780
Met Djulian gaat het redelijk de goeie kant op. Gisteren was hij weer vrolijk, maar het eten wil nog steeds niet. Potje met groente is er wel ingegaan, maar de melk krijg ik er dus bijna niet meer in. nu is de melk die hij krijgt ook super smerig en kan ik me voorstellen dat hij liever andere dingen heeft Gelukig gaat er nog wel sap in zo nu en dan zodat hij toch redelijk genoeg vocht naar binnen krijgt. De koorts is weer weg. Gisteren was hij al koortvrij en vandaag tot nu toe ook. Het is afwachten tot dinsdag.

Dikke kus voor alle kindjes die zich niet lekker voelen

Githa vervelend dat je niks kan " vinden" waar door hij van slag is. Hopenlijk voelt hij zich snel weer beter in zijn velletje zitten

Jolie Stagediven moet je niet doen hoor
  zondag 6 maart 2005 @ 16:32:10 #230
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25398172
heeft iemand een tip voor ons?? het gaat nl om het volgende.

Onze dochter sanne is nu 17 dagen oud,en qau drinken gaat het niet goed denken we.
Ze drinkt wel de 8 voedingen maar over een flesje doet ze heel lang.
Ze drinkt nu 60cc en doet daar meer als een uur over.
Na 5 minuten drinken valt ze al in slaap,en we moeten haar steeds wakker maken om haar verder aan het drinken te krijgen.
Ook wil ze sàvonds niet in haar eigen bedje slapen blijkbaar is het daar te donker voor haar.
Wat kunen we hier aan doen??
alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 6 maart 2005 @ 16:32:52 #231
61800 Rottdog
pi_25398178
Sugar het is en blijft een kwestie van jou eigen gevoel en zo aan Maria te zien is dat gevoel goed juist niets is verplicht

Het haar van Zoë is nog steeds enorm vet het kan alle kanten op staan nu gaan we morgen weer zwemmen en dan denk ik het er wel uit te krijgen tenminste als we met de auto weg kunnen komen alweer sneeuw hier

Maxi-Cosi als slee werkt ook perima

Heb ook wel eens begrepen dat moeders spuug helpt tegen ontstoken oogjes

Djulian geweldig vent dat je weer wat beter in je velletje zit

Jolie stage-diven is voor die-hard rockers nog niet voor kleine meisjes hoor
  zondag 6 maart 2005 @ 16:39:17 #232
61800 Rottdog
pi_25398285
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:32 schreef edje34 het volgende:
Onze dochter sanne is nu 17 dagen oud,en qau drinken gaat het niet goed denken we.
Na 5 minuten drinken valt ze al in slaap,en we moeten haar steeds wakker maken om haar verder aan het drinken te krijgen.
Ook wil ze sàvonds niet in haar eigen bedje slapen blijkbaar is het daar te donker voor haar.
alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt.
Andere speen nemen blijkbaar moet ze er teveel moeite voor doen waardoor ze uitgeput raakt en over 60 cc een uur doen dat lijkt mij niet normaal
Bedje misschien te koud, te warm, te vol maak het in elk geval rustig in het bedje geen speeltjes enzo. Donker lijkt mij sterk maar je weet het maar nooit bedlampje, deur op een kiertje met op de overloop het licht aan.
  zondag 6 maart 2005 @ 16:42:49 #233
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25398330
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:32 schreef edje34 het volgende:
heeft iemand een tip voor ons?? het gaat nl om het volgende.

Ook het verschonen vind ze niet pretig,ze krijst dan alles bij elkaar.
Ze word pas weer rustig als ze in een van onze armen ligt.
Ook wil ze sàvonds niet in haar eigen bedje slapen blijkbaar is het daar te donker voor haar,
terwijl we voldoende licht hebben voor haar.
alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt.
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 16:49:11 #234
81992 Githa
pi_25398421
Ik ben het met Rottdog eens naast het proberen van een andere speen misschien ook eens proberen de dop wat losser te draaien het bubbeld dan meer tijdens het drinken zeg maar dan hoeft ze er niet zoveel moeite voor te doen.

Jordy viel de eerste 3 weken ook steeds in slaap onder de fles maar ik zorgde er dan voor dat hij niet al te warm en confortabel ligt en als dat niet genoeg was ging ik tussendoor zijn luier verschonen en daar werd meneer wel weer even wakker van die kou aan zijn billen en zoals ik hierboven schreef, de dop losser draaien zodat hij net niet lekt. Jordy dronk toen in 1 x veel vlugger

Over het niet in haar bedje willen liggen .... ligt ze overdag wel eens in bed ? want dan kan ze in het licht wennen aan haar bedje en als dat niet helpt idd een lampje op de gang aanlaten.

Jordy zat met 2,5 week al wel op 110 cc 7 maal per dag
  zondag 6 maart 2005 @ 16:53:16 #235
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25398488
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:39 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Andere speen nemen blijkbaar moet ze er teveel moeite voor doen waardoor ze uitgeput raakt en over 60 cc een uur doen dat lijkt mij niet normaal
Bedje misschien te koud, te warm, te vol maak het in elk geval rustig in het bedje geen speeltjes enzo. Donker lijkt mij sterk maar je weet het maar nooit bedlampje, deur op een kiertje met op de overloop het licht aan.
De speen is goed,we gebruiken een speen van Avent en die loopt goed,ook de melk is goed op tempratuur.nu net weer ze drinkt wat tuttert even aan de fles en valt weer in slaap.
en het bedje doen we voor het slapen gaan voorverwarmen met een bellywarmer.
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 16:55:50 #236
81992 Githa
pi_25398517
de speen loopt misschien wel goed maar het klan zijn dat je dochtertje de voorkeur geeft aan een andere vorm... het kan ook zijn dat een gewone speen te veel energie kost...een 123 speen kan dan de oplossing zijn ik weet niet of die er zijn van avent, bibi en difrax heeft ze iig wel
  zondag 6 maart 2005 @ 17:05:47 #237
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25398655
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:55 schreef Githa het volgende:
de speen loopt misschien wel goed maar het klan zijn dat je dochtertje de voorkeur geeft aan een andere vorm... het kan ook zijn dat een gewone speen te veel energie kost...een 123 speen kan dan de oplossing zijn ik weet niet of die er zijn van avent, bibi en difrax heeft ze iig wel
we hebben wel een 1,2,3, speen gehaald bij de Etos maar die is vanaf 3mnd.
We hebben gekeken overal,maar ze hebben nergens een 1,2,3, speen voor zuigelingen.
We hebben ook een andere speen geprobeert,maar die loopt weer te snel.
(Hans teeuwen)
  zondag 6 maart 2005 @ 17:54:25 #238
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25398888
Wat bij Kai hielp was zijn sokjes of broekje uittrekken als hij ging drinken. Dan had hij het wat kouder en viel hij niet in slaap. Van houding wisselen tijdens het drinken wilde ook wel helpen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 6 maart 2005 @ 17:55:06 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25398902
Edje34, proberen gewoon, die 3-standenspeen.
Kan geen kwaad en als ze er teveel ineens door krijgt, ga je gewoon weer terug op ouwe speen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 6 maart 2005 @ 17:55:51 #240
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25398920
Gefeliciteerd met je dochter trouwens Edje
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 6 maart 2005 @ 18:02:51 #241
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25399043
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:55 schreef m@x het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter trouwens Edje
thnxss

(Hans teeuwen)
  zondag 6 maart 2005 @ 18:04:52 #242
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25399069
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:55 schreef Sugar het volgende:
Edje34, proberen gewoon, die 3-standenspeen.
Kan geen kwaad en als ze er teveel ineens door krijgt, ga je gewoon weer terug op ouwe speen.
Hebben we al gefaan Sugar maar dan drinkt ze zo gulzig dat ze zich verslikt en alles uitspuugt.
We hebben de speen dan op stand 1 staan.
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 18:20:02 #243
81992 Githa
pi_25399287
Jordy kan zich omdraaien van zijn buik naar zijn rug en hij heeft er nog lol in ook
Telkens als ik hem terug op zijn buik leg begint hij vast die kant op te hangen om te gaan omrollen
Dan heeft hij gister zeker last gehad van een 'sprongetje'
* Githa is helemaal trots
  zondag 6 maart 2005 @ 19:03:32 #244
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25399934
Edje, mijn ervaring met Avent is dat je de speen er echt heel los op moet doen omdat ie anders zo goed als geen melk doorlaat. In het begin durf je waarschijnlijk niet zo (tenminste ik niet..) maar echt, hij moet er net niet afvallen. Regelmatig tijdens het drinken draai ik 'm nog losser (daar word je vanzelf handig in) omdat ie dan 'herrie' maakt. Als je niets meer hoort (let op: als ie vast zit hoor je ook niks, maar dan kan ie geen lucht aanzuigen en laat ie dus ook geen melk gaan) of hooguit een heel licht 'geklok' van lucht dat de fles inkomt loopt ie pas goed door.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 6 maart 2005 @ 19:57:28 #245
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25400654
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:03 schreef E.T. het volgende:
Edje, mijn ervaring met Avent is dat je de speen er echt heel los op moet doen omdat ie anders zo goed als geen melk doorlaat. In het begin durf je waarschijnlijk niet zo (tenminste ik niet..) maar echt, hij moet er net niet afvallen. Regelmatig tijdens het drinken draai ik 'm nog losser (daar word je vanzelf handig in) omdat ie dan 'herrie' maakt. Als je niets meer hoort (let op: als ie vast zit hoor je ook niks, maar dan kan ie geen lucht aanzuigen en laat ie dus ook geen melk gaan) of hooguit een heel licht 'geklok' van lucht dat de fles inkomt loopt ie pas goed door.
Hebben we allemaal geprobeerd,maar feit blijft dat ze toch elke keer in slaap valt na 10 of 15 cc
(Hans teeuwen)
  zondag 6 maart 2005 @ 20:06:26 #246
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25400769
Aventspenen waren hier bij beide kinderen geen succes, er zijn van dodie 3 standenspenen voor zuigelingen, helaas moet je dan wel de flessen erbij kopen. Het klinkt toch echt alsof ze er teveel moeite voor moet doen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 6 maart 2005 @ 20:10:23 #247
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25400822
Jordy!!!!
Geweldig, Githa! Jippie!!!!!
  zondag 6 maart 2005 @ 20:30:14 #248
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25400998
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:06 schreef Leah het volgende:
Aventspenen waren hier bij beide kinderen geen succes, er zijn van dodie 3 standenspenen voor zuigelingen, helaas moet je dan wel de flessen erbij kopen. Het klinkt toch echt alsof ze er teveel moeite voor moet doen.
weet jij waar ze die dodieflesjes+spenen verkopen??
(Hans teeuwen)
  zondag 6 maart 2005 @ 20:33:52 #249
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_25401060
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:28 schreef Sugar het volgende:
Fluf en Knor, dank!
Lastig om iets uit "op te pikken" omdat jullie toch ook weer heel andere situaties hebben! Danyel met sonde, Jayden met borts en dus veel vaker een "eetmoment".

Ik denk nu aan ongeveer zoiets (afgaand op laatste dagen):

• 6..30 fles 180 cc en rijstebloem
  • hier ergens tussendoor water aanbieden?
  • 10.00 fruit
  • 12.00 fles 200 cc
  • hier ergens tussendoor water aanbieden?
  • tussendoor rijstewafel laten lebberen (meer is het niet echt, maar goed)
  • 16.00 fles 200 cc
  • 17.30 groente (en aardappel? en vlees/vis/ei?)
  • 21.00 fles 180 cc

Ik twijfel dus over water of ander drinken tussendoor én over de warme hap van groente en misschien nog meer.
    Maar Maria eet echt voor geen centimeter op dit moment, dus ik heb nog ff!
  • Sugar Thijs heeft ook nog bv maar hier is het momenteel zo

8.00-9.00 bv
    11.00 fruit
    12.00-13.00-bv
    16.00-17.00- groentehapje
    17.00-18.00 bv
    20.00-21.00 bv
    We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
    Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
      zondag 6 maart 2005 @ 20:35:19 #250
    24141 Bar_en_Mar
    Koetje boe
    pi_25401075
    Jordy wat goed jochie zomaar draaien draaien draaien *o*
    We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
    Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')