Hebben ze daar dan een boekje vor Poemojn?quote:
En dan noem je het boek: "Het grote Google-opvoedboekquote:
Ik vind dat je sowieso van een baby nog niet kan zeggen dat ze lastig is. Bij lastig denk ik meer aan peuters die een keertje dwars doenquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Lekker makkelijk om dat af te schepen op Maria, zo van :"Ja, lastig kind he?" .
Idd...als een kind 'alles goed' moet vinden, dan vraag je je af wat ze daar met die kinderen doen. Urenlang laten liggen? Geen aandacht geven? (ik zal het wel overdrijven, maar goed)quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:01 schreef bixister het volgende:
sugar, vervelend dat ze je kind als 'lastig' bestempelen bij 't kinderdagverblijf zeg, daar zou ik ook pissig over zijn. maar bedoelden ze misschien niet dat maria gezond assertief is? 'alles wel goed vinden' is natuurlijk een ander uiterste (dat zou je waarschijnlijk niet eens willen...). nou ja, ik zou er ook nog wel even op terug komen als ik jou was. hopelijk krijg je 't opgehelderd.
Noa heeft als gemiddelde temperatuur ook 36,8. Wel eng he, als het ineens kouder is en je weet niet hoe het komt. Is gewoon raarquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:11 schreef texelonia het volgende:
De laatste tijd had ie juist vaker net onder de 37,5 daarom dacht ik dat zo'n lage temp niet zijn normale temp was. Maar warm houden en kruikjes enzow waren voldoende blijkbaar want vanochtend had ie alweer 36,9En hij drinkt nog gewoon goed en kan nog steeds lachen
Hij zal het dus wel gewoon koud hebben gehad denk ik.
Is bij mij ook bijna gebeurd... echt doodeng...en ik blijf er nu ook altijd naast staan en houd de wagen goed vast!! (en liever nog ga ik met de draagzak en dan ga ik zitten...)quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:29 schreef Luchtbel het volgende:
Ja en eigenlijk is het helemaal niet grappig.
Het was druk en rot weer, chauffeur zei me naast de wagen te gaan zitten omdat het vervelend was voor mensen die moesten instappen. Ik luisterde; wat ik gewoon niet had moeten doen.
Bus reed te hard, door de bocht en over stukje dta naar beneden ging, kinderwagen viel achterover, schoot tegen de deur en kantelde.
Ik had hem wel vast aan de zijkant maar dat kun je op die manier dus echt niet houden.
Jolie lag toen net een week niet meer in de bak en de zonneklep was uitgeklapt, anders was ze of wel op de grond gevallen of op d'r hoofd terecht komen. Dat was eens en nooit weer. Ik ben gauw daarna weer met de bus gegaan, anders werd het echt een angst. Heb me nog net niet aan die vasthouhandvaten opgehangen maar wat voelde ik me daar vreselijk over.
Het is de afgelopen dagen ook wel koud natuurlijk, dus op zich wel logisch dat hij het dan ook iets kouder heeft denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:44 schreef Suzanna het volgende:
Noa heeft als gemiddelde temperatuur ook 36,8. Wel eng he, als het ineens kouder is en je weet niet hoe het komt. Is gewoon raar.
Is Noah ook zo'n lachebekje? Noa gaat steeds meer lachen, en ze praat écht terug met die babygeluidjes...daar begon ze mee toen ze 2 maanden was maar nu is het een stuk meer! Doet Noah dat ook? (is zooo lief en leuk...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |