quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:13 schreef poemojn het volgende:
Anitra, hebben jullie nog een potje in huis? Anders kun je 't daar eens mee proberen. Klinkt heel apart, ik weet 't, maar er zijn zelfs mensen die hun kind al vanaf de geboorte op het potje zetten. Doordat dat kouder aanvoelt krijgen ze vaak een reflex en plassen ze. Misschien zou je het kunnen proberen, scheelt weer een zakje.
Mijn moeder zegt wel vaak dat als ik in deze tijd geboren was, ik ws geen huilbaby was geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:19 schreef poemojn het volgende:
Naar aanleiding van het opvoedboekentopic:
Wat ik me wel eens afvraag: praten jullie over opvoeding met je ouders (in het bijzonder je moeder) en heb je daar veel aan? Ik merk dat mensen verwachten dat ik dingen net zo doe als mijn moeder, terwijl mijn moeder vindt dat ik alles anders doe (maar als ik iets vraag weet ze ook niet meer hoe zij dat deed; te lang geleden).
Ik zou idd water aan bieden als je al tussendoor drinken wil aanbieden. Naast water kom je al gauw uit op ongezoet vruchtensap ala diksap. In potjes zit vanaf 6 mnd ook vlees en ei en aardappel dus ik zie niet in waarom je het vers dan niet zou mogen. Gewoon langzaam aan beginnen, zoveel eet ze nog niet en lekker laten proeven van je eigen bord (als je maar een beetje de nitraatrijke groenten in de gaten houdt evenals zout en kruiden) (voor je he weet eet ze je de oren van je hoofdquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:28 schreef Sugar het volgende:
Fluf en Knor, dank!
Lastig om iets uit "op te pikken" omdat jullie toch ook weer heel andere situaties hebben! Danyel met sonde, Jayden met borts en dus veel vaker een "eetmoment".
Ik denk nu aan ongeveer zoiets (afgaand op laatste dagen):
6..30 fles 180 cc en rijstebloem
hier ergens tussendoor water aanbieden?
10.00 fruit
12.00 fles 200 cc
hier ergens tussendoor water aanbieden?
tussendoor rijstewafel laten lebberen (meer is het niet echt, maar goed) ![]()
16.00 fles 200 cc
17.30 groente (en aardappel? en vlees/vis/ei?)
21.00 fles 180 cc
Ik twijfel dus over water of ander drinken tussendoor én over de warme hap van groente en misschien nog meer.
Maar Maria eet echt voor geen centimeter op dit moment, dus ik heb nog ff!
Dutsj, een tandje zou wel leuk zijn!Maar zie nog niets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |