Ik heb ook vooral die emotionele kant, dat houden van, de liefde die ik extra wil overbrengen op Maria. Mijn ouders waren niet heel vaak trots op hun kinderen, bezorgd of enorm enthousiast over "wie ik was". Wel over de dingen die ik deed en doe, maar weinig "zomaar" trots, "zomaar" enthousiast" of "zomaar een keer een echt 'ik hou van je'".
Dat wil ik wel doen!
Tex, slim toch, fles extra en veel laten slapen. Gaat het snel over!
Ik vind het wel lastig, Maria die 4 flessen "moet" en fruit en groente... Ze eet slecht van de lepel (vanwege die
![]()
-tong, maar ook vanwege moe / ongeduld).
En wij weten zelf ook niet wat nou slimste timing enzo is nog! Dus soms komen we enthousiast met fruit aan, maar heeft ze al teveel honger en dus geen geduld of goed humeur. En dan gaat ze huilen en wil ze niet in wipstoel (bijvoorbeeld).
Daarnaast weet ik niet of ze echt aardappel of ziets al met groente mag / moet? En vlees, vis, ei? Of "mag" het ook eerst nog vooral groente en fruit zijn (2 hapjes per dag dus totaal)?
Ik wil best graag concrete tips, hoor! Ben gewoon toch weer dingen vergeten te vragen, terwijl ik juist voor dit soort info ging naar cb laatst! Stom!
Dus als jullie willen (voor zoveelste keer): hoe maakten jullie eerste tijd de overstap van 5 flessen naar 4 (hoeveelheid, soort eten en timing)? Dank!