abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25423592
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:58 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat is een goede ontwikkeling. Hopelijk zet deze trend door.
Yup, jammer alleen dat men wel wenst met iemand van de eigen achtergrond te trouwen (Allochtoon dus met allochtoon), maarja, autochtone ouders staan ook niet te trappelen als hun dochter met de Turkse buurjongen binnenwandelt....Hier is aan beide zijden dus nog flink wat te verbeteren.
pi_25424363
CBS:(begin pagina 5): Na een huwelijksduur van 3 jaar kan een buitenlander een permanente verblijfsvergunning verkrijgen.

Dus geen 5 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26084275
Raar dat Vhiper niet meer reageert. Zou hij door zijn argumenten heen zijn?

Ik ben er inmiddels achter hoe mijn Argentijnse vriendin aan een Italiaans en Spaans paspoort kan komen.

Voor een Italiaans moet ze het geboorte,huwelijks en overlijdenscertificaat hebben van haar opa of oma. Eventueel heeft ze ook genoeg aan de geboorteplaats en eventueel een jaartal. Maar dan kost het wat meer. Die procedure kan in Argentinie gestart worden en kost ongeveer 200 euro en 2 á 3 maanden.

Voor een Spaans paspoort moet ze omdat ze ouder dan 21 is in Spanje gaan wonen en daar of een jaarcontract zien te krijgen of trouwen met iemand met een EU paspoort(dus ook mij als Nederlander) en dan heeft ze na een jaar een Spaans paspoort.

En dan zwaai ik lekker naar Verdonk en de IND

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 april 2005 @ 09:47:33 #24
3542 Gia
User under construction
pi_26117007
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik ben er inmiddels achter hoe mijn Argentijnse vriendin aan een Italiaans en Spaans paspoort kan komen.

Voor een Italiaans moet ze het geboorte,huwelijks en overlijdenscertificaat hebben van haar opa of oma. Eventueel heeft ze ook genoeg aan de geboorteplaats en eventueel een jaartal. Maar dan kost het wat meer. Die procedure kan in Argentinie gestart worden en kost ongeveer 200 euro en 2 á 3 maanden.

Voor een Spaans paspoort moet ze omdat ze ouder dan 21 is in Spanje gaan wonen en daar of een jaarcontract zien te krijgen of trouwen met iemand met een EU paspoort(dus ook mij als Nederlander) en dan heeft ze na een jaar een Spaans paspoort.

En dan? Kan ze met haar spaanse paspoort in nederland komen wonen, met een verblijfsvergunning?
Wil ze daarna alsnog naturaliseren, moet ze dan toch nog steeds voldoen aan de eisen die daarvoor gesteld worden.

Maar ik geef je gelijk om deze maas in de wet aan te grijpen.
pi_26118597
Iemand met een EU paspoort heeft geen verblijfs- of werkvergunning nodig in Nederland

En waarom precies zou iemand met een EU paspoort anders dan de Nederlandse die willen hebben?

Oh ja het is geen maas in de wet, want de wet is nu eenmaal zo in Italie en Spanje
  zondag 10 april 2005 @ 14:08:29 #26
3542 Gia
User under construction
pi_26121512
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand met een EU paspoort heeft geen verblijfs- of werkvergunning nodig in Nederland
Ken zat spanjaarden in Nederland met een verblijfsvergunning.
Of dat moet veranderd zijn, inmiddels, hou niet alles bij.
En waarom precies zou iemand met een EU paspoort anders dan de Nederlandse die willen hebben?

Oh ja het is geen maas in de wet, want de wet is nu eenmaal zo in Italie en Spanje

[/quote]Bedoel dan ook dat je daarvan gebruik maakt om je geliefde hiernaartoe te kunnen halen. Je omzeilt daarmee toch het Nederlandse beleid.
pi_26127945
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

En maar zeiken over andere migranten, bah, wat ben jij toch een hypocriete *Laat ik mijzelf maar censureren voordat een modje het doet*
pi_26128005
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:08 schreef Gia het volgende:

Bedoel dan ook dat je daarvan gebruik maakt om je geliefde hiernaartoe te kunnen halen. Je omzeilt daarmee toch het Nederlandse beleid.
Natuurlijk omzeilt hij het Nederlandse beleid, dat weet hij zelf ook dondersgoed, maar hij is wel haantje de voorste om te schreeuwen dat we de grenzen dicht zouden moeten gooien en dat de eisen vooral flink strenger moeten.

Bah!
pi_26128947
quote:
En maar zeiken over andere migranten, bah, wat ben jij toch een hypocriete *Laat ik mijzelf maar censureren voordat een modje het doet*
Missie geslaagd, Vhiper over de zeik

En ik heb nog geen eens een Argentijns vriendin meer
pi_26128982
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:42 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Natuurlijk omzeilt hij het Nederlandse beleid, dat weet hij zelf ook dondersgoed, maar hij is wel haantje de voorste om te schreeuwen dat we de grenzen dicht zouden moeten gooien en dat de eisen vooral flink strenger moeten.

Bah!
Kan je inhoudelijk ingaan op de kwestie of ben je uitgeluld? Een beetje triest om op de persoonlijke toer te gaan als je net bent afgemaakt in de discussie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26129278
quote:
Bedoel dan ook dat je daarvan gebruik maakt om je geliefde hiernaartoe te kunnen halen
Nee, het is namelijk niet logisch om met een Argentijnse in Nederland te gaan wonen als je zoals ik in Spanje een goede baan kan krijgen. Door in Spanje te gaan wonen heeft je relatie veel meer kans

Maar ik was ook niet van plan om de kneusjes van de IND te laten bepalen met wie ik ga samen wonen of met wie ik ga trouwen. Dat kan ik prima zelf regelen.

Diego die zowiezo niet bang voor de IND hoeft te zijn omdat hij een eigen bedrijf heeft in Nederland, Chili en Peru, dus die verblijfsvergunning is zo geregeld
pi_26130892
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[quote]Maar ik was ook niet van plan om de kneusjes van de IND te laten bepalen met wie ik ga samen wonen of met wie ik ga trouwen. Dat kan ik prima zelf regelen.

Je deinst er anders niet voor terug anderen wel de IND op te dringen, je blijft hypocriet, he?
quote:
Diego die zowiezo niet bang voor de IND hoeft te zijn omdat hij een eigen bedrijf heeft in Nederland, Chili en Peru, dus die verblijfsvergunning is zo geregeld
Dat kan je, gezien de eisen die aan zelfstandigen worden gesteld, nog eens vies tegenvallen
pi_26131104
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kan je inhoudelijk ingaan op de kwestie of ben je uitgeluld? Een beetje triest om op de persoonlijke toer te gaan als je net bent afgemaakt in de discussie.
Ik heb inhoudelijk in alle 4 deeltjes al gezegd wat gezegd moet worden, heb alle onjuistheden al meerdere malen weerlegd. Als jij wilt stellen dat ik "afgemaakt" ben, ga vooral je gang, wat mij betreft ben je dan gewoon blind.

En ja, ik vind het gewoonweg weerzinwekkend om iemand als Diego te zien op te scheppen over hoe geweldig hij wel niet z'n buitenlandse liefje hierheen zou kunnen halen, terwijl hij datzelfde liefdesgeluk anderen op pure willekeur wil ontzeggen. Dat jij het daar vervolgens nog gewoon mee eens bent, zegt ook wel weer genoeg over jou.

En nee, ik heb er geen enkele moeite mee op de persoonlijke toer te gaan, men valt mij ook vaak genoeg persoonlijk aan.
pi_26135051
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:33 schreef Vhiper het volgende:
Als jij wilt stellen dat ik "afgemaakt" ben
Nu pas?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_26139179
quote:
En ja, ik vind het gewoonweg weerzinwekkend om iemand als Diego te zien op te scheppen over hoe geweldig hij wel niet z'n buitenlandse liefje hierheen zou kunnen halen, terwijl hij datzelfde liefdesgeluk anderen op pure willekeur wil ontzeggen.
Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar probeer het eens te onderbouwen?
quote:
Dat kan je, gezien de eisen die aan zelfstandigen worden gesteld, nog eens vies tegenvallen
Zelfstandige? Wie is dat?
quote:
Je deinst er anders niet voor terug anderen wel de IND op te dringen, je blijft hypocriet, he?
pi_26139977
quote:
Op maandag 11 april 2005 03:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Al zeker 10 keer gedaan, Diego, ik begin nu al te herhalen dat ik een hekel heb alles voor jou te moeten herhalen en het begint dus duidelijk erg irritant te worden!
quote:
Zelfstandige? Wie is dat?
En dat noemt zich ondernemer
quote:
ARGH!

Nu begin je zelf al met herhalen!
pi_26159641
-----------------

Ik ben geen ondernemer.

----------
-----------------

Oftewel ik ben uitgeluld dus ik word persoonlijk.

Maar probeer het eens op argumenten te winnen? Want dat jij een karakter hebt dat zich prima leent voor persoonlijke aanvallen in een discussie is allang duidelijk.
pi_26163865
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
-----------------

Ik ben geen ondernemer.
Ah, je hebt dus gelogen:
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

quote:
----------
-----------------

Oftewel ik ben uitgeluld dus ik word persoonlijk.

Maar probeer het eens op argumenten te winnen? Want dat jij een karakter hebt dat zich prima leent voor persoonlijke aanvallen in een discussie is allang duidelijk.
Mijn argumenten heb je al gehad, Diego. Verder is het lastig discuseren met iemand die gewoon aantoonbaar (zie boven) loopt te liegen.
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:15:53 #39
3542 Gia
User under construction
pi_26170553
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ah, je hebt dus gelogen:
[..]

[..]

Mijn argumenten heb je al gehad, Diego. Verder is het lastig discuseren met iemand die gewoon aantoonbaar (zie boven) loopt te liegen.
Misschien is hij drugskoerier tussen Nederland, Chili en Peru en noemt hij dat zijn eigen bedrijf.
pi_26170781
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 14:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Misschien is hij drugskoerier tussen Nederland, Chili en Peru en noemt hij dat zijn eigen bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')