Kleine tip, heb dit ook weleens gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga toch eens uitzoeken wat de verzendkosten zijn. Op die ene site net kon ik alleen US en Canada selecteren.
Genoeg niet te moeilijke programmatjes waar je het mee voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
Dat moet allemaal te regelen zijn tegenwoordig.
Hier zullen ze toch echt met sneeuwschuivers moeten komen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:39 schreef Didiot het volgende:
Overigens zijn de wegen redelijk gepekeld hier, maar toch waag ik niet de gok
Zeker met de voorspellingen die ze gedaan hebben...
Het gaat vanmiddag in het land sneeuwen, het noorden neemt het af, en in de avondspits verwachten ze dikke ellende
was genoeg reden voor mij op m'n teamleider op te bellen
Ik zeg...... batterijen leegquote:
Valt toch wel meequote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef ondeugend het volgende:
Hier zullen ze toch echt met sneeuwschuivers moeten komen.![]()
Net de buurman even gesproken en die kon ook niet met de auto van zijn plek komen. Mijn snowboots verdwenen helemaal in de sneeuw.
Ja euh, dat is een beetje ijzel, niet meer en niet minder...quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:06 schreef Patrick281 het volgende:
T'is hier erger dan in Monster.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Dat zal je geweten wel zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook even werken.Krijg teveel blikken hier.
Is pas leuk wanneer ie langs een rij auto's gaat waarvan een het raam nog open heeft staanquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:22 schreef Didiot het volgende:
Er kwam zojuist een pekelwagen met sneeuwschuiver voorbij
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Mogguh!
En nu weer even in bed kruipt.![]()
Beterschap meissiequote:Op woensdag 2 maart 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Mogguh!
En nu weer even in bed kruipt.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:45 schreef ondeugend het volgende:
Uit een ander topic....
Assen
[afbeelding]
I knowquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oorpijn suckt, vanmiddag naar de huisarts
Is dat het koudste stadje in weet ik veelquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een kut, klote, tering, grafweer![]()
Enne... voor kou moet je naar Oymyakon gaanLaagste temperatuur -71, gemeten. Ach, in februari is de gemiddelde tempetatuur daar nog -44,3 dus valt wel mee
Absolute max. is daar -11 in februari
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:51 schreef Youssef het volgende:
Nu het toch sneeuwt mag het van mijn nog wel een tijdje aanhoudenChaos
Nog sterker, dat kan met sommige dingen niet eens, te koud.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:51 schreef Youssef het volgende:
Als ze iets in de vriezer leggen dan leggen ze het gewoon buiten![]()
Koudste bewoonde stad van de aarde, ja. Op Oost-Antartica worden nog lagere tempetaturen gemeten dan in Omyakon, namelijk -89.4 graden, dat is het record, maar is niet bewoond, is ook geen leven mogelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Is dat het koudste stadje in weet ik veelOoit een programma over gezien, geen leven joh daarzo. Ik bedoel, altijd dikgekleed en dikke wanten, daar valt toch geen fuck te doen?
Als ze iets in de vriezer leggen dan leggen ze het gewoon buiten
![]()
Nu het toch sneeuwt mag het van mijn nog wel een tijdje aanhoudenChaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |