voor je jezelf weer 10x gaat quoten,quote:
volgens map24 is Dordrecht > Den Bosch 64Km en 45 minuten rijden, en vice versa,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel ver rijden elke dag...
Mjah, ik weet het niet hoor. Ik kan het best begrijpen dat iemand het irritant gaat vinden na een tijdje. Mijn ochtendwijk loop ik onderhand ook iedere dag, gewoon non stop 3 jaar lang, met de brommer. Ik heb toevallig een vierkante wijk en in het midden van die vierkant race ik dan heen en weerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Sommige mensen hebben echt niks te doen, geweldig
Hmm, mag je ook komen als je NIET gaat circuitrijden?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd[FOK MC] Motormeet deel 10 Circuitdag @ Zolder
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb maar eens een MSN Profile gemaakt
http://members.msn.com/de(...)*VhPONJBgWi7ajm7uAE$
Nu weet ik nog niks...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
voor je jezelf weer 10x gaat quoten,![]()
ff je eigen antwoord alvast toegevoegd,
[..]
volgens map24 is Dordrecht > Den Bosch 64Km en 45 minuten rijden, en vice versa,![]()
LOL WTF! Ken die filmpjes niet eensquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef Youssef het volgende:
En nog 1 waarop de beemer aan komt rijden en een toch wel grote FokMC groep al staat te wachten. Leuke filmpjes, gewoon het idee, waarom ben ik daar nooit naar verwezenWie heeft echt ALLE meetfoto's en filmpjes? En wie wil die branden tegen een vergoeding
Pluchebeertje, kauwgomballen, klap voor je kanus of een rol drop ofzo.
![]()
Oh ja, de filmpjes:
http://members.chello.nl/pbart/Rietenpep.avi
en nog iets in dit topic http://www.motor-forum.nl/forum/topic/79355
Als het goed is staat er nu in het Arabisch "Bandit met plakrubber"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat er in je sig staat
Ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef Youssef het volgende:
Wie heeft echt ALLE meetfoto's en filmpjes? En wie wil die branden tegen een vergoedingPluchebeertje, kauwgomballen, klap voor je kanus of een rol drop ofzo.
![]()
ik heb helaas niet alle meet foto'squote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef Youssef het volgende:
Wie heeft echt ALLE meetfoto's en filmpjes? En wie wil die branden tegen een vergoedingPluchebeertje, kauwgomballen, klap voor je kanus of een rol drop ofzo.
![]()
Hmm, ik zie het er niet in hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als het goed is staat er nu in het Arabisch "Bandit met plakrubber"
Mn vorige sig in het Arabisch was meer dan 250 karakters
http://www.1-800-translate.com/machine_trans/quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het er niet in hoorHeb je het vertaald of fonetisch in het arabisch maar in het nederlands geschreven:?
![]()
Jij maakt vriendenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:35 schreef Youssef het volgende:
Wat voor zxr heb je trouwens, jaartal? Gewoon een standaard groene kleuren zxr400 toch?
Jouw sig van het arabisch terugvertalen naar het engels:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
http://www.1-800-translate.com/machine_trans/
Hoe moet het dan wel zijn?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef Youssef het volgende:
Wie heeft echt ALLE meetfoto's en filmpjes? En wie wil die branden tegen een vergoeding![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
Jouw sig van het arabisch terugvertalen naar het engels:
"The thief on a rubbery plate."
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:25 schreef Youssef het volgende:
Gore tyfus stoephoer, was zeker erg veel gevraagd om een gesprek met mij aan te knopen daarover.Gelukkig heb ik gewoon het hele mailtje gekregen incl. alle gegevens enzo (waarom niet
![]()
) Wilde de volgende dag nog wel vriendelijk verhaal halen. Maar deze hoort nog wel van me, schijnheilige kutmensen
2 takt geluid heeft geen liefhebbers he.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:51 schreef Youssef het volgende:
Mjah, ik weet het niet hoor. Ik kan het best begrijpen dat iemand het irritant gaat vinden na een tijdje. Mijn ochtendwijk loop ik onderhand ook iedere dag, gewoon non stop 3 jaar lang, met de brommer. Ik heb toevallig een vierkante wijk en in het midden van die vierkant race ik dan heen en weerKomt slecht uit want dan horen ze mij ff af en toe heen en weer crossen, maar ik kan niet anders.
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:03 schreef Youssef het volgende:
Hmm, mag je ook komen als je NIET gaat circuitrijden?![]()
Over meetings in het algemeen, ik kan eigenlijk alleen op zondagen altijd wel
Zaterdag werk ik
Maar eerst eens zien of ik een keer een motor heb en kijken hoe ik dan over meetings denk
LOL die is goedquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de MotorXtra dynomeet aangezien die normaliter niet op zondag open zijn..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee Pepijn, ook op zaterdag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |