opzouten, topicnaam is aangepastquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:01 schreef Romius het volgende:
Fotootje van mij op de Mille stond ook nog online, geen idee of die al eens gepost was
[afbeelding]
Ja, ik werk niet voor niets op de computernetwerksloopafdelingquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij weet ook niet veel, en wat een zoute topictitel zeg.
![]()
dat pak wat jij aan heb is toch huismerk van Motoport ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:01 schreef Romius het volgende:
Fotootje van mij op de Mille stond ook nog online, geen idee of die al eens gepost was
[afbeelding]
Erg gaaf ding ook, rijdt super, alleen het geluid was wel erg braaf.
En complimenten voor de fotograaf
Ja is van Motoport, ik heb 'm niet zelf ontworpen dat was later pas mogelijk dankzij de enquete die je als testrijder voor Kushitani moest invullenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat pak wat jij aan heb is toch huismerk van Motoport ?
heb jij deze ook zelf ontworpen ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
Is die Mille een milieuvriendelijk type met electromotor? Er loopt een draadje uit.
Vandaar dat het geluid zo tegenviel natuurlijk.
Moet je huilen omdat je topic op slot is gegooid?quote:
quote:
Een forward mailtje van de chef.quote:De politie heeft een lijk gevonden zonder hersens,
met een bierbuik en een hele kleine penis.
Mail me effe terug,want ik maak me een beetje ongerust.
Hoor van je
Chef,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij had ook al een post in zijn bandentopic'je.
Als het belangrijk is post hij wel he.
Voor ons niet dus.
Edit: wat zullen we hier eens op antwoorden.
[..]
Een forward mailtje van de chef.
bandentopic'jequote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
Hij had ook al een post in zijn bandentopic'je.
Als het belangrijk is post hij wel he.
Voor ons niet dus.
Aan mijn beste Chef,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:20 schreef Faithz het volgende:
Chef,
Knijp ff in je arm, als het pijn doet leef je nog en ben jij het niet.
Patrick.
ofzoiets
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aan mijn beste Chef,
Ik kreeg hedendag een e-mail van u toegestuurd, wat is de bedoeling van dit bericht.
Zelf ben ik hard aan het werk en heb geen tijd voor dit soort zaken.
Verder denk ik dat u in een identiteitscrisis zit.
De reden dat ik dit vermoed is naar aanleiding van de inhoud in uw bericht.
Ik merk een zekere overeenkomst met hoe ik u zou zien wanneer mensen mij vragen u te beschrijven.
Ja, ook van dat lichaamsdeel wat erin vermeld staat.
Niet dat ik daarover wil fantaseren, maar in uw handelingen naar mij toe blijkt toch wel een drang naar enige compensatie voor een gebrek in uw priveleven.
Was getekend,
Patrick.
Tussen neus en lippen door getikt, niet echt tijd om erover na te denken/zinsopbouw.
[..]
Aan mijn beste Chef,
Ik kreeg hedendag een e-mail van u toegestuurd, wat is de bedoeling van dit bericht.
Zelf ben ik hard aan het werk en heb geen tijd voor dit soort zaken, toch zal ik u even snel antwoorden.
Ik denk dat u zich in een identiteitscrisis bevind.
Ik merk een zekere overeenkomst met hoe ik u zou zien wanneer mensen mij vragen u te beschrijven.
Niet dat ik daarover wil fantaseren, maar in uw handelingen naar mij toe blijkt toch wel een drang naar enige compensatie voor een gebrek in uw priveleven.
Was getekend,
Patrick.
Tussen neus en lippen door getikt, niet echt tijd om erover na te denken/zinsopbouw.
Edit: toch iets gesleuteld .. snel weer verder.
Beterschap!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:42 schreef ondeugend het volgende:
* zich ziekjes in dit topic nestelen doet.
[..]
Aan mijn beste Chef,
Zelf ben ik hard aan het werk en heb geen tijd voor dit soort zaken, toch zal ik u even snel antwoorden.
Ik denk dat u zich in een identiteitscrisis bevind.
Was getekend,
Patrick.
Edit: toch iets gesleuteld .. snel weer verder.
Dank je.... ik ben gisteren naar huis gestuurd en hoefde voorlopig ( een paar dagen ) even niet weer te komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik ben ook nog steeds bezig. Ik weet inmiddels niet eens meer hoe ik me voel. Net als ik denk dat ik weer fit ben, blijk ik in slaap te zijn gevallen en wordt ik door een gigantische hoestbui half stikkend wakker.En voel ik me uiteindelijk gewoon weer slecht.
![]()
quote:We denken aan een kruising tussen Dennis/Andre/Frank en Frank die kan assisteren in Geffen en Tiel. Wie daarvoor in aanmerking denkt te komen kan zijn cv richten aan Peter Vos, Solo Moto Geffen bv. (uitsluitend schriftelijk)
Geen idee, heb me nergens ingeschrevenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:02 schreef Youssef het volgende:
@ Faithz: Nu ook een Fok!MC'er?Of gewoon een mooi-weer-poster...
![]()
Hmm, bijna iedere motorzaak zal min of meer weleens iemand 'oplichten' denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Woei!
Edit:
Nah, ik vertik het om in een motorzaak te werken die mensen oplicht...
Gore #($@*#)(@((!!(()#*quote:Aan: verzoek
Onderwerp: last van scooter
Hallo collega's,
Meneer *censuur*, *censuur*laan *, **** PL Amsterdam, bezorgwijze *wijknummercensuur* is geen abbonnee meer, maar heeft last van het lawaai van de bezorger die hard op de stoep rijdt met zijn scooter. Misschien dat jullie hem hierop kunnen attenderen? Alvast bedankt.
gr.v. *censuur*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |