abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2005 @ 20:38:28 #101
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25401116
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:27 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ohja, hoe deden Bonnie en Rian het?
Hij wilde jullie nu al carven leren? Dat heb ik nog geeneens uitgelegd gekregen.
Niet zo heel goed. Bonnie was iedere keer in de bus misselijk, en later ook gewoon ziek (grieperig ofzo, weet de details niet). En volgends mij (zeker weten doe ik het niet) vond Rian het niet echt leuk, en had ze heimwee, en was daarom maar met Bonnie mee teruggegaan (ze zijn dus de 3e dag samen met de trein terug naar huis gegaan...)

Owja, en dat carven ging dus ook niet echt goed Maar omdat we maar 3 dagen les hadden had hij (denk ik) het gevoel dat hij het iig uitgelegd moest hebben. We weten nu dus wel hoe het moet, maar kunnen het nog niet
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_25401237
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:38 schreef errrrr het volgende:
Owja, en dat carven ging dus ook niet echt goed Maar omdat we maar 3 dagen les hadden had hij (denk ik) het gevoel dat hij het iig uitgelegd moest hebben. We weten nu dus wel hoe het moet, maar kunnen het nog niet
Hoe moet carven dan, maw, hoe legde hij dat uit?

Mijn leraar heeft namelijk altijd stellig beweerd dat carven nooit helemaal goed uit te leggen valt, het moet een gevoel worden, .

Trouwens, reminds me, kwam die leraar (Robin) nog tegen, donderdag, hij herkende me meteen en vroeg hoe het op Texel was . Toch leuk, een leraar die je na een jaar nog herinnert .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25401422

Humor, van kindervrij .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25401468
zo zo... iedereen heeft het wel naar hun zin gehad zo te lezen

Maar ali, hans, leon en niels. Waarom waren jullie gister niet uit?!

Was gister echt supergezellig in de jell maar het einde van de avond verklote alles. Dus het was gewoon een gotverdomme K U T AVOND.. JEZUS!!!
  zondag 6 maart 2005 @ 21:02:25 #105
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25401503
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:46 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Mijn leraar heeft namelijk altijd stellig beweerd dat carven nooit helemaal goed uit te leggen valt, het moet een gevoel worden, .

Trouwens, reminds me, kwam die leraar (Robin) nog tegen, donderdag, hij herkende me meteen en vroeg hoe het op Texel was . Toch leuk, een leraar die je na een jaar nog herinnert .
Tsjah, gewoon 'overhangen' eigenlijk... hij heeft veel meer gezegd, maar dat weet ik allemaal niet meer. En natuurlijk, het is grootendeels een gevoel, maar je moet wel weten wat je moet doen. Dat heeft hij dus verteld zegmaar
En Toby (onze leraar dus) was wel cool Wij lopen 's avonds door het dorp, een auto achter ons te tuteren. Zat hij dus in
  zondag 6 maart 2005 @ 21:06:09 #106
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25401550
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:00 schreef MAX_crazy het volgende:

Was gister echt supergezellig in de jell maar het einde van de avond verklote alles. Dus het was gewoon een gotverdomme K U T AVOND.. JEZUS!!!
Omdat we in de bus zaten We zijn vanochtend met de boot van half elf teruggekomen
Ik ga nu maar 's optijd in bed liggen, morgen het eerste uur alweer naar school Zal wel even wennen worden zo na de vakantie
pi_25401561
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]

Humor, van kindervrij .
Wat heb jij daar in vredesnaam te zoeken?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_25401681
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:02 schreef errrrr het volgende:

[..]

Tsjah, gewoon 'overhangen' eigenlijk... hij heeft veel meer gezegd, maar dat weet ik allemaal niet meer.
Hmm, zeker backside zou ik niet zoveel overhangen, het enige wat je dan doet is je zwaartepunt verder van je board weggooien en zorgen dat er een enorm grote druk op je rand komt te staan -> stuiteren. Door je knieën gaan en je board zo schuin mogelijk stampen werkt naar mijn idee beter .

Voor de korte zig zag carve bochtjes op je achterste been leunen en dan in zo'n ritme komen, dat is leuk .
quote:
En Toby (onze leraar dus) was wel cool Wij lopen 's avonds door het dorp, een auto achter ons te tuteren. Zat hij dus in
Toby is wel een coole naam, wat voor auto reedt Toby?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25401725
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Ach, beetje slimme tegenargumenten verzamelen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25402320
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

My thoughts exactly.
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Als ik Toby hoor dan denk ik aan Toby McGuire. En Toby McGuire is a cutie. Dus het is een goede naam ja.
quote:
Nee, lijkt mij niks.
pi_25402359
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:38 schreef errrrr het volgende:

[..]

Niet zo heel goed. Bonnie was iedere keer in de bus misselijk, en later ook gewoon ziek (grieperig ofzo, weet de details niet). En volgends mij (zeker weten doe ik het niet) vond Rian het niet echt leuk, en had ze heimwee, en was daarom maar met Bonnie mee teruggegaan (ze zijn dus de 3e dag samen met de trein terug naar huis gegaan...)
Damn, dat is wel heel jammer. (en zonde)
  zondag 6 maart 2005 @ 22:03:51 #113
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25402422
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:15 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hmm, zeker backside zou ik niet zoveel overhangen, het enige wat je dan doet is je zwaartepunt verder van je board weggooien en zorgen dat er een enorm grote druk op je rand komt te staan -> stuiteren. Door je knieën gaan en je board zo schuin mogelijk stampen werkt naar mijn idee beter .

Voor de korte zig zag carve bochtjes op je achterste been leunen en dan in zo'n ritme komen, dat is leuk .
[..]

Frontside was idd stukken makkelijker dan backside... maar echt goed gaan deed het niet
En z'n volle naam was Tobias, niet zo'n bijzondere auto dacht ik, zou het echt niet meer weten.
  zondag 6 maart 2005 @ 23:29:15 #114
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25403916
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik bedoelde een indy , en dan met m'n linkerhand mooi schuin omhoog.
[..]

Klopt, dat vond ik ook het meest enge van die kickers, die landing is zo verdomd schuin .
[..]

True, en hoe sneller je een lager zwaartepunt hebt en dus stabieler bent.
Dat die landing behoorlijk schuin is vind ik totaal niet erg, dat ie zo hard is heb ik meer problemen mee..
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:27 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ohja, hoe deden Bonnie en Rian het?
Hij wilde jullie nu al carven leren? Dat heb ik nog geeneens uitgelegd gekregen.
Die gingen al de derde dag naar huis..
Maar carven is totale bullshit op de derde dag, dat moet je pas doen als je de bochtjes voor 110% onder controle heb.
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:40 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Je mag alles vertellen, ik krijg de roddels toch wel over me heen

Maar uhm, je hebt genoeg foto's (van Char dan )
Echt niet, ik heb alleen die (magere) selectie van Hans!
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:04 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ik kom er dus net achter dat Saskia (van Karel zegmaar) dus in Wachrein zat te snowboarden hadden we wel ff kunnen buurten

edit:Het was dus niet Sanne, maar Marit Rutten, werkt bij de Hema (niet op vrijdag) en heeft blond haar. Die ken ik verder dus niet, maar zij dus wel (vast via Saskia ofzo). Al heb ik wel wat rare verhalen gehoord over ene Danielle Rutten... misschien d'r zus?

Hans, fill me in!

edit 2 Dus geen zusje van een Danielle, maar het zusje van Nick. Inderdaad, had ik kunnen weten... Heb in de kroeg nog is d'r naam gevraagd, he hansje
Klopt, in Wagrain zat een groep van ongeveer 15 man van Texel, met Nick en zijn zusje Marit er ook bij. Daar zijn we nog ongeveer twee dagen mee opgetrokken daar. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat niet verteld heb!
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:46 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Zit wel wat in, maar ik ben het er niet helemaal mee eens. Het kan denk ik prima uitgelegt worden, alleen begrijp je het misschien af en toe pas goed als je het een keer gevoelt heb.
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:00 schreef MAX_crazy het volgende:

Omdat we pas vanochtend terug waren..
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:59 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Damn, dat is wel heel jammer. (en zonde)
En ik vind het nogal asociaal ook eigenlijk, er zijn namelijk zat anderen die ook graag mee gewilt hadden, maar waarvoor geen plaats meer was..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  zondag 6 maart 2005 @ 23:30:05 #115
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25403933
Maar ik ga pitten..
pi_25409402
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:36 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

God straft meteen, nu heb je ondervonden wat er gebeurt wanneer je aan de statituten der snowboarders torend: Gij zult niet rodelen, amen.

net bericht van de dokter, morgen wordt ik rond 11.00 uur verwacht in Alkmaar...
nu nog even beslissen of ik wel of niet naar school ga vandaag...
en ik denk dat ik het antwoord wel weet
pi_25409456
quote:
Klopt, in Wagrain zat een groep van ongeveer 15 man van Texel, met Nick en zijn zusje Marit er ook bij. Daar zijn we nog ongeveer twee dagen mee opgetrokken daar. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat niet verteld heb!
Ik heb nix gehoord
pi_25410255
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:04 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

net bericht van de dokter, morgen wordt ik rond 11.00 uur verwacht in Alkmaar...
nu nog even beslissen of ik wel of niet naar school ga vandaag...
en ik denk dat ik het antwoord wel weet
Wat gaan ze in Alkmaar doen dan? Word je daar geopereerd?
- Beverly Sills
pi_25410914
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Wat gaan ze in Alkmaar doen dan? Word je daar geopereerd?
Volgens mij morgen alleen foto's maken e.d. en dan een andere keer (zeer binnenkort) ook in Alkmaar opereren...
pi_25412251
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:42 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Volgens mij morgen alleen foto's maken e.d. en dan een andere keer (zeer binnenkort) ook in Alkmaar opereren...
Sterkte iig..
- Beverly Sills
  maandag 7 maart 2005 @ 14:36:36 #121
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25412282
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:08 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ik heb nix gehoord
Misschien was je er op dat moment net niet bij ofzow.
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:42 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Succes gewenst!
  maandag 7 maart 2005 @ 14:41:15 #122
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25412349
Voor de snowboardfans onder ons, wat we bijna allemaal wel zijn (inmiddels):
Het is nog 300 dagen, tot we weer kunnen!
Counter

Ook kan Niels gerust gesteld worden, want de grap die we eigenlijk op wintersport met tape zouden uithalen is nu ongeveer hier op Texel uitgevoerd, details staan in een sms'je wat je als het goed is gehad heb.

En ik heb net te horen gekregen dat we misschien op redelijk korte termijn gaan verhuizen.
Maar nog wel met nadruk op misschien, want er is nog helemaal niets zeker.
pi_25412543
quote:
Sterkte
Thx
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:41 schreef MrAli het volgende:
Counter
quote:
Ook kan Niels gerust gesteld worden, want de grap die we eigenlijk op wintersport met tape zouden uithalen is nu ongeveer hier op Texel uitgevoerd, details staan in een sms'je wat je als het goed is gehad heb.
quote:
En ik heb net te horen gekregen dat we misschien op redelijk korte termijn gaan verhuizen.
Ik help mee met dozen omgooien
  maandag 7 maart 2005 @ 15:09:44 #124
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25412762
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:54 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Thx
[..]

[..]

[..]

Ik help mee met dozen omgooien
Het is een huis dat hier welgeteld 300 meter vandaan staat. Het huis waar mijn oma en opa nu nog wonen, maar die kunnen er als ze willen uit, ze gaan vanmiddag naar een seniorenwoning kijken. Als ze dan ja zeggen blijft dat huis over, en zouden wij daar eventueel in kunnen, al dan niet tijdelijk. Ik sta er wel positief tegenover, en mijn moeder ook, en anders (we willen sowieso verhuizen) zal het lastig worden iets te vinden waar we allebei in willen. Maar ik heb voor het geval dat alvast de complete zolder in beslag genomen . En dan zie ik het al helemaal voor me, de grootste slaapkamer mag mijn moeder hebben, en tussen de twee kleinere sloop ik het tussenmuurtje eruit en dat word mijn serverhonk . En dan de zolder mijn control-room en slaapkamer, en uiteraard een plek waar geen huiswerk gemaakt gaat worden!

Maar echt veel dozen zullen niet nodig zijn, en omgooien al helemaal niet, gewoon alles in een auto mieten en die een aantal keer heen en weer laten rijden.
  maandag 7 maart 2005 @ 16:55:10 #125
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25413574
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:41 schreef MrAli het volgende:
Counter
zin zin zin
quote:
En bedankt, heb daar tot half vijf gestaan
Alleen nu moeten we nog 4 fietsen van een aantal dames identificeren, en die dan vakkundig bewerken
quote:
Mooi, dan kan ik eindelijk rechtop staan in je kamer
pi_25414075
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003656.html

All I can say is: Wow.

293 km/h met de Lamborghini Murcielago

Tiefushard met de Enzo Ferrari, allemaal op de Nederlandse snelwegen.

Impressive .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 maart 2005 @ 17:57:42 #127
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25414330
Net Team America gezien, wel leuk, en natuurlijk een goede gedachte erachter
  maandag 7 maart 2005 @ 18:08:32 #128
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25414462
En wat ligt er bij die Enzo Ferrari tussen de stoelen? Juist, een rol tape
pi_25414569
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:08 schreef errrrr het volgende:
En wat ligt er bij die Enzo Ferrari tussen de stoelen? Juist, een rol tape
Ja, dat was om het nummerbord even vast te tapen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25415107
Deze wilde ik even niet voor mezelf houden .

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 maart 2005 @ 20:17:25 #131
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25415970
Ok, over een kwartiertje op NL3: Hans Frank... ben benieuwd
pi_25417313
quote:
Op maandag 7 maart 2005 20:17 schreef errrrr het volgende:
Ok, over een kwartiertje op NL3: Hans Frank... ben benieuwd
Heb het gezien. Heel netjes gedaan, was 2e van de 10 beste lezers. Die het overigens beter deden dan de schrijvers... Hij heeft wel op het nippertje de finale gemist, helaas.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pizza_Shooter op 07-03-2005 22:22:16 ]
- Beverly Sills
  maandag 7 maart 2005 @ 22:46:37 #133
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25417778
Zo, net alle ongecomprimeerde foto's en filmpjes van Hans gedownload.. Nu nog een keer van mezelf af downloaden..

Maar uhm Niels, die hdd die ik nog van jou gehad had, is dat er eentje die 100% betrouwbaar is, of niet helemaal? Indien dat zo is mount ik mijn eigen home-dir op die hdd..en de rest op mijn andere hdd. Indien hij niet helemaal betrouwbaar is moet ik wat anders verzinnen, of gewoon het risico nemen.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:30:43 #134
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25426068
1 x XFX 128mb 6600GT PCI-E (¤180,25)
1 x AMD Box Athlon 64 3500+ Box WINCHESTER (S939) (¤267,95)
1 x ASUS A8N-SLI DELUXE (¤148,85)
Totaal: ¤597,05

Probably my new system, wat dan wel werkt..
Ditalles bij dezelfde zaak, het moederbord en de cpu zijn er redelijk goedkoop te krijgen, en ik wil graag alles bij dezelfde zaak halen, en hiermee heb ik goede ervaringen. De videoplank is er alleen van XFX, weet ik niet veel van, anders deed ik wel Asus of Club3D, maar dit zal ook wel goed zijn. Nog wel even onderzoek naar doen..
pi_25426966
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:46 schreef MrAli het volgende:
Zo, net alle ongecomprimeerde foto's en filmpjes van Hans gedownload.. Nu nog een keer van mezelf af downloaden..

Maar uhm Niels, die hdd die ik nog van jou gehad had, is dat er eentje die 100% betrouwbaar is, of niet helemaal? Indien dat zo is mount ik mijn eigen home-dir op die hdd..en de rest op mijn andere hdd. Indien hij niet helemaal betrouwbaar is moet ik wat anders verzinnen, of gewoon het risico nemen.
hij is niet 100% betrouwbaar, ik zou je muziek erop zetten ofzo (na een mooie fsk scan ofzo)
pi_25427038
Maar goed, ik kom dus net weer uit het ziekenhuis vandaan (Alkmaar)...

Arts: "Goh, die neus is mooi blauw geworden"
* NerdoNielso trots is
*hele verhaal uitgelegt*
"Oh, in Oostenrijk, daar hebben ze geen KNO-artsen"
Hij drukt en trekt wat en zegt: "Als ik dit doe, dan doet het flink pijn zeker?"
Ik: "Uhm, nee, niet bepaald "
Hij: "Oh, nou goed, als dat geen pijn doet, dan zou ik er maar vanuit gaan dat er niets aan de hand is. Verder staat hij redelijk recht een heel stabiel, dus volgens mij heeft je neus nooit helemaal recht gestaan."

En toen mocht ik weer naar huis.
M'n neus is dus volgens hem niet helemaal gebroken, misschien wel een scheurtje in het bot ofzo, maar verders staat hij nog stabiel e.d. Een heel ander verhaal dan dat wat ik van de arts in Oostenrijk te horen kreeg!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:10:16 #137
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25427099
haha valt allemaal dus wel weer mee niels, maar goed ook een neus operatie lijkt me niet bepaald prettig...

systeempje klinkt leuk alwin
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
pi_25427167
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:04 schreef NerdoNielso het volgende:
Maar goed, ik kom dus net weer uit het ziekenhuis vandaan (Alkmaar)...

Arts: "Goh, die neus is mooi blauw geworden"
* NerdoNielso trots is
*hele verhaal uitgelegt*
"Oh, in Oostenrijk, daar hebben ze geen KNO-artsen"
Hij drukt en trekt wat en zegt: "Als ik dit doe, dan doet het flink pijn zeker?"
Ik: "Uhm, nee, niet bepaald "
Hij: "Oh, nou goed, als dat geen pijn doet, dan zou ik er maar vanuit gaan dat er niets aan de hand is. Verder staat hij redelijk recht een heel stabiel, dus volgens mij heeft je neus nooit helemaal recht gestaan."

En toen mocht ik weer naar huis.
M'n neus is dus volgens hem niet helemaal gebroken, misschien wel een scheurtje in het bot ofzo, maar verders staat hij nog stabiel e.d. Een heel ander verhaal dan dat wat ik van de arts in Oostenrijk te horen kreeg!
Pfft, net aan iedere leraar uitgelegd dat je verbrijzelde neus geopereerd wordt..

Maar valt gelukkig erg mee dus.
- Beverly Sills
pi_25427186
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 13:30 schreef MrAli het volgende:
1 x XFX 128mb 6600GT PCI-E (¤180,25)
1 x AMD Box Athlon 64 3500+ Box WINCHESTER (S939) (¤267,95)
1 x ASUS A8N-SLI DELUXE (¤148,85)
Totaal: ¤597,05

Probably my new system, wat dan wel werkt..
Ditalles bij dezelfde zaak, het moederbord en de cpu zijn er redelijk goedkoop te krijgen, en ik wil graag alles bij dezelfde zaak halen, en hiermee heb ik goede ervaringen. De videoplank is er alleen van XFX, weet ik niet veel van, anders deed ik wel Asus of Club3D, maar dit zal ook wel goed zijn. Nog wel even onderzoek naar doen..
Ik heb een XFX GeForce 4 Ti 4200 en die doet het prima.
- Beverly Sills
pi_25427196
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:10 schreef il_mostro het volgende:
haha valt allemaal dus wel weer mee niels, maar goed ook een neus operatie lijkt me niet bepaald prettig...
Sterker nog, een neus operatie is gigantisch vervelend
Maar ze doen daar dus niet aan gewoon ff je neus rechtzetten ofzo
pi_25427206
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Pfft, net aan iedere leraar uitgelegd dat je verbrijzelde neus geopereerd wordt..
Thx
quote:
Dat denk ik wel jah
Maar ik gok zo op geen gym meer de komende weken
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:22:03 #142
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25427241
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Haha, idd.. Alleen dan niet tegen leraren, maar meer leerlingen..
Alleen kan Niels zich nu nog gaan afvragen welke arts er nou gelijk heeft, maarjah, ik zou toch maar voor die in Nederland gaan..

Maar iig wel een stuk beter!

Ik had Marleentje ook nog gesproken, en die verteld dat ze drie weken rust moest houden, en dat het gekneust was, dus ook niets gebroken. En dat bij haar vader een aanhechtingsplek in zijn schouder kapot was, ook niets gebroken dus. Die moest 6 weken rust houden, maar had door het tillen van de koffers in Oostenrijk al teveel gedaan..

Nouja, al met al valt het dus toch allemaal nog wel mee met de gewonden.
pi_25427326
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:22 schreef MrAli het volgende:
En dat bij haar vader een aanhechtingsplek in zijn schouder kapot was, ook niets gebroken dus. Die moest 6 weken rust houden, maar had door het tillen van de koffers in Oostenrijk al teveel gedaan..
Dat van die 6 weken hoorde ik ook van Herr politie agent die bonnen aan het uitschrijven was op een een-richtings-weg stukje wat ze een half uur daarvoor gemaakt was door de Gemeente
pi_25427359
Had Henk's voorwiel eventjes ontvreemd, als wraakactie op zijn getape.

Later heeft hij z'n wiel wel gevonden, maar het gebaar was er .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:31:59 #145
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25427379
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:58 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

hij is niet 100% betrouwbaar, ik zou je muziek erop zetten ofzo (na een mooie fsk scan ofzo)
Ik zal er wel eens naar kijken, en dan toch maar mijn home dir ofzow, eventueel mijn hele home dir nu ergens anders plaatsen voor de zekerheid. En als het goed gaat de backup weg mieteren.
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:10 schreef il_mostro het volgende:

systeempje klinkt leuk alwin
Dacht ik ook.. En ik heb dan ook fackin' behoorlijk wat in te halen..
Je wil niet weten hoe ver ik achter loop met de games, apps, muziek, films en shit.
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Ik heb een XFX GeForce 4 Ti 4200 en die doet het prima.
Na nog wat onderzoek gedaan te hebben zou ik ook niet weten waarom ik het niet zou doen. Ik las ook nog een revieuw over de overklokbaarheid van GeForce 6600 GT's, van 11 verschillende merken, en deze kwam op nr. 2
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:33:48 #146
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25427403
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:27 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Dat van die 6 weken hoorde ik ook van Herr politie agent die bonnen aan het uitschrijven was op een een-richtings-weg stukje wat ze een half uur daarvoor gemaakt was door de Gemeente
Haha, bekeuring..
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:35:16 #147
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25427432
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Had Henk's voorwiel eventjes ontvreemd, als wraakactie op zijn getape.

Later heeft hij z'n wiel wel gevonden, maar het gebaar was er .

Moeten nog oppassen dat volgende week niet iedereen met lasapparaten, gigantische tangen, circelzagen en mokers op school rondloopt..
pi_25427619
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:35 schreef MrAli het volgende:

[..]

Moeten nog oppassen dat volgende week niet iedereen met lasapparaten, gigantische tangen, circelzagen en mokers op school rondloopt..
hehe, idd. Metaaldetectors bij de ingangen lijkt me ook geen slecht plan.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:52:03 #149
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25427688
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:47 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

hehe, idd. Metaaldetectors bij de ingangen lijkt me ook geen slecht plan.
* Mr. Ali besteld nu via Bol.com een Tiger-tank zodat ie geen last meer zal hebben van de door DearPrudence opgestelde metaaldetectors..
pi_25428245
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:52 schreef MrAli het volgende:

[..]

* Mr. Ali besteld nu via Bol.com een Tiger-tank zodat ie geen last meer zal hebben van de door DearPrudence opgestelde metaaldetectors..
Op Bol.com zul je die niet vinden, op TanksForSale.co.uk echter wel, wat dacht je van deze BMP-1?

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')