Ik had de trailer gister in de bioscoop gezien. Zag er zeer heftig uit!quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:26 schreef Timo20 het volgende:
de trailer is al n tijdje in de bios te zien en die ziet er erg fraai uit. ik ken de strip verder ook niet, maar ben toch benieuwd. En bovendien: Rachel Weisz speelt mee
enige reden om te gaan kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:11 schreef California het volgende:
Ik vind Rachel Weisz alleen wat storend.
In Nederland? Hij komt de 18e hier in de States uit. Ook ik ben reuzebenieuwd!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:11 schreef California het volgende:
Die eerste poster is zeker mooi, en de trailer ziet er wel mooi uit, ben benieuwd.
Ik vind Rachel Weisz alleen wat storend.
24 februari gaat hij draaien.
Ik ook als ik de trailer zo bekijk heb ik het idee dat ze de comic totaal geen recht doen. Krijg de indruk dat ze vooral een actie superhelden film ervan gemaakt hebben, terwijl de comic veel meer een intelligente horror mysterie strip is.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb m'n bedenkingen. Ten eerste wil ik geen purist zijn, maar toch.... Hellblazer gaat over een blonde Brit -> Keanu Reeves. Ten tweede was Reeves de 5de of 6de keuze voor de rol ->
. Tenslotte ging eerst Tarsem Singh (van The Cell) regisseren, maar werd uiteindelijk gekozen voor iemand die voorlopig alleen clips van Britney Spears en Justin Timberlake heeft gedraaid ->
.
1: Blond of donker, who cares...quote:Op zondag 16 januari 2005 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
...
Hellblazer gaat over een blonde Brit -> Keanu Reeves.
Ten tweede was Reeves de 5de of 6de keuze voor de rol ->
Tenslotte ging eerst Tarsem Singh (van The Cell) regisseren, maar werd uiteindelijk gekozen voor iemand die voorlopig alleen clips van Britney Spears en Justin Timberlake heeft gedraaid ->.
laat ik voorop stellen dat ik de comics niet ken, maar als er in de comic/boeken duidelijk wordt geschreven dat de hoofdpersoon blond is, lijkt t me logisch dat je dat gegeven in de film ook gebruikt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:25 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
1: Blond of donker, who cares...
Het rood van Hellboy of het groen van The Hulk is over het hele lichaam en is afwijkend van de (gewone) mensen en dus functioneel voor het verhaal. Was de blonde haarkleur van John Constantine in de comic echt van nut? Dacht het niet... Overigens:de getekende versie van John C. is/was gebaseerd op Sting. Dus ik ben allang blij dat ze hem niet voor de film gevraagd hebben...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 06:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
laat ik voorop stellen dat ik de comics niet ken, maar als er in de comic/boeken duidelijk wordt geschreven dat de hoofdpersoon blond is, lijkt t me logisch dat je dat gegeven in de film ook gebruikt.
Zou hetzelfde zijn als dat je Hellboy zwart en The Hulk blauw zou maken
Zo van: tis maar een kleur dus who cares...
lijkt me niet
quote:Op zondag 13 februari 2005 13:04 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Het rood van Hellboy of het groen van The Hulk is over het hele lichaam en is afwijkend van de (gewone) mensen en dus functioneel voor het verhaal. Was de blonde haarkleur van John Constantine in de comic echt van nut? Dacht het niet... Overigens:de getekende versie van John C. is/was gebaseerd op Sting. Dus ik ben allang blij dat ze hem niet voor de film gevraagd hebben...![]()
Mwoa ik was om eerlijk te zijn best wel verast door zijn prestatie in Dune. Heerlijk cocky en sadistisch..quote:Op zondag 13 februari 2005 13:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]lol. is idd maar goed dat ze Sting niet gevraagd hebben
Maar ja ik vind toch dat als je een strip gaat verfilmen je je als filmmaker je ook aan de strip moet houden. Anders kan je net zo goed een nieuw verhaal bedenken (maar ja dat kunnen ze in Hollywood niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gabriel en de duivel stelen de show, dat waren de enige characters die een beetje boeiend waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |