abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23434026
Ik mag gerust zeggen dat ik in de loop der jaren een fan ben geworden van comic verfilmingen en ik vond HELLBOY zelfs een van de leukste films van de afgelopen tijd, mischien dat deze ook wel weer geinig zal worden.

Ik heb nog nooit van de strip gehoord en dus zeker niets gelezen, en ik vertik het om een trailer/teaser te bekijken, maar afgaande op de poster heb ik een goed gevoel over

CONSTANTINE

Enkele pics:

Trailer

Homepage
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:34:30 #2
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_23434456
oeh ziet er idd uit als fun. Ben het ook met je eens over Hellboy die was erg leuk. Spiderman 2 was alleen niet zo geweldige comic verfilming en Hulk was gewoon 3 keer niets (maar das mijn mening... zal wel komen door het gebrek aan zombies )
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zaterdag 20 november 2004 @ 12:26:45 #3
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23444099
de trailer is al n tijdje in de bios te zien en die ziet er erg fraai uit. ik ken de strip verder ook niet, maar ben toch benieuwd. En bovendien: Rachel Weisz speelt mee
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:23:20 #4
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23445004
Ik ken de comic (Hellblazer) wel en ben natuurlijk erg benieuwd naar de film. Aangezien dit de regisseurs eerste film is, is het nog moeilijker om te bepalen of hij er iets van weet te maken. Als de film trouwt blijft aan de comic dan wordt het een hele goede, intelligente film. sorry K-Q, als je niks wil weten moet je niet verder lezen De echte kracht van de held ligt namelijk niet bij het feit dat die een meestermagier is, maar bij zijn verbale vaardigheden. We hebben hier namelijk over een held die zo sluw en listig is, dat die de duivel zelf om de tuin weet te luiden. Maar ik ben bang dat de film zich voornamelijk op de fysieke, magische kant gaat richten.
pi_24168789

hmmm, ik ga voor poster # 1
  zondag 9 januari 2005 @ 15:06:26 #6
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24484423
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:26 schreef Timo20 het volgende:
de trailer is al n tijdje in de bios te zien en die ziet er erg fraai uit. ik ken de strip verder ook niet, maar ben toch benieuwd. En bovendien: Rachel Weisz speelt mee
Ik had de trailer gister in de bioscoop gezien. Zag er zeer heftig uit! Met een soort atoombom ontploffing, en slow motion effecten enzo. Deed ook erg denken aan The Matrix. Ik ben wel benieuwd naar deze film.

In ieder geval ziet het er stukken beter uit dan de gemiddelde comic book film (lees: Spiderman 2, Daredevil etc. )
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_24528211
Lijkt me echt een super film
pi_24528776
Ik lees sluw en listig, en ik zie Keanu Reeves...

<enter signature>
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:11:20 #9
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_24553524
Die eerste poster is zeker mooi, en de trailer ziet er wel mooi uit, ben benieuwd.
Ik vind Rachel Weisz alleen wat storend.

24 februari gaat hij draaien.
The short weekend begins with longing...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 01:13:39 #10
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24574334
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:11 schreef California het volgende:

enige reden om te gaan kijken
  zondag 16 januari 2005 @ 19:09:54 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24600783
Ik heb m'n bedenkingen. Ten eerste wil ik geen purist zijn, maar toch.... Hellblazer gaat over een blonde Brit -> Keanu Reeves . Ten tweede was Reeves de 5de of 6de keuze voor de rol -> . Tenslotte ging eerst Tarsem Singh (van The Cell) regisseren, maar werd uiteindelijk gekozen voor iemand die voorlopig alleen clips van Britney Spears en Justin Timberlake heeft gedraaid -> .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_25018563
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:11 schreef California het volgende:
Die eerste poster is zeker mooi, en de trailer ziet er wel mooi uit, ben benieuwd.

24 februari gaat hij draaien.
In Nederland? Hij komt de 18e hier in de States uit. Ook ik ben reuzebenieuwd!!
pi_25018706
Ik had gister het verhaal gelezen op de site en het lijkt me echt een spannende film.
Zeker ga ik 'm kijken.
  donderdag 10 februari 2005 @ 15:23:26 #14
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25024249
quote:
Op zondag 16 januari 2005 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb m'n bedenkingen. Ten eerste wil ik geen purist zijn, maar toch.... Hellblazer gaat over een blonde Brit -> Keanu Reeves . Ten tweede was Reeves de 5de of 6de keuze voor de rol -> . Tenslotte ging eerst Tarsem Singh (van The Cell) regisseren, maar werd uiteindelijk gekozen voor iemand die voorlopig alleen clips van Britney Spears en Justin Timberlake heeft gedraaid -> .
Ik ook als ik de trailer zo bekijk heb ik het idee dat ze de comic totaal geen recht doen. Krijg de indruk dat ze vooral een actie superhelden film ervan gemaakt hebben, terwijl de comic veel meer een intelligente horror mysterie strip is.
pi_25026855
Lijkt me best sjieke film
pi_25029838
quote:
Op zondag 16 januari 2005 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
...
Hellblazer gaat over een blonde Brit -> Keanu Reeves .

Ten tweede was Reeves de 5de of 6de keuze voor de rol ->

Tenslotte ging eerst Tarsem Singh (van The Cell) regisseren, maar werd uiteindelijk gekozen voor iemand die voorlopig alleen clips van Britney Spears en Justin Timberlake heeft gedraaid -> .
1: Blond of donker, who cares...
2. Eerste keuze was Nicolas Cage
3. Die clips zien er wel zeer tof uit

Heb de film gezien en het is geen topper, maar zeker geen slechte film a la Catwoman ofDaredevil. Zeker voor een debuterend regisseur is het een zeer goede en strakke film geworden. Keanu is en blijft overigens Keanu, een man die niet behept is met veel acteertalent, maar gelukkig maken zijn tegenspelers een hoop goed, met als toppers Tilda Swinton als aartsengel Gabriel en vooral Peter 'Fargo' Stormare als Satan
  zaterdag 12 februari 2005 @ 06:44:43 #17
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25052623
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 22:25 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

1: Blond of donker, who cares...
laat ik voorop stellen dat ik de comics niet ken, maar als er in de comic/boeken duidelijk wordt geschreven dat de hoofdpersoon blond is, lijkt t me logisch dat je dat gegeven in de film ook gebruikt.
Zou hetzelfde zijn als dat je Hellboy zwart en The Hulk blauw zou maken
Zo van: tis maar een kleur dus who cares...
lijkt me niet
  zondag 13 februari 2005 @ 13:04:21 #18
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_25071212
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 06:44 schreef Timo20 het volgende:

[..]

laat ik voorop stellen dat ik de comics niet ken, maar als er in de comic/boeken duidelijk wordt geschreven dat de hoofdpersoon blond is, lijkt t me logisch dat je dat gegeven in de film ook gebruikt.
Zou hetzelfde zijn als dat je Hellboy zwart en The Hulk blauw zou maken
Zo van: tis maar een kleur dus who cares...
lijkt me niet
Het rood van Hellboy of het groen van The Hulk is over het hele lichaam en is afwijkend van de (gewone) mensen en dus functioneel voor het verhaal. Was de blonde haarkleur van John Constantine in de comic echt van nut? Dacht het niet... Overigens:de getekende versie van John C. is/was gebaseerd op Sting. Dus ik ben allang blij dat ze hem niet voor de film gevraagd hebben...
  zondag 13 februari 2005 @ 13:38:06 #19
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25071666
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:04 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Het rood van Hellboy of het groen van The Hulk is over het hele lichaam en is afwijkend van de (gewone) mensen en dus functioneel voor het verhaal. Was de blonde haarkleur van John Constantine in de comic echt van nut? Dacht het niet... Overigens:de getekende versie van John C. is/was gebaseerd op Sting. Dus ik ben allang blij dat ze hem niet voor de film gevraagd hebben...
lol. is idd maar goed dat ze Sting niet gevraagd hebben
Maar ja ik vind toch dat als je een strip gaat verfilmen je je als filmmaker je ook aan de strip moet houden. Anders kan je net zo goed een nieuw verhaal bedenken (maar ja dat kunnen ze in Hollywood niet )
pi_25084035
Goede trailer. Afgaande op het verhaal ga ik deze zeker zien!
  maandag 14 februari 2005 @ 12:06:37 #21
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_25084423
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:38 schreef Timo20 het volgende:

[..]

lol. is idd maar goed dat ze Sting niet gevraagd hebben
Maar ja ik vind toch dat als je een strip gaat verfilmen je je als filmmaker je ook aan de strip moet houden. Anders kan je net zo goed een nieuw verhaal bedenken (maar ja dat kunnen ze in Hollywood niet )
Mwoa ik was om eerlijk te zijn best wel verast door zijn prestatie in Dune. Heerlijk cocky en sadistisch..
The Light Is Leaving Us All
pi_25084710
Ik heb de strip nooit gelezen, want eigenlijk wel goed, want dan kan ik me ook niet storen als er van het originele verhaal wordt afgeweken. En dit kan bijna ook niet anders. Ik heb de trailer al wel gezien en het zag er allemaal goed uit. Lekker spannend en Rachel Weisz vind ik juist wel goed
Nothing is what it seems
pi_25158298
Ik heb de film net gezien. Ik vond m behoorlijk tegenvallen zeg..... mooie effecten, leuke rol van Peter Stormare (as always) en ook wel leuk om Gavin Rossdale (zanger van Bush) te zien en A Perfect Circle tussendoor te horen, maar al met al....a letdown. Jammer maar waar.
pi_25212233
Morgen is het zover, dan gaat ie officieel in premiére!
Nothing is what it seems
pi_25213773
Een dikke mwah
Onwijs veel plotholes.
Onwijs lame wapens.

CG was wel erg nice en het eind was grappig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gabriel en de duivel stelen de show, dat waren de enige characters die een beetje boeiend waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')