Sorry, maar dit snap ik niet helemaal..quote:Op zondag 6 maart 2005 13:15 schreef DearPrudence het volgende:
Ali, Net een hoofddoek dat verkeerd om zit? hehe.
Aha.. veel van vorig jaar voorjaarsgroep. Ik denk dat kerstgroep wel iets leuker is.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik was mee..
Verder:
Mijn moeder,
Hans van Franeker,
Niels Boom,
Leon Schoorl,
Charlotte Maas,
Silve Schoorl,
Hedwig Ens,
Sarah v/d Vis,
Sifra v/d Vis,
Esther (*weet ik ff niet*) Edit: Lap, kan dat?,
Esther de Wijn,
Martijn de Wijn,
Kester Slaats,
Martes Brons,
Frank Westdorp,
Ruben Verkaat plus zusje en ouders,
Rik Monster,
Emmie Monster,
Sara Monster plus vader,
Rick den Ijzerman,
Joost Bakker,
Alexander (*weet ik ook ff niet*) plus moeder,
Marleen de Vries plus vader,
Martin Landt,
Leo (*weet ik ff niet*)
Bas Vos,
Hidde Vos,
Fieke Vos plus moeder,
Marcel en zijn vrouw,
John en zijn vriendin,
en uiteraard Johnny, en dan hebben wel bijna iedereen gehad, misschien dat ik er 5 vergeten ben, maar niet veel meer..
Edit: wie ik dus vergeten was, was de familie Berbee, vader, moeder, twee dochters en een zoon, precies vijf..
En ditalles wel helemaal uit mijn hoofd, niets spieken in mail lijsten ofzow..
Dat denk ik ook. Maar wel zo fijn voor de hoteleigenaar denk ikquote:Op zondag 6 maart 2005 13:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Aha.. veel van vorig jaar voorjaarsgroep. Ik denk dat kerstgroep wel iets leuker is.
Het is heel anders, ik heb echt een fantastische week gehad, maar heel anders dan met Kerst.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Aha.. veel van vorig jaar voorjaarsgroep. Ik denk dat kerstgroep wel iets leuker is.
Idd, dat zat ik ook een beetje te denken. (van het niet mogen, vooral diegene die je er net als laatste bijgevoegd hebt.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het is heel anders, ik heb echt een fantastische week gehad, maar heel anders dan met Kerst.
Met voorjaar zijn er veel meer ouders mee, waarschijnlijk omdat ze met Kerst liever thuis zijn, en er dus meer jongeren meegaan, dus er meer gerelt word, dus ze nog meer zoiets hebben van we gaan met voorjaar wel.
Maar er zaten bij deze groep ook wel opvallend veel mensen die ik niet moet..maarjah..
(Overigens nog iemand vergeten, Natasja Witte, zal ik er zo even bijzetten / is erbij gezet.)
Nope, niets van gemerkt, alleen die gasten van Texel die in Wagrain zaten (vrienden van Frank en Martes min of meer) gingen op de ouders na allemaal snowbladen, dat was wel irritant want dat soort lui vind ik altijd irritant op de piste.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar wel zo fijn voor de hoteleigenaar denk ik.
Ging die Martes nog Snowskaten of niet?
Sorry, snowbladen?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nope, niets van gemerkt, alleen die gasten van Texel die in Wagrain zaten (vrienden van Frank en Martes min of meer) gingen op de ouders na allemaal snowbladen, dat was wel irritant want dat soort lui vind ik altijd irritant op de piste.
Niet gekloot? Jullie hebben een complete kamer in de tape gezet!quote:En wat betreft het gekloot vorige keer, dat vond ik dus echt niet kunnen, en dat zal je met voorjaar niet zien, dus is dat weer een pluspunt van het voorjaar. Maar ik heb mezelf voorgenomen iig elke Kerst en elk voorjaar mee te gaan, dan heb ik allebij..
Als ik nog ergens een zak met geld vind om de Dominant 59 te kopen en de trip te financiëren ga ik met je meequote:En dan moeten wel eigenlijk van de zomer nog drie weken naar de Franse Alpen voor die freestylecurses..![]()
Precies, daarom was ik haar ook vergeten, ik moet dat kind niet, dus ging ik er niet mee om, dus vergeten.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Idd, dat zat ik ook een beetje te denken. (van het niet mogen, vooral diegene die je er net als laatste bijgevoegd hebt.)
Aha..quote:Op zondag 6 maart 2005 13:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat werd gezegd op een filmpje. Nevermind.
Dat gaan we met kerst merkenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Niet veel voorstellen? Ali, je bent op een stelselmatige groepsverkrachting vastgelegd, geforceerde bondage! IM00877.MPG!quote:Op zondag 6 maart 2005 13:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, daarom was ik haar ook vergeten, ik moet dat kind niet, dus ging ik er niet mee om, dus vergeten.
Die kan dus trouwens echt niet snowboarden..Damn..niet normaal..die was aan het eind van de week niets verder dan aan het begin van de week toen ze nog helemaal niets kon..
[..]
Aha..
Die filmpjes heb ik alleen nog maar op mijn lcd van mijn camera gezien..Dus zonder geluid..
Niet dat het veel voorsteld overigens, dacht ik althans..
Bigfoots ken je wel, en snowblades zijn eigenlijk hetzelfde, ik zie het verschil althans niet, of misschien is het misschien wel een andere benaming voor hetzelfde..quote:
Geloof het of niet, dat hadden Hedwig & Co gedaan..quote:[..]
Niet gekloot? Jullie hebben een complete kamer in de tape gezet!
Een type snowboard (van Burton) neem ik aan, maar dat ga ik financieel echt niet redden, ik heb bijna niets meer, ik moet nog een moederbord kopen, een cpu kopen, waarschijnlijk nog een videoplank kopen, dan moet ik volgend jaar weer twee keer met Marcel mee, ik moet mijn rijbewijs nog halen..dat kost allemaal flink wat geld..quote:[..]
Als ik nog ergens een zak met geld vind om de Dominant 59 te kopen en de trip te financiëren ga ik met je mee.
Ik kan hier niets controleren, ik had hier niets bekijken en Hans heeft mijn camera..quote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet veel voorstellen? Ali, je bent op een stelselmatige groepsverkrachting vastgelegd, geforceerde bondage! IM00877.MPG!
Damnit, jij vunzig mannetje,![]()
![]()
![]()
Dat is een van de weinige dingen die is vastgelegd... De avond ervoor ging iedereen ook al lekker te keer, en de eerste avond hebben Ali en ik een hele avond om beddengoed lopen stoeienquote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet veel voorstellen? Ali, je bent op een stelselmatige groepsverkrachting vastgelegd, geforceerde bondage! IM00877.MPG!
![]()
![]()
Dat soort mensen, bigfooters, verdienen het om head-first de berg af geschopt te worden. Wanneer iemand niet bereidt is de moeite te nemen om een sport te leren, zoals skiën of snowboarden, mogen ze wat mij betreft verdwijnen. Heb daar nog een discussie over gehad met een paar Nederlandse bigfooters in de stoeltjeslift. Wat er nou leuk was aan zoiets doodsimpels. Luie lamzakkenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Bigfoots ken je wel, en snowblades zijn eigenlijk hetzelfde, ik zie het verschil althans niet, of misschien is het misschien wel een andere benaming voor hetzelfde..
quote:Geloof het of niet, dat hadden Hedwig & Co gedaan..Die vuilniszakken (dat zwarte) tegen die deur met Niels en Leon ervoor was dus ook hun deur.
Dat stelletje lafaards had bij de balie de sleutel van kamer 1 gevraagd terwijl wij er niet waren, onze kamer dus. Sowieso vreemd dat ze die meekregen maargoed..
Maar van iets intapen gaat niets kapot, van vuurwerk binnen afsteken wel..
quote:Een type snowboard (van Burton) neem ik aan
Ik ga het dus ook niet redden, ach, Kerst weerquote:, maar dat ga ik financieel echt niet redden, ik heb bijna niets meer, ik moet nog een moederbord kopen, een cpu kopen, waarschijnlijk nog een videoplank kopen, dan moet ik volgend jaar weer twee keer met Marcel mee, ik moet mijn rijbewijs nog halen..dat kost allemaal flink wat geld..
Moet zeggen, komt érg herkenbaar overquote:Op zondag 6 maart 2005 14:03 schreef MrAli het volgende:
Oke, dus nu eens een opsomming van belevenissen en feiten, dan alleen van op de piste, maar ik zal ongetwijfeld nog wel wat vergeten..
Ja, ik was dus ook zwaar ver off piste gegaan. Eerst gewoon rustig langs de piste, maar toen steeds verder naar links/beneden. Bomen vielen in het begin wel mee, maar omdat het geen piste is heb je af en toe gewoon drops van 1 tot 3 meter, dat was wel ruig. Beetje creatief aankomen boarden en dan schuin eraf enzo. Tussen de bomen ben ik ook nog geweest, gelukkig waren die niet te dicht op elkaar, maar toch wel wat takken meegenomen, dan kun je opeens wel heel diep op je board zitten als je zo hard gaatquote:We hadden dus toegang tot heel veel pistes, zoveel dat ik lang niet alles heb kunnen terroriseren, wel jammer en zonde..
Het leek eerst wat tegen te vallen met poedersneew en schansen, maar dat bleek niet waar. Heb tot mijn middel in de poeder gestaan, er was offpiste een schans waar je lekker over kon springen, maar het nadeel daarvan was dat je eigenlijk altijd zo ver van de piste af raakte dat je zonder te lopen niet meer terug kwam (richting de piste liep het wat omhoog). Ik er dus overheen, en langs de piste door de poeder te baggeren, o.a. met Emmie op skies achter mee aan, een meisje van 11 dat echt wel goed kan skieen (zusje van Rik en Sara). Maar na een stukje nam de bebossing toe, toch doorgaan, toch naar beneden, de afdaling daarvoor was ik even eerder afgestapt en terug gelopen, maar nu dacht ik het zo maar te proberen, maar het werd me, vooral omdat zij erbij was toch wat te gek, uiteindelijk toch maar afgestapt en terug gelopen, tot mijn middel in de sneew en met een snowboard en twee skies, tegen een helling van ongeveer 45 graden op.. *zwaar*.
Precies, dan heb je pas echt de zieke first tracks, ik vond het al die moeite ook wel zwaar waard ookquote:En voor nog meer poederwerk moest je absoluut niet zoeken vlak naast de piste, maar gewoon doen of die er helemaal niet was en door de bossen naar beneden baggeren..een woord: prachtig!
Daar ben ik het ook wel met je eens, vliegen over de piste is leuker dan die kickers, iig veiliger. Gewoon volle snelheid aancarven, dan kleine ollie en secondes zwevenquote:Ookal stonden er op de kaartjes verschillende funparken, (en een half-pipe) ik heb er maar eentje gevonden, en daarvan waren de landingen zo hard en ijzig dat ik het na een rondje wel gezien had. Springen ging veel beter op de piste op plekken waar het ineens een stuk stijler werd, dan kan je vliegen..
Ik heb 0 foto's van op de piste, een paar dat ik aankom boarden naar m'n moeder die dan op het Middel- of Bovenstation zat, maar dus helaas geen fancy actiefoto's. Maakt ook niet uit, heb de ervaringen nu welquote:Hiervan is echt weinig bewijsmateriaal, Hans heeft drie keer een foto geprobeerd te maken, maar is drie keer mislukt, een filmpje is wel gelukt, maar die was maar drie seconden en daarop was weinig leuks te zien..
M'n board heeft het buitengewoon goed uitgehouden, paar minime krasjes, eigenlijk allemaal meer in de wax dan in het belag denk ik. Dacht een paar keer wel van: oeh, is hij nu nog wel heel? Na grinds op blokken ijs stuiteren tegen die stukken ijs, maar alles is dus nog gelukkig 100%. Alles ligt nu mooi te drogen, morgen schroef ik het wel weer in elkaarquote:Buiten dat op de piste nog een mooie toch gemaakt en vooral heel veel gescheurd en aangekloot..Het was een zeer succes, en Hans en Niels vullen het vast nog wel wat aan, aangezien ze bij eigenlijk alles wat hierboven beschreven is niet aanwezig waren.
Komt vast nog wel een deel twee dus, misschien ook wel van mij, nu eerst eens tas uitpakken en snowboard uit elkaar schroeven..(Ben trouwens wel een schroef uit mijn binding verloren, en maar twee krassen van naam rijker geworden.)
Ik word wel nieuwsgierig..quote:Op zondag 6 maart 2005 14:04 schreef DearPrudence het volgende:
Dat filmpje ziet er anders goed fout uit hoor Ali.![]()
Precies..quote:Op zondag 6 maart 2005 14:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat soort mensen, bigfooters, verdienen het om head-first de berg af geschopt te worden. Wanneer iemand niet bereidt is de moeite te nemen om een sport te leren, zoals skiën of snowboarden, mogen ze wat mij betreft verdwijnen. Heb daar nog een discussie over gehad met een paar Nederlandse bigfooters in de stoeltjeslift. Wat er nou leuk was aan zoiets doodsimpels. Luie lamzakken.
Ze deden een poging, maar niet.quote:[..]Hedwig & Co, de ruige club. Gingen ze nog leuk skiën of niet?
.
ohja, btw, reminds me, ik moet Henk nog terugpakken.
Best dinkie..quote:
Precies.quote:[..]
Ik ga het dus ook niet redden, ach, Kerst weer.
Een bigfoot is een ski, maar dan niet net als een normale ski tussen de 1,5 en 2 meter lang, maar ongeveer een 0,5 meter lang. Die krengen gaat gigantisch hard, en zijn heel erg wendbaar, daardoor dus onvoorspelbaar. En door het kleine oppervlak kunnen ze amper remmen. Nogal irritant dus.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:41 schreef DearPrudence het volgende:
I hope you don't mind me asking.. Wat is een bigfooter?
Damn, moet ook best eng zijn om op te rijden..quote:Op zondag 6 maart 2005 14:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een bigfoot is een ski, maar dan niet net als een normale ski tussen de 1,5 en 2 meter lang, maar ongeveer een 0,5 meter lang. Die krengen gaat gigantisch hard, en zijn heel erg wendbaar, daardoor dus onvoorspelbaar. En door het kleine oppervlak kunnen ze amper remmen. Nogal irritant dus.
Weet ik niet, nooit geprobeerd, en was ik niet van plan ook..quote:Op zondag 6 maart 2005 14:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Damn, moet ook best eng zijn om op te rijden..
Haha, idd, lekker optijd.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:03 schreef Ponk het volgende:
Oh en dat filmpje was mij te schokkend hoor - heb iig niet de moeite genomen om het af te kijken![]()
Heb verder momenteel weinig tijd ook, ben heel druk bezig met de videobeelden van Texellive van vorig jaar. (ja ik loop mooi op schema)
Nog 301 dagen..quote:Op zondag 6 maart 2005 15:03 schreef Ponk het volgende:
Leuk om te lezen dat jullie je hebben vermaakt.
En ondanks dat ik weet dat ik al 2 geweldige weken in Oostenrijk heb gehad dit jaar, ben ik toch weer jaloers geworden...
Tailgrab is inderdaad niet zo makkelijk als dat je in eerste instantie denkt. Dat heb ik ook meerdere keren mogen voelen.
Oh en dat filmpje was mij te schokkend hoor - heb iig niet de moeite genomen om het af te kijken![]()
Heb verder momenteel weinig tijd ook, ben heel druk bezig met de videobeelden van Texellive van vorig jaar. (ja ik loop mooi op schema)
Ach, ik heb goede hoop dat ik het binnen de drie weken die ik nog heb, geheel ben voorbereid op Texellive 2005.quote:
Heb die videocd nog maar net gehad, en ben nog niet eens aan het bekijken ervan toe gekomen.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nog 301 dagen..
En heb je al wat kunnen doen met de video van Kerst van jou, en met die van Sjoerd?
Best netjes hoor. (maar zitten toch veel fouten in.)quote:Op zondag 6 maart 2005 15:03 schreef MrAli het volgende:
Ruben:
Nosegrab: voorkant van je board
Tailgrab: achterkant van je board
Melongrab: de zijkant waar je tenen zitten
Method: de zijkant van je hakken, maar dan met je knieen gebogen (je hielen richting je kont)
Cannonbal: is eigenlijk skateboardtric, want daarvoor is een snowboard te lang, maar dat is dus met je ene hand je nose, en met je andere hand je tail pakken
Dit is wat ik zo snel even weet.
Hmm..toch enigszins niet juist dan wat ik zei, maar het was maar een benadering..quote:Op zondag 6 maart 2005 15:21 schreef Ponk het volgende:
[..]
Heb die videocd nog maar net gehad, en ben nog niet eens aan het bekijken ervan toe gekomen.![]()
[..]
Best netjes hoor. (maar zitten toch veel fouten in.)
Indy Grab
Met je achterste hand grab je de frontside kant van je board tussen je bindingen (tenen).
Mute Grab
Met je voorste hand grab je de frontside kant van je board tussen de bindingen.
Melon Grab
Je voorste hand breng je voorlangs achter je voorste been en grabt de backside kant van je board tussen je bindingen.
Stalefish
Je achterste hand grabt de backside kant van je board tussen de bindingen/net voor je achterste binding.
Nose Grab
Met je voorste hand grab je de nose van je board.
Tail Grab
Je achterste hand grabt de achterkantvan je board.
En dan de echte moeilijke dingen
Crail Grab
Met je achterste hand grab je de frontside kant net na de nose, nog voor je voorste binding. (yoga al enigszins vereist)
Method Grab
Buig je knieën in de lucht en grab met je voorste of achterste hand de backside kant van je board tussen de bindingen. Nu “trek” je je board schuin omhoog tot ongeveer de hoogte van je heupen. (dus je board is ongeveer 90 graden gekanteld). Soort gestylde melon of stalefish grab dus
Roastbeef
In de lucht steek je je achterste arm tussen je benen door en grab je je board aan de backside kant tussen de bindingen.
Chicken Salad
Net als de roastbeef maar dan met je voorste arm...
Bacon Grab
De omgekeerde roastbeef: je voorste of achterste arm breng je eerst achter je lichaam en steek je dan tussen je benen door om de frontside kant van je board tussen de bindingen te pakken, krijg je al kramp?
Ehhm ja mijn lijstje is iets uitgebreider, zeker met kerst 2002-2003 veel lopen proberen vanwege erg weinig sneeuw en zelfs regenval en shit.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm..toch enigszins niet juist dan wat ik zei, maar het was maar een benadering..
Maar als je dit nou voordat ik wegging had verteld had ik wat te oefenen, ipv op de dag dag ik terug kwam..Maar volgend jaar zijn we er allebei denk ik wel weer, zal ik dan wel eens wat proberen, kan je meteen vertellen wat er verbeterd kan worden..
En opzich ben ik niet iemand die een grab super vind, ik kick meer op een backflip, frontflip, 900 en dat soort dingen, om het maar even vrij extreem te nemen..
Maar als je bijvoorbeeld een 360 + grab doet is het al beter, een grab alleen..mwa..ziet er niet zo spectaculair uit.
Het enige dat ik dus gedaan heb ik een Indy grab en een Melon grab..(En met Kerst dan een 180.)
We waren het wel van plan, maar aangezien het ongeveer een maand geleden is dat we voor het laatst geoefend hebben, denk ik niet echt dat dat door zal gaan.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:37 schreef MrAli het volgende:
Hey Esmé,
treedt je dit jaar weer met Trenchtown op bij Texellive?
Als je een tric een beetje onder de knie wil krijgen zal je allereerst goed moeten kunnen springen (logisch). En met Kerst was het bij mij nog meer op de schans af, af en toe olie-en, met mij armen zwaberend onstabiel door de lucht. En dus ook vrij weinig landen. Afgelopen week was het zo van altijd olie-en, en toch aardig goed al zeg ik het zelf. En dan komt de goede sprong er wel achteraan. Heel veel sprongen lande ik dus ook goed..quote:Op zondag 6 maart 2005 15:43 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ehhm ja mijn lijstje is iets uitgebreider, zeker met kerst 2002-2003 veel lopen proberen vanwege erg weinig sneeuw en zelfs regenval en shit.
Deze grabs heb ik onder de knie en dus meerdermaal geland:
Indy, Mute, Melon.
Deze grabs heb ik wellens gemaakt en geland ook dacht ik:
Crail, Roastbeef, Nose (heel even aantikken) en Tailgrab
En ik heb ook wel eens tegen iets wat op een method moest lijken gesprongen, maar omdat het echt goed gestyled moet wezen om een method genoemd te worden vind ik niet dat ik ooit een 'echte' method gesprongen heb.
Volgend jaar ga ik voor de Stalefish, want die heb ik volgens mij zelfs nog nooit geprobeerd.
En ook de Chicken Salad moet ik wel kunnen, de Roastbeef lukte toch ook, beetje dom dat ik de andere variant toen vergeten was ofzo.
Dat zou wel jammer zijn, het ging vorig jaar zo goed! Maar eens flink de beuk erin en eens wat weekendjes oefenen zou ik zeggen..quote:Op zondag 6 maart 2005 15:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
We waren het wel van plan, maar aangezien het ongeveer een maand geleden is dat we voor het laatst geoefend hebben, denk ik niet echt dat dat door zal gaan.
Ja, maar dan blijft er wel die probleem dat we een leadzangeres minder hebben.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn, het ging vorig jaar zo goed! Maar eens flink de beuk erin en eens wat weekendjes oefenen zou ik zeggen..Dan komt het wel goed.
Iris is gestopt, dat weet ik, maar wie is de eventuele opvolgster? Of moet dat geheim blijven?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft er wel die probleem dat we een leadzangeres minder hebben.
We hebben nu iemand anders gevonden, maar weten niet zeker of zij het wel is.
Mooi overzichtje, ik heb dus de Mute, Melon en Nose (ja, ook aangetikt) grab gesticked. Wat me opviel was dat ik hier veel langer vloog dan in Mallniz, daar leek het meer op een klein hopje, mede dankzij de vlakke landing natuurlijk. De monsterkickers in het funpark waren helemaal erg, daar moest je zo snel voor gaan dat je bijna door je benen zakte wanneer je de kicker opreedt, vanwege de tegenwerkende G-krachten, als je dan bovenkomt hóef je niet eens meer te ollienquote:
Je hebt gelijk, ik bedoelde een indyquote:Op zondag 6 maart 2005 17:58 schreef Ponk het volgende:
Heb je nog nooit een indy gesprongen dan?
Dat is voor bijna iedereen de makkelijkste en eerste grab die je doet.
Klopt, dat vond ik ook het meest enge van die kickers, die landing is zo verdomd schuinquote:En het klopt dat je bij sommige megakickers het idee hebt dat je helemaal niet olliet, maar zonder kennis en gevoel van de ollie ga je op zo een kicker gruwelijk op je plaat omdat je vergeet je gewicht na de afzet naar voren te verplaatsen.
True, en hoe sneller je een lager zwaartepunt hebt en dus stabieler bent.quote:Daarom is het heel belangrijk om ook zonder bult een vette grab te kunnen maken. Goed voor het oefenen van je ollie, maar ook voor de grab, hoe eerder je je board vast hebt, hoe gelikter de sprong eruit ziet, maar ook voelt.
Ohja, hoe deden Bonnie en Rian het?quote:Op zondag 6 maart 2005 18:30 schreef errrrr het volgende:
Ach, van de eerste keer natuurlijk niet echt indrukwekkende verhalen
Simpel begonnen, de drie dagen hadden we les, waarvan de eerste op een uber-beginners-piste. De lift schoot niet op, maar het sneeuwde lekker, dus lekker door de poeder
De tweede dag de iets moeilijkere piste, daar bochtjes geoefend, en later op de dag gingen we met onze leraar door de poeder in het bos
Derde dag, toen Bonnie en Rian waren afgevallen, konden we naar de 'echte' piste's. Hij heeft carven uitgelegd, maar dat gaat nog voor geen meter, vind het al hard zat gaanVoor de rest gewoon veel oefenen en vertrouwen krijgen. 4e dag hetzelfde, alleen dan zonder les.
De 5e dag zijn we naar een ander gebied gegaan. Daar zijn we met een aantal liften tussen twee dorpen heen-en-weer geweest, was wel erg leuk. 6e dag naar datzelfde gebied, met Alwin en z'n moeder.
De laatste dag voelde het allemaal niet echt lekker, gewoon moe denk. Daarom zijn we maar weer naar het 'beginnersgebied' gegaan, en daar lekker langs de piste door de poeder / het bos. Lekker rustig, en je valt niet hard. Niet dat het goed is voor je techniek ofzo, maar iig wel leuk
quote:Op zondag 6 maart 2005 11:35 schreef MrAli het volgende:
Ik zal zo wel ff een verhaaltje in elkaar knutselen, alleen moet ik dan eigenlijk even met Niels overleggen wat er wel en niet in moet..
En voor foto's, wat er niet veel zijn, zeker niet veel serieuze, even op Hans wachten..
Zonder het filmpje te kijken weet ik al waar het over gaatquote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef -Mzraki- het volgende:
![]()
![]()
Ik kom er dus net achter dat Saskia (van Karel zegmaar) dus in Wachrein zat te snowboardenquote:Op zondag 6 maart 2005 18:30 schreef errrrr het volgende:
Derde dag, toen Bonnie en Rian waren afgevallen, konden we naar de 'echte' piste's. Hij heeft carven uitgelegd, maar dat gaat nog voor geen meter, vind het al hard zat gaanVoor de rest gewoon veel oefenen en vertrouwen krijgen. 4e dag hetzelfde, alleen dan zonder les.
De 5e dag zijn we naar een ander gebied gegaan. Daar zijn we met een aantal liften tussen twee dorpen heen-en-weer geweest, was wel erg leuk. 6e dag naar datzelfde gebied, met Alwin en z'n moeder.
Sterkte Nielsiequote:Op zondag 6 maart 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
Nou goed, voordat nog meer mensen het me gaan vragen:
ja ik heb mij neus gebroken
nee het deed geen pijn
nee het doet geen pijn
ja het gebeurde met rodelen
nee het was niemand zijn schuld
en ja ik moet deze week nog naar het ziekenhuis om me te laten opereren (als ik het ziekenhuis in Oostenrijk mag geloven)...
Dus als ik morgen niet op school ben, dan ben ik bij de dokter.
Fijn dat ie er nog aanzit.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
nee het deed geen pijn
nee het doet geen pijn
en ja ik moet deze week nog naar het ziekenhuis om me te laten opereren (als ik het ziekenhuis in Oostenrijk mag geloven)...
God straft meteen, nu heb je ondervonden wat er gebeurt wanneer je aan de statituten der snowboarders torend: Gij zult niet rodelen, amen.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
nee het deed geen pijn
nee het doet geen pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |