Da's Redemption met Jamie Foxx, da's de enige vertolker die ik bij naam ken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:24 schreef hornage het volgende:
een goedenmorgen
Zal ik maar met een vraag komen?
Welke film uit 2004 gaat over Stan Williams en door wie wordt hij vertolkt?
Rustig maar.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Rustig maar.
Vanaf morgen ben ik weer minder te vinden hier.
Ik wist wel dat mensen dat fijn gingen vinden.quote:
De volledige titel is Redemption: The Stan Tookie Williams Story maar ok, het eerste punt van maartquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's Redemption met Jamie Foxx, da's de enige vertolker die ik bij naam ken.
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik wist wel dat mensen dat fijn gingen vinden.
Ik gok dat Scanman01 dan ook weer binnenkort hier vaker te zien zal zijn.
Net als dat spreekwoord van die kat van huis.quote:
hornage + 1quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef hornage het volgende:
Phone Booth
The Three Musketeers
A time To Kill
Dark City
Taking Lives
Deze klopt jah Patch + 1quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:02 schreef Patch het volgende:
Flight of the Phoenix
The Mod Squad
Lost in Translation
Gone in 60 Seconds
Heaven
Cold Mountain
Dat was de dove ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:17 schreef hornage het volgende:
die was toch de dove? Misschien dat ie ooit weer eens wat moois zou horen ofzo
Die van Pryor is een reactie op die van Wilder.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:33 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet die van meneer Pryor nog wel.... damn...
... daarom heb ik 'm waarschijnlijk niet onthouden...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Die van Pryor is een reactie op die van Wilder.
Dus die van Wilder is iets onschuldiger.
die kreeg hij zonder te vragen na zijn request...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... daarom heb ik 'm waarschijnlijk niet onthouden...![]()
Gokje... een kusje van Eve?
mr_anonimous + 1quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn neus krabben?
Het is niet oranje maar bruin.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:51 schreef Sheridana het volgende:
wortelsap?
Correct! Maar niet voor zijn maagzweer daar kreeg hij een een of ander wazig blauw drankje van Rodney voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:53 schreef twentemeisje het volgende:
chocolademelk (voor zijn maagzweer toch?)
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:20 schreef Sheridana het volgende:
bride and prejudice?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..](ik kan op de een of andere manier geen moeilijke vragen meer bedenken
*giechel*quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..](ik kan op de een of andere manier geen moeilijke vragen meer bedenken
) (nu ben jij natuurlijk ook heel erg goed Sheri!)
Sheridana +1
oei!! you're on fire!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Posh 51 ofzo.
Dat is 'umquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Pos 51!
Patch +1quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:35 schreef Patch het volgende:
Boogie Nights
Hotel Rwanda
Ocean's Eleven
Ocean's Twelve
Traffic
Mission to Mars
Rosewood
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
David Hasselhof?
mr_anonimous + 1quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Brian Dennehy?
Precies! De match was SCUM - Celtic.quote:
Je gaat er dus van uit dat je dit topic honder punten scoort?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:58 schreef Sheridana het volgende:
wacht maar!! ik kom straks met 100 bridget jones en jane austen vragen!!
Volgens mij hoorde ik de naam Scholes in dat stukje ook nog ff voorbij komen dus was een piepkleine twijfelquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies! De match was SCUM - Celtic.
Dopekoe +1
Hij gaf volgens mij de voorzet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik de naam Scholes in dat stukje ook nog ff voorbij komen dus was een piepkleine twijfel
Rivaliserende supporters hebben de letters van Manchester United Sport Club verdraait in een voor hun meer toepasselijke variant.quote:Wat betekende de afkorting SCUM nou ook alweer
hmmzzz..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je gaat er dus van uit dat je dit topic honder punten scoort?
+ Fahrenheit 911quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
The day after tomorrow
Deep Impact
Armageddon
Twister
Towering Inferno
Alive
Airport 77
Ik wil je wel eens horen als jij het meemaakt....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:12 schreef Dopekoe het volgende:
Vertical limit is ook geen rampenfilm.....
Ik hoop het inderdaad nooit mee te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens horen als jij het meemaakt....![]()
Ik hoop dat ik erbij ben op veilige afstand als jij het meemaakt....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hoop het inderdaad nooit mee te maken
Je zal mij nooit zien in een wintersport gebiedquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik erbij ben op veilige afstand als jij het meemaakt....
Alleen als Froukje en ik er zijn...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je zal mij nooit zien in een wintersport gebied
Er zijn toch geen lawines aan de costa's he![]()
Ja, die reken ik eigenlijk wel goed hoewel ID4 op het randje ligtquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
The day after tomorrow
Deep Impact
Armageddon
Twister
Bean: The ultimate disastermovie
Towering Inferno
Alive
Airport 77
+
ID4?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:18 schreef Patch het volgende:
Ik ga snel mijn Bridget Jones en Jane Austen's DVD's erbij halen.....
ja, maar ik dacht ook idd dat ID4 op het randje was en Bean stond er tussen...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:22 schreef Dopekoe het volgende:
Het lijstje van Sheri is ook erg mooi, alleen Mr. A was iets eerder
En het lijstje van Patch ook uiteraard
Bean stond er tussen maar er stonden daarnaast ook nog 8 goede tussenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:26 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, maar ik dacht ook idd dat ID4 op het randje was en Bean stond er tussen...
Leuke maatstaf gebruik je Dopekoe...
Ik noteer dat even....
![]()
Nee, iets definitiever.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:30 schreef Sheridana het volgende:
naar het front sturen?
[sub]hoe kom ik daar in vredesnaam bij... [/b]
Correct!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:36 schreef Sheridana het volgende:
oke, vermoorden?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:12 schreef Patch het volgende:
Pure gok, afgaande op de snoet van de rechtse meid, hoewel het me geen vraag voor jou lijkt:
9 Songs?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
How to make an American quilt.
Die film heb ik op een vlucht van JFK Airport naar Schiphol gezien.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
mr_anonimous +1
http://www.imdb.com/title/tt0113347/combined
nog 99 te gaan...
Dolle_Hond +1quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:33 schreef dolle_hond het volgende:
robert davi
wel vroeg dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:43 schreef Sheridana het volgende:
tot morgen!
komen jullie morgen allemaal een gebakje halen bij me? Ben jarig
nu ben je pas echt oud.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:43 schreef Sheridana het volgende:
tot morgen!
Goedzo !!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ik vier het gewoon niet, ik blijf gewoon 10 jaar lang 29...
Zie het van de zonnige kant joh, nu kan je lekker beginnen aan je American Quilt naaien, lekker klaverjassen en bridgen enzo, beetje wandelen, en eten wordt steeds makkelijker omdat iemand het voor je prakt. Gewoon op je tong leggen, tong tegen je gehemelte en laat de boel maar glijen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ik vier het gewoon niet, ik blijf gewoon 10 jaar lang 29...
Alvast gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:43 schreef Sheridana het volgende:
tot morgen!
sheridana +1quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:00 schreef Sheridana het volgende:
fan fan la tulipe
all the pretty horses
Blow
Abres Les Ojos
Vanilla Sky
Gothika
Captain Corelli's Mandolin
met dank aan hornage...
nee....quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Capricorn?
Nee...het is een vriendelijker dier...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Tijger?
nee, wel een land dier...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Dolfijn?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Een giraf?
Inderdaad. Volgens mijn neef had ze hem ook verdient.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:08 schreef Sheridana het volgende:
hmm..oke, oscargenomineerd dus...
Sophie Okonodo?
quote:
iets donkere Sophie Okonedo + 1quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:49 schreef Sheridana het volgende:
pee wee herman, paul reubens...
hahahahaha!quote:
Of course!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:31 schreef Patch het volgende:
Emma toch?
kommm maarrrrr, kom maar, kom maar, kom maarrrrrrrrrquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:38 schreef Patch het volgende:
en dan nu een echte mannelijke vraag...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:25 schreef mr_anonimous het volgende:
In een wegrestaurant?
Laat ik deze maar goedrekenen voordat ik zometeen Fok wederom niet op kom.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:39 schreef Sheridana het volgende:
in een taxi?
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:11 schreef Sheridana het volgende:
darryl hannah?
zo dan?quote:
Goed opgemerkt op de achtergrondquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:24 schreef Garbage het volgende:
Als dat Tim Burton is, dan is zij Lisa Marie...
Hole in one!quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
view fromthe top met christina applegate en gwyneth paltrow
en zo in actie: (links)quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:32 schreef Patch het volgende:
geen idee....
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
My Life Without Me.
Hable Con Ella.
Son de Mar?
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:31 schreef EricusMaximus het volgende:
Iemand met de voornaam Kiwi
Iemand uit Nieuw-zeeland
Mwa. Eigenlijk Lynskey, maar klinkt als........quote:
Heb ik de vraag te wazig gesteld? Of herken je de mannen niet?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:17 schreef hornage het volgende:
jazeker, ik kan alleen geheel niets met de vraag
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:34 schreef hornage het volgende:
1 was denk ik die piraat die wel een bemanning kon krijgen voor Jack Sparrow uit Pirates en 4 kan zo wel Tom Cruise misschien wel wezen maar ik zie dat niet goed genoeg.
hmm hmm.... maar hoe werden deze heerschappen genoemd in resp. Mad Max en Mad Max 2: The Road Warrior ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Mad Max, toch?
Nee behalve dan dat het allemaal bijnamen zijn...quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:31 schreef EricusMaximus het volgende:
Heerschappen
Werkelijk geen flauw idee, ben al blij dat ik Mad Max goed heb
Zit er een verband in de namen?
Mijn verlosser!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:13 schreef dolle_hond het volgende:
mel gibson
nieuwe proxyserver op t werkquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:19 schreef Sheridana het volgende:
ik zie nog steeds geen enkele foto....
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:19 schreef Sheridana het volgende:
ik zie nog steeds geen enkele foto....
die film dan.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
hij komt uit 41
zijn broer uit 49
zijn pa uit 13 en overleed in 98
samen met zijn broer speelde hij in een film met MP, die heel herkenbare initialen heeft
SOK +1quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beau Bridges dan maar?
Het was de J - L - B tip die het 'm deed.quote:
Chielus +1quote:
je kan nog altijd john cusack roepenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:35 schreef Sheridana het volgende:
Laat ik nou net Runaway Jury gister gekeken hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |