Heb ik de vraag te wazig gesteld? Of herken je de mannen niet?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:17 schreef hornage het volgende:
jazeker, ik kan alleen geheel niets met de vraag
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:34 schreef hornage het volgende:
1 was denk ik die piraat die wel een bemanning kon krijgen voor Jack Sparrow uit Pirates en 4 kan zo wel Tom Cruise misschien wel wezen maar ik zie dat niet goed genoeg.
hmm hmm.... maar hoe werden deze heerschappen genoemd in resp. Mad Max en Mad Max 2: The Road Warrior ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Mad Max, toch?
Nee behalve dan dat het allemaal bijnamen zijn...quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:31 schreef EricusMaximus het volgende:
Heerschappen
Werkelijk geen flauw idee, ben al blij dat ik Mad Max goed heb
Zit er een verband in de namen?
Mijn verlosser!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:13 schreef dolle_hond het volgende:
mel gibson
nieuwe proxyserver op t werkquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:19 schreef Sheridana het volgende:
ik zie nog steeds geen enkele foto....
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:19 schreef Sheridana het volgende:
ik zie nog steeds geen enkele foto....
die film dan.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
hij komt uit 41
zijn broer uit 49
zijn pa uit 13 en overleed in 98
samen met zijn broer speelde hij in een film met MP, die heel herkenbare initialen heeft
SOK +1quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beau Bridges dan maar?
Het was de J - L - B tip die het 'm deed.quote:
Chielus +1quote:
je kan nog altijd john cusack roepenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:35 schreef Sheridana het volgende:
Laat ik nou net Runaway Jury gister gekeken hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |