Wat goed van mij, daar heb ik helemaal niets van meegekregenquote:
Ik vond m ook wel tegenvallen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat goed van mij, daar heb ik helemaal niets van meegekregen
Ik stel me bij boeken de personages altijd op een eigen manier voor en dat wordt in een film altijd anders. Daar heb ik geen zin inZeker omdat ik de films helemaal niet zo leuk vind.
je kan ook nooit helaas het hele boek verfilmen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat goed van mij, daar heb ik helemaal niets van meegekregen
Ik stel me bij boeken de personages altijd op een eigen manier voor en dat wordt in een film altijd anders. Daar heb ik geen zin inZeker omdat ik de films helemaal niet zo leuk vind.
ze laten altijd wel leuke dingen uit de filmquote:
En Peeves!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ze laten altijd wel leuke dingen uit de film
in deel 1 wouden ze de trol eruit laten
Peeves klinkt alsof ik het moet vertalen met Pootjes, maar ik ben kwijt wie of wat dat wasquote:Op maandag 30 mei 2005 11:13 schreef daeri het volgende:
En Peeves!
*schaamtquote:
Je moet niet alles letterlijk nemen. Want dan kun je ook niet gaan vliegen. Stel je voor je loopt op schiphol:quote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef kwakveense het volgende:
hmz, "achter het gordijn verdwijnen" is niet ambigu in het Engels, "beyond the vail" is een andere uitdrukking voor "dood zijn" erg letterlijk dus....
Je krijgt waarschijnlijk wel de zoen van Hermionie en Krum te zien. Emma liet zich in een interview na de opnames van POA al uit dat ze er naar uit keek om haar eerste filmzoen te mogen doen. En ze hoopte dat haar medespeler een beetje knap zou zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:35 schreef daeri het volgende:
Idd, nu krijg je in de film ook geen zoen te zien.. of juist wel
Hebben Hermione en Viktor gezoend dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk wel de zoen van Hermionie en Krum te zien. Emma liet zich in een interview na de opnames van POA al uit dat ze er naar uit keek om haar eerste filmzoen te mogen doen. En ze hoopte dat haar medespeler een beetje knap zou zijn.
En het lijkt me sterk dat ze dan de zoen van Harry en Cho weglaten.
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:42 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dumbledore is echt niet evil. Ik denk dat hij misschine wel een lach op zijn gezicht had vanwege het feit dat gebeurd is wat hij altijd al verwacht had dat zou gaan gebeuren en hoewel hij er met alle macht tegen gevochten heeft, het toch niet heeft mogen baten. Een soort van: "Heeft die rakker het toch voor elkaar" lach![]()
Zo duidelijk dat ik het gemist hebquote:Op maandag 30 mei 2005 12:01 schreef peejdorie het volgende:
[..]
jah alleen wordt het (ook al) niet erg duidelijk omschreven
Ik heb dat ook gemist (het gaat toch om deel 4, dus maakt niet uit hoe vaak je deel 5 hebt gelezenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef daeri het volgende:
[..]
Zo duidelijk dat ik het gemist heb.. heb deel 5 twee keer gelezen, en niks is bij mij duidelijk geworden dat die twee gebekt hebben
Wel dat Ron stinkend jaloers was..
![]()
Deel vier heb ik al vaker dan twee keer gelezen.. ook niet gemerktquote:Op maandag 30 mei 2005 12:13 schreef RiDo78 het volgende:
Staat ook in deel 4...
Ik kijk even voor je...
Dan doe je wat verkeerd....quote:Op maandag 30 mei 2005 12:13 schreef daeri het volgende:
[..]
Deel vier heb ik al vaker dan twee keer gelezen.. ook niet gemerkt
Ja I know.. paar maanden terug ging ik m weer lezen, omdat ik niet wist hoe het nou met Percy zat enzo.. en toen ben ik tot blz 515 gekomen, komt ie daarna of daarvoor?quote:
Maar dat is niet wat ik bedoel. Ik zoek even verder. (erg handig om alle boeken ook in PDF te hebbenquote:"'Bye, Harry!" said Hermione, and she did something she had never done before,
and kissed him on the cheek.
Ik had het in een kast gestopt zodat mn katten/honden er niet aan konden zitten, en toen vergeten..quote:Op maandag 30 mei 2005 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je al bij blz 515 bent, lees het boek dan ook uit
Zekers.. maar wist ook niet dat ze hem op zn wang gezoend had..quote:Op maandag 30 mei 2005 12:27 schreef RiDo78 het volgende:
Het is erg goed verborgen... Het woord kiss komt 'slechts' 17 keer voor in het boek. En een daarvan is:
[..]
Maar dat is niet wat ik bedoel. Ik zoek even verder. (erg handig om alle boeken ook in PDF te hebben)
Daar moeten we het maar mee doen ;-)quote:Krum had come to say good-bye to Hermione. "Could I have a vord?" he asked
her.
"Oh . . . yes ... all right," said Hermione, looking slightly flustered, and following
Krum through the crowd and out of sight.
"You'd better hurry up!" Ron called loudly after her. "The carriages'll be here in a
minute!"
He let Harry keep a watch for the carriages, however, and spent the next few
minutes craning his neck over the crowd to try and see what Krum and Hermione
might be up to. They returned quite soon. Ron stared at Hermione, but her face
was quite impassive.
"I liked Diggory," said Krum abruptly to Harry. "He vos alvays polite to me.
Alvays. Even though I vos from Durmstrang - with Karkaroff," he added,
scowling.
Zoiets vergeet je toch niet.....quote:Op maandag 30 mei 2005 12:34 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik had het in een kast gestopt zodat mn katten/honden er niet aan konden zitten, en toen vergeten..![]()
Ja, dat zegt dus heel weinig, maar suggereert wel heel veel... Ben benieuwd wat ze er in de film mee doenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:52 schreef RiDo78 het volgende:
Ik heb weer iets:
[..]
Daar moeten we het maar mee doen ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nog een: http://www.veritaserum.co(...)ail-katieleung.shtmlDon't hurry, be crappy!
Ik denk dat hij doorheeft dat Voldemort een domme fout heeft begaan. Juist door het weer aannemen van een 'fysieke vorm' krijgt hij een zwakheid denk ik. Hij zou nu kwetsbaarder kunnen zijn, zeker als je het combineert met wat een stuk terug al is aangehaald wat Hagrid zei: "Ik weet niet of Voldemort dood is of levend" (zo ongeveer). Aan de ene kant dus sterker: hij kan weer toveren tot en met, maar aan de andere kant kwetsbaarder omdat hij weer gedood kan worden?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:52 schreef peejdorie het volgende:
wat ik me trouwens al een hele tijd afvraag; in deel4, als harry aan dumbledore vertelt wat er allemaal op het kerkhof is gebeurd en hij dus vertelt dat voldemort zijn lichaam terugheeft, staat er een passage in de trant van
[..]
waar slaat dit opiemand een idee?
Zoiets als bij Jafar van Aladdin? Jafar krijgt meer macht door ook een geest te worden, maar daardoor krijgt hij ook een lamp waarin hij kan verdwijnen, waardoor zijn kracht weer ingetoomd is. Zoiets bedoel je? Elk voordeel hep zijn nadeel...quote:Op maandag 30 mei 2005 13:16 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doorheeft dat Voldemort een domme fout heeft begaan. Juist door het weer aannemen van een 'fysieke vorm' krijgt hij een zwakheid denk ik. Hij zou nu kwetsbaarder kunnen zijn, zeker als je het combineert met wat een stuk terug al is aangehaald wat Hagrid zei: "Ik weet niet of Voldemort dood is of levend" (zo ongeveer). Aan de ene kant dus sterker: hij kan weer toveren tot en met, maar aan de andere kant kwetsbaarder omdat hij weer gedood kan worden?
Zo ongeveer ja. Juist omdat hij weer een mens is kan hij gedood worden, lijkt me.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:02 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Zoiets als bij Jafar van Aladdin? Jafar krijgt meer macht door ook een geest te worden, maar daardoor krijgt hij ook een lamp waarin hij kan verdwijnen, waardoor zijn kracht weer ingetoomd is. Zoiets bedoel je? Elk voordeel hep zijn nadeel...
Ik ga er de eerste paar keer lezen ook helemaal in op, maar als ik het de zesde keer ga lezen gaat de lol er soms een beetje af...quote:Op maandag 30 mei 2005 20:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je die boeken niet verdientIk snap het gewoon niet. Ik ga altijd helemaal op in Harry Potter, dan kan ik echt niet zomaar een boek aan de kant leggen en het dan vergeten...
In deel 4??? Nee hoor. In deel 4 heeft Cho nog met Carlo, die omkomt bij het Toverschool Toernooi. In deel 5 zoekt ze haar toevlucht tot Harry. Die zoen komt na een bijeenkomst van de SVP, het geheime duelleerclubje. Dat clubje wordt in deel 5 opgericht als reactie op de slechte Verweer tegen de Zwarte-kunstenlessen van Dorothea Omber.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:13 schreef RiDo78 het volgende:
Staat ook in deel 4...
Ik kijk even voor je...
Ging over de zoen van Hermione en Viktorquote:Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In deel 4??? Nee hoor. In deel 4 heeft Cho nog met Carlo, die omkomt bij het Toverschool Toernooi. In deel 5 zoekt ze haar toevlucht tot Harry. Die zoen komt na een bijeenkomst van de SVP, het geheime duelleerclubje. Dat clubje wordt in deel 5 opgericht als reactie op de slechte Verweer tegen de Zwarte-kunstenlessen van Dorothea Omber.
Ik geloof dat de zoen nog voor Valentijnsdag (uitstapje naar Zweinsveld) is. Na dat uitstapje gaat het nl mis tussen Cho en Harry omdat Harry met Hermelien had afgesproken en dat vond Cho niet leuk.
Ik hoop dat jullie de Nederlandse namen snappendie ken ik beter
Ik weet dus ook van niksquote:Op maandag 30 mei 2005 22:30 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, jullie hebben het over Viktor en HermelienDaar weet ik niets van, en ik heb het vorige week nog gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |