Wat goed van mij, daar heb ik helemaal niets van meegekregenquote:
Ik vond m ook wel tegenvallen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat goed van mij, daar heb ik helemaal niets van meegekregen
Ik stel me bij boeken de personages altijd op een eigen manier voor en dat wordt in een film altijd anders. Daar heb ik geen zin inZeker omdat ik de films helemaal niet zo leuk vind.
je kan ook nooit helaas het hele boek verfilmen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat goed van mij, daar heb ik helemaal niets van meegekregen
Ik stel me bij boeken de personages altijd op een eigen manier voor en dat wordt in een film altijd anders. Daar heb ik geen zin inZeker omdat ik de films helemaal niet zo leuk vind.
ze laten altijd wel leuke dingen uit de filmquote:
En Peeves!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ze laten altijd wel leuke dingen uit de film
in deel 1 wouden ze de trol eruit laten
Peeves klinkt alsof ik het moet vertalen met Pootjes, maar ik ben kwijt wie of wat dat wasquote:Op maandag 30 mei 2005 11:13 schreef daeri het volgende:
En Peeves!
*schaamtquote:
Je moet niet alles letterlijk nemen. Want dan kun je ook niet gaan vliegen. Stel je voor je loopt op schiphol:quote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef kwakveense het volgende:
hmz, "achter het gordijn verdwijnen" is niet ambigu in het Engels, "beyond the vail" is een andere uitdrukking voor "dood zijn" erg letterlijk dus....
Je krijgt waarschijnlijk wel de zoen van Hermionie en Krum te zien. Emma liet zich in een interview na de opnames van POA al uit dat ze er naar uit keek om haar eerste filmzoen te mogen doen. En ze hoopte dat haar medespeler een beetje knap zou zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:35 schreef daeri het volgende:
Idd, nu krijg je in de film ook geen zoen te zien.. of juist wel
Hebben Hermione en Viktor gezoend dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk wel de zoen van Hermionie en Krum te zien. Emma liet zich in een interview na de opnames van POA al uit dat ze er naar uit keek om haar eerste filmzoen te mogen doen. En ze hoopte dat haar medespeler een beetje knap zou zijn.
En het lijkt me sterk dat ze dan de zoen van Harry en Cho weglaten.
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:42 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dumbledore is echt niet evil. Ik denk dat hij misschine wel een lach op zijn gezicht had vanwege het feit dat gebeurd is wat hij altijd al verwacht had dat zou gaan gebeuren en hoewel hij er met alle macht tegen gevochten heeft, het toch niet heeft mogen baten. Een soort van: "Heeft die rakker het toch voor elkaar" lach![]()
Zo duidelijk dat ik het gemist hebquote:Op maandag 30 mei 2005 12:01 schreef peejdorie het volgende:
[..]
jah alleen wordt het (ook al) niet erg duidelijk omschreven
Ik heb dat ook gemist (het gaat toch om deel 4, dus maakt niet uit hoe vaak je deel 5 hebt gelezenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef daeri het volgende:
[..]
Zo duidelijk dat ik het gemist heb.. heb deel 5 twee keer gelezen, en niks is bij mij duidelijk geworden dat die twee gebekt hebben
Wel dat Ron stinkend jaloers was..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |