Plasje doenquote:
Batterij van digicam was leegquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Geen foto's, Spin?
Jakkes en leuk, dat welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:12 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn hond had dat laatst voor t eerst gedaan met aluminiumfolie (sloopt normaal nooit wat) midden in de nacht. Word je waker ligt er overal kots met zilveren glimstukjes. Zucht.
Ghehehe hij blijft leukquote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
...en je treft dit aan, heb je dan toch die WC rol net iets té lang op de trap gezet om mee naar boven te nemen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Hmm somehow is bij mij thuis het wcpapier veilig als het aan de toiletrolhouder zitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Duch
Ik zit echt te staren naar die TT en mijn naam, en kon me ff niet herinneren wat dit was?
Tot ik de datum zag
Het is trouwens nog regelmatig aktueel, vooral als je de wc deur open laat
Joh echt waar???quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Duch
Ik zit echt te staren naar die TT en mijn naam, en kon me ff niet herinneren wat dit was?
Tot ik de datum zag
Het is trouwens nog regelmatig aktueel, vooral als je de wc deur open laat
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef tonja het volgende:
Sinds ik Harry en Loes heb kan ik de keukenrol-houder niet meer gebruiken.
Ja en boos worden is dan héél moeilijk vooral als je stiekum helemaal krom ligt van de laatste stunts van je poezebeestquote:
Dat ken ik ja... maar gezien het zo'n ondeugd is.. MOET ik dr wel op dr flikker geven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja en boos worden is dan héél moeilijk vooral als je stiekum helemaal krom ligt van de laatste stunts van je poezebeest
op de poezenmanier .. er tegenover gaan zitten, grauwen, blazen en van die bijna-tetsen uitdelen .. vergt veel geduld en zelfs als ze het een keer door hebben moet je het nog vaak herhalen omdat ze het wel eens willen "vergeten" .. maar het helpt welquote:
Hahaha!! Filmpje!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef moussie het volgende:
[..]
op de poezenmanier .. er tegenover gaan zitten, grauwen, blazen en van die bijna-tetsen uitdelen .. vergt veel geduld en zelfs als ze het een keer door hebben moet je het nog vaak herhalen omdat ze het wel eens willen "vergeten" .. maar het helpt wel
dEUS is een Heilige Birmaan, en hij kan inderdaad flink ehm...zelfverzekerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:09 schreef dborhem het volgende:
Die derde trouwens ook!![]()
Zoals een Pers (?) alleen kan kijken;
'Ja? ik lig,nou en?'![]()
Zootje geeft het hé ? Mij valt wel op dat degenen die het liefst karton verscheuren hier in huis ook de twee zijn die het meest houden van kippenpootjes eten enzo, misschien toch iets van prooi uit elkaar scheuren ? Ik bedenk me net dat ik nog een filmpje heb van Ernesto die aan de slag is met zo'n schuimrubberen slaapmatje, zal zo eens kijken of ik die kan vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef Roeji het volgende:
Oh pumpkin wat heb ik gelachen om jouw foto's. Alsof ik ze zelf gemaakt zou hebben. Hier knabbelen en scheuren ze ook regelmatig karton aan stukken.
En ze surfen in de dozen. Klinkt raar, maar men neme een doos van blikgoed (zo'n lage doos dus) en zet die op een gladde vloer. Diesel komt aanrennen en springt in de lage doos en zoeff mijnheer komt voorbij gesurft of gesjoeld![]()
Ik ga in t weekend proberen om dat op foto te krijgen.
De onschuld altijd eh! Hoe ze er bij zittenquote:Op maandag 11 september 2006 12:29 schreef PM-girl het volgende:
Hmm, ik dacht vanmorgen, wat is hij toch lekker aan het spelen in de tuin!
[afbeelding]
Tsja.... dat was onze deurmat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |