Veels te duur, vriend van mij vloog met z'n vriendin naar NYC voor 400 per persoon met Air France dus dat kan je beter doen. Dat was dus last minutequote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:14 schreef Dizzee het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet alleen. Als ik nu zou boeken kom ik bij Detla op een bedrag van 540 euro incl.
Tja, er is er natuurlijk één weggevallen en de toeristen komen toch wel. Ik heb ook ergens gelezen dat de admissions bij het ESB meer opbrengen dan de huur van het totale gebouw.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:27 schreef komrad het volgende:
@dizzie, dat vind ik niet goedkoop om het zo maar te zeggen, maar is erg seizoensafhankelijk
@jeroenus, er is natuurlijk nu weer markt voor een 2e uitkijkplaats en amerikanen zijn nu eenmaal supercommercieel
Vliegwinkel.nl gebruikt. Denk eraan dat je instelt dat je vluchten zoekt voor 1 'jongere' i.p.v. 'volwassene', anders verschijnt die vlucht die ik heb geboekt namelijk niet. Ik vlieg met TAP-Air, Portugees.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:07 schreef Dizzee het volgende:
Hm..te duur dus. Planning was ongeveer rond half juli een week. 540 leek me opzich nog wel goedkoop, maar BrauN jij betaalt 400? Via wie heb je geboekt?
Oke, vliegwinkel.nl had ik ook gebruikt en ik kom in juli op 540 incl. uit. Denk dat ik toch maar voor deze optie kies ipv een last minute. Nu weet ik een wat meer exacte datum, kan ik daar alvast naar toe leven.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vliegwinkel.nl gebruikt. Denk eraan dat je instelt dat je vluchten zoekt voor 1 'jongere' i.p.v. 'volwassene', anders verschijnt die vlucht die ik heb geboekt namelijk niet. Ik vlieg met TAP-Air, Portugees.
http://www.discoverychannel.nl/_listings/index.shtml?channel_code=DSEU&schedule_date=20050312&language_code=Hquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:25 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer komt weer we built this city op discovery?
tvp
fuck, kan ik het weer niet helemaal zienquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
http://www.discoverychannel.nl/_listings/index.shtml?channel_code=DSEU&schedule_date=20050312&language_code=Hen wel kijken he....
vandaag vroeger thuis dan verwacht, dus ik heb lekker kunnen genieten van we built this city New Yorkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:24 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
fuck, kan ik het weer niet helemaal zienVorige keer heb ik alleen een stukje van het einde gezien...
Ik heb altijd op school geleerd ingeruildquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:53 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
vandaag vroeger thuis dan verwacht, dus ik heb lekker kunnen genieten van we built this city New YorkMooie beelden zeg! Vooral van Central Park
Alleen ze moeten het er weer ff inwrijven he: De britsen veroverde New Amsterdam van de Nederlandse
Maar hoe zit het nou precies, ik hoor steeds 2 verhalen: New Amsterdam is veroverd door de britsen of de NL'ers hebben New Amsterdam geruild voor suriname
?
Yankee Stadium is perfect te doen met metro, uitstappen 2 minuutjes lopen en je staat voor het stadion, beter kon bijna niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:16 schreef Gurb het volgende:
Weer een paar vraagjes over New York, Yankee Stadium, is dat te bezichtigen en makkelijk te bereiken met de metro?
een boekje dat ik heb geeft hele leuke tips over fietsen en autorijden door new yorkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:16 schreef Gurb het volgende:
Weer een paar vraagjes over New York, Yankee Stadium, is dat te bezichtigen en makkelijk te bereiken met de metro?
is het aan te raden om mountainbikes te huren en door new York te rijden, lijkt mij wel gaaf, maar vraag me af of het een beetje te doen is?
ik kijk daar ter plekke wel hoe het er uit ziet, lijkt me supermooi om door die drukte heen te fietsen, maar ik zie het daar wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:39 schreef berc het volgende:
[..]
een boekje dat ik heb geeft hele leuke tips over fietsen en autorijden door new york
niet doen![]()
fietsen door central park lijk me minder gevaarlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |