abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25469554
Er komt een nieuw obsavetory deck in NY. Op het GE building gaan ze hem na 19 jaar weer openen. Dat is bij Rockefeller plaza. GE building is na ESB het hoogste.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_25469600
@dizzie, dat vind ik niet goedkoop om het zo maar te zeggen, maar is erg seizoensafhankelijk

@jeroenus, er is natuurlijk nu weer markt voor een 2e uitkijkplaats en amerikanen zijn nu eenmaal supercommercieel
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:27:47 #103
16082 Wytze
...Confidential
pi_25469609
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:14 schreef Dizzee het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet alleen. Als ik nu zou boeken kom ik bij Detla op een bedrag van 540 euro incl.
Veels te duur, vriend van mij vloog met z'n vriendin naar NYC voor 400 per persoon met Air France dus dat kan je beter doen. Dat was dus last minute
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_25469654
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:27 schreef komrad het volgende:
@dizzie, dat vind ik niet goedkoop om het zo maar te zeggen, maar is erg seizoensafhankelijk

@jeroenus, er is natuurlijk nu weer markt voor een 2e uitkijkplaats en amerikanen zijn nu eenmaal supercommercieel
Tja, er is er natuurlijk één weggevallen en de toeristen komen toch wel. Ik heb ook ergens gelezen dat de admissions bij het ESB meer opbrengen dan de huur van het totale gebouw.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_25469759
Jeroenus, dat geloof ik graag als je de rij ziet daar
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25477183
Hm..te duur dus. Planning was ongeveer rond half juli een week. 540 leek me opzich nog wel goedkoop, maar BrauN jij betaalt 400? Via wie heb je geboekt?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:11:44 #107
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25477239
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:07 schreef Dizzee het volgende:
Hm..te duur dus. Planning was ongeveer rond half juli een week. 540 leek me opzich nog wel goedkoop, maar BrauN jij betaalt 400? Via wie heb je geboekt?
Vliegwinkel.nl gebruikt. Denk eraan dat je instelt dat je vluchten zoekt voor 1 'jongere' i.p.v. 'volwassene', anders verschijnt die vlucht die ik heb geboekt namelijk niet. Ik vlieg met TAP-Air, Portugees.
pi_25477351
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:11 schreef BrauN het volgende:

[..]

Vliegwinkel.nl gebruikt. Denk eraan dat je instelt dat je vluchten zoekt voor 1 'jongere' i.p.v. 'volwassene', anders verschijnt die vlucht die ik heb geboekt namelijk niet. Ik vlieg met TAP-Air, Portugees.
Oke, vliegwinkel.nl had ik ook gebruikt en ik kom in juli op 540 incl. uit. Denk dat ik toch maar voor deze optie kies ipv een last minute. Nu weet ik een wat meer exacte datum, kan ik daar alvast naar toe leven.
pi_25477441
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:25 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer komt weer we built this city op discovery?
tvp
http://www.discoverychannel.nl/_listings/index.shtml?channel_code=DSEU&schedule_date=20050312&language_code=H
en wel kijken he....
pi_25477594
Ik ben niet op ESB geweest vanwege de rij.

Volgens mij kan je ook bovenop het Sheraton(of een andere grote keten) eten en dan heb je ook een geweldig uitzicht.

Je etentje is wel een stuk duurder dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:24:25 #111
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25478212
quote:
fuck, kan ik het weer niet helemaal zien Vorige keer heb ik alleen een stukje van het einde gezien...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:53:51 #112
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25490347
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:24 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

fuck, kan ik het weer niet helemaal zien Vorige keer heb ik alleen een stukje van het einde gezien...
vandaag vroeger thuis dan verwacht, dus ik heb lekker kunnen genieten van we built this city New York Mooie beelden zeg! Vooral van Central Park Alleen ze moeten het er weer ff inwrijven he: De britsen veroverde New Amsterdam van de Nederlandse Maar hoe zit het nou precies, ik hoor steeds 2 verhalen: New Amsterdam is veroverd door de britsen of de NL'ers hebben New Amsterdam geruild voor suriname ?
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:25:51 #113
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_25490778
Dat laatste dus...
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_25494403
Dat ruilen gebeurde niet vrijwillig overigens dus punt 1 klopt ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25505592
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:53 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

vandaag vroeger thuis dan verwacht, dus ik heb lekker kunnen genieten van we built this city New York Mooie beelden zeg! Vooral van Central Park Alleen ze moeten het er weer ff inwrijven he: De britsen veroverde New Amsterdam van de Nederlandse Maar hoe zit het nou precies, ik hoor steeds 2 verhalen: New Amsterdam is veroverd door de britsen of de NL'ers hebben New Amsterdam geruild voor suriname ?
Ik heb altijd op school geleerd ingeruild
pi_25510703
Niet alles wat je leert klopt
pi_25520353
Weer een paar vraagjes over New York, Yankee Stadium, is dat te bezichtigen en makkelijk te bereiken met de metro?

is het aan te raden om mountainbikes te huren en door new York te rijden, lijkt mij wel gaaf, maar vraag me af of het een beetje te doen is?

is er ergens een grote toeristische kaart van New York online te vinden? alles wat ik vind zijn of hele kleine, of alleen maar wegen erop

alvast bedankt
pi_25521172
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 14:16 schreef Gurb het volgende:
Weer een paar vraagjes over New York, Yankee Stadium, is dat te bezichtigen en makkelijk te bereiken met de metro?
Yankee Stadium is perfect te doen met metro, uitstappen 2 minuutjes lopen en je staat voor het stadion, beter kon bijna niet.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:48:27 #119
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25521276
Ik keek net eens even op de MLB website en ik zag dat er tijdens mijn verblijf in NYC wedstrijden van de Mets zijn.

Ik heb de keuze tussen zaterdagmiddag, of zondagavond... Ze spelen tegen de SF Giants, dus zal wel druk zijn. Kaartje reserven aan te raden, of gewoon daar kopen?

Als ik me niet vergis is dat stadion in Queens, toch? Lijkt me goed te doen met het OV...
pi_25523648
Metrokaartje, misschien wel interesant:

http://www.citysupport.nl/plattegronden/newyork_metro.gif
pi_25525498
dank
pi_25545117
Ik ga in mei voor het eerst naar New York, vijf dagen. Binnenkort de topics maar eens doorlezen wat ik allemaal moet gaan doen. (TVP dus)
pi_25547242
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 14:16 schreef Gurb het volgende:

is het aan te raden om mountainbikes te huren en door new York te rijden, lijkt mij wel gaaf, maar vraag me af of het een beetje te doen is?
een boekje dat ik heb geeft hele leuke tips over fietsen en autorijden door new york

niet doen

fietsen door central park lijk me minder gevaarlijk
pi_25564794
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:39 schreef berc het volgende:

[..]

een boekje dat ik heb geeft hele leuke tips over fietsen en autorijden door new york

niet doen

fietsen door central park lijk me minder gevaarlijk
ik kijk daar ter plekke wel hoe het er uit ziet, lijkt me supermooi om door die drukte heen te fietsen, maar ik zie het daar wel.
vandaag ook ff een toeristische kaart gekocht bij de anwb en een gids, dus komt helemaal goed ie 8 dagen NY
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:09:51 #125
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25599329
paar mooie shots @ skyscrapercity:

TWC:

Conde Nast Bldg:

Manhattan:

Deze pano's zijn echt sick:

En voor de rest van de pano's kijk je maar op http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=152847

aerials of manhattan:

The aerial views of New York City that I saw yesterday afternoon, taking off from LaGuardia en route to Philadelphia, were downright incredible

Kwil ook wel een keer opstijgen vanaf LaGuardia, alleen jammer dat LaGuardia alleen voor continental flights is

Zo, weer ff het topic opgespiced. Kijk voor de rest maar op http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=105
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')