als je geen bouwkundig werk op Manhattan kan vinden, dan zie je idd door de bomen het bos niet meer. Je kan over elk gebouw opzich al iets vertellen. Time Warner Tower is wel mooi @ columbus, Chrysler natuurlijk maar die kent iedereen in middels al. BK bridge is erg mooi om te zien, maar Verrazano Narrowsbridge staat d8 ik in de top 3 langste bruggen in de US.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:08 schreef Gurb het volgende:
[..]
oke, bedankt. Ik ga met pasen met mijn school (opleiding HBO Bouwkunde) met 30 man ernaartoe, en moet een dag organiseren, en wilde naar Ground Zero, omdat we tenslotte allemaal bouwkundigen zijn, maar ga wel even verder zoeken. Misschien is Brooklyn Bridge beetje mooie brug om te zien? of wolkenkrabbers in aanbouw?
en is er ergens een mooie gedetailleerde kaart van NY te vinden op internet, met de bezienswaardigheden erop aangegeven, kan zelf zo gauw niets vinden met google
ja ik ben er ook ooit geweest met een excursie en ik moet zegen genoeg te zien daar. Denk aan wolkenrabbers in aanbouw, bruggen, tunnels, kijk ook eens naar de gemeente daarquote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:28 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
als je geen bouwkundig werk op Manhattan kan vinden, dan zie je idd door de bomen het bos niet meer. Je kan over elk gebouw opzich al iets vertellen. Time Warner Tower is wel mooi @ columbus, Chrysler natuurlijk maar die kent iedereen in middels al. BK bridge is erg mooi om te zien, maar Verrazano Narrowsbridge staat d8 ik in de top 3 langste bruggen in de US.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:02 schreef klootje het volgende:
Waarkan maarten dit vinden?
[afbeelding]
PhunFactory,HuntersPointAv,Queens,7line,is trouwens door nederlanders gespoten,die Rembrandt,legale plek..
Ik weet alleen dat het openbaar vervoer naar Meadowlands waar bijvoorbeeld het ijshockeystadion van de Devils c.q. Basketballstadion van de Nets staat en volgens mij ook het stadion waar een American Football team en de MetroStars spelen erg kut is.quote:Heeft er iemand ervaring met het openbaar vervoer tussen New Jersey (Bayville) en New York zelf? Ik heb zelf wel gezocht maar kon nergens prijzen vinden, als iemand een indicatie zou hebben zou dat wel fijn zijn
dank, gaat wel goed komen, nog twee andere vragen, hoe zit het met de stroom daar?, die is toch 110 volt? zijn daar omvormstekkers voor te verkrijgen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:28 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
als je geen bouwkundig werk op Manhattan kan vinden, dan zie je idd door de bomen het bos niet meer. Je kan over elk gebouw opzich al iets vertellen. Time Warner Tower is wel mooi @ columbus, Chrysler natuurlijk maar die kent iedereen in middels al. BK bridge is erg mooi om te zien, maar Verrazano Narrowsbridge staat d8 ik in de top 3 langste bruggen in de US.
En nog op Columbia pitten ook, tssssquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef BrauN het volgende:
Olee, net een ticket geboekt voor komende zomer.
415 euro, alle extra kosten zitten daar al bij in. Aangezien ik vertrek op 3 juni lijkt me dat een lekker prijsje.
De vlucht gaat van Schiphol eerst naar Lissabon en daar moet ik overstappen op een vliegtuig naar NYC. Terugreis volgt ook die route, maar wel andersom whehehe.
Volgende stap is een goedkoop hostel of hotel zoeken, maar het zal wel dat eerste worden.
Hmm, denk het niet. Om 9.00 kom ik daar aan en het vliegtuig naar NYC vertrek daar om 12.45 uur. Lijkt me net wat te kort om wat van die stad te zien...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:44 schreef komrad het volgende:
braun, stap je in lisboa ook nog ff uit?
In 15 tot 20 minuten zit je midden in de stad. Het stadion van Benfica is nog dichterbij.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:48 schreef BrauN het volgende:
Hmm, denk het niet. Om 9.00 kom ik daar aan en het vliegtuig naar NYC vertrek daar om 12.45 uur. Lijkt me net wat te kort om wat van die stad te zien...
Damn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In 15 tot 20 minuten zit je midden in de stad. Het stadion van Benfica is nog dichterbij.
Meer weten over de stad, klik maar op de link in m'n sig.
Werken in de buurt bij Cleveland. Ik vraag me nog steeds af hoe het komt dat hij wel 12 weken vakantie heeft en ook al vakantie had tijdens de carnaval. Ik heb van januari tot juli geen één, maar dan ook geen één week vakantie. KUT UUquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:14 schreef komrad het volgende:
Kan je niet op de terugweg een paar daagjes daar blijven.
BTW braun wat ga je exact doen in de the states
BrauN studeert ja, aan de UvT. Mijn laatste tentamens zijn gewoon heel gunstig gepland, ik heb de laatste 1 juni al. Nadeel is dat ik niet aan de herkansingen (eind juni) mee kan doen, maar ik ga gewoon zorgen dat dat niet nodig zal zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:47 schreef komrad het volgende:
Klinkt wel goed, studeert braun ook nog?
Tijdens de zomer werken in Amerikaquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:21 schreef komrad het volgende:
Dat ziet er erg vet uit. Kan je iets vertellen hoe je dat allemaal geregeld hebt?
Mwah, ik was destijds net 19 en kwam overal zonder ID binnen, op 1 kroeg na...quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:36 schreef koston het volgende:
Hoe groot is de kans dat als ik in een restaurant in NY zit (ik ben 18) een pilsje kan bestellen?
Als je er oud ziet is de kans groot.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:36 schreef koston het volgende:
Hoe groot is de kans dat als ik in een restaurant in NY zit (ik ben 18) een pilsje kan bestellen?
Ze zijn wel strenger geworden. Toen ik er was werden nogal wat mensen geweigerd in de kroeg.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Mwah, ik was destijds net 19 en kwam overal zonder ID binnen, op 1 kroeg na...
Op Time Square? Drie etages, zwart ingericht?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:33 schreef komrad het volgende:
IK heb trouwens in een soort loungebar gezeten, maar ik weet niet meer weer. Dat was ook met 100 schermen met verschillende (voornamelijk sport) zenders. Ontzettend relaxte stoelen ook
Hehe, nope.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:44 schreef komrad het volgende:
uhhm daar ben ik wel voorbij gelopen, maar die loungebar was ergens anders waar ik dus niet meer van weet waar helaas. Heb je al een shack geregeld die we met alle fokkers kunnen sharen?
Andere plek in de US of gewoon totaal iets anders?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:08 schreef komrad het volgende:
deze zomer niet denk ik, ben er vorig jaar nog geweest dus denk dat ik een andere bestemming kies. Moet ook nog iemand zien te vinden die mee gaat waar ik ook naartoe ga.
Weet het niet aangezien dat werken niks wordt. Ik had me daar wel al op ingesteld. Beetje een domper.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:21 schreef komrad het volgende:
Ik weet het allemaal nog niet, mss doe ik wel iets heel anders. Amerika is altijd nog goed bereikbaar dus hoeft niet perse nu. Als je iets aparters wil is mss nu wel de tijd om het te doen. En jij?
Tja, ik heb telkens aangegeven dat ik tegemoet wil komen in de kosten daar. Maar blijkbaar telt dat niet. Misschien kan ik het nog wel een keer opbrengen, maar dan heb ik twee keer een zelfde soort vakantie binnen een tekort tijdsbestek.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:32 schreef komrad het volgende:
Ja is een tegenvaller, je moet het je ook kunnen veroorloven natuurlijk om daar weer op vakantie te gaan. Ik ga komende week eerst maar eens skien.
IK wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:06 schreef Jeroenus het volgende:
Deze zomer NY, komrad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |